Beutyblogtopic XL #2

ja maar ja maar hoe meer ruimte hoe meer crap, dat is echt echt echt zo

SURE JAN

3 likes

Heeft Mascha niet ooit gezegd dat ze een hoarder is omdat ze vroeger niets had thuis? (Jaja behalve Dior makeup en een Mac computer hadden ze enkel nasi te eten).
Dus omdat ze nu alles kan kopen doet ze dit ook, denkende dat het haar gelukkig maakt. Maar zo werkt het niet dus blijft ze dingen kopen.

Bij Vera heb ik dit idee ook, rupsjenooitgenoegDior :bug:

17 likes

Ja Mascha, als je groter gaat wonen heb je inderdaad meer ruimte om rommel te maken…

…als je vanuit jezelf al een enorme luie rommelkont bent die niks kan ordenen en alleen maar hebberig aan het graaien bent zonder er bij stil te staan wat je eigenlijk aan het doen bent.

Tip: gebruik die aftandse planner van je eens om de was te doen en op te ruimen.

Wat is ze toch een onvolwassen muts geworden. Ik kan me herinneren dat ze vroeger toen ze nog in New Babylon woonde, opruimen altijd zo leuk vond.

8 likes

Omg, als ik dit zie ben ik zo blij met mijn (semi) minimalistische kledingkast :scream:

Eerlijk is eerlijk, vind het wel goed dat ze het ook gewoon laat zien.

6 likes

Dit spoort mij alleen nog maar meer aan tot minimalisme. :joy: Haha! Elke dag uit zoveel kleding moeten kiezen lijkt mij verschrikkelijk!

3 likes

Het is ook zo ontzettend veel allemaal. In de kledingkamers ligt mega veel spul. In het was hol mega veel ā€˜schone’ was en een enorme bult vieze was. En die sneakerverzameling van Gregor, dat is toch ook niet normaal meer? Van welk geld betaald hij dat?

Plus ik blijf het raar vinden dat Gregor verantwoordelijk is voor de was, maar dat zijn enige taak blijkbaar is: zet een wasje aan en als die klaar is gooi ik de inhoud op de grond. Dat is toch vreemd?

21 likes

Ik vind het bijzonder dat iemand die met haar partner bijna fulltime thuis zit, 8000 squishy fluffy minty planners heeft uitgebracht, niet haar huishouden op orde heeft qua planning. Ik vind haar ongeloofwaardig. Heel ongeloofwaardig (in praktisch alle dingen/uitspraken die ze doet overigens…)

59 likes

Wasser?:face_with_monocle:

Je planner invullen en spelen met stickers kost veel tijd hoor. Dan heb je echt geen tijd meer om je was te vouwen en in je kast te leggen.

5 likes

Hahah die link had ik gelegd, ik heb alleen nog nooit iemand ā€œwasserā€ horen gebruiken voor wasmachine!

Haha, ik heb ook vaak een berg schone was op de vloer liggen, maar dan in mijn slaapkamer. Gelukkig heb ik niet zoveel kleding als zij :joy: Valt bij mij dan nog mee. Het domme is dat ik de berg schone kleding 's ochtends vaak verplaats naar mijn bed om het 's avonds weer op de grond te gooien. Ik ben geĆÆnspireerd door de vlog en ga NU opruimen.

2 likes

Nou al drie mensen in dit topic die zijn gaan opruimen of de was gaan doen door haar vlog! Misschien was dat stiekem wel de bedoeling van dr… Een ware influencer :wink:

22 likes

Wel echt een lieve poes

8 likes

12 jarigen hoeven natuurlijk ook niet de was te doen

5 likes

Jeeeetje hoeveel kleding hebben zij? De inloopkast ziet er ook al zo rommelig en propvol uit. Ik kan me overigens gewoon niet voorstellen dat je je schone was zo op de grond flikkert, maar ik ben dan ook zuinig op mijn kleding. Ben ook wel benieuwd hoe dat werkt. Elke keer als ze kleding uit de droger haalt of het wasrek leeghaalt, wat denkt ze dan? ā€˜Schone was…Ik heb een grote inloopkast, maar de grond is ook wel een mooi plek.’

12 likes

haha omg te bizar voor woorden idd, ik sport zelf 6x per week en was gewoon 2x per week om en om wit en bonte kleuren. Hoeveel tijd kost dat? 1 min was in de wasmachine, 5 min ophangen, 5 min opruimen. Ongelofelijk dit :stuck_out_tongue:

6 likes

Jaa ze had wel gereageerd met ā€œde grond is schoonā€ en na nog meer vragen had ze ook gecomment dat het washok altijd op slot gaat, dus dat de katten daar niet komen. Op de video na dan, omdat nu de kat haar vergezelde bij het opruimen

1 like

Omg gooien ze alles in de droger? Jezus wat een aanslag voor het milieu die twee.

17 likes

Zo zonde van je schone was. Kan me ook niet voorstellen dat je kleding er lekkerder van gaat ruiken. En je kleding kreukt op zo’n manier (nog meer) = extra werk, want dan moet je ook nog strijken.

1 like

Je kunt je afvragen hoe schoon de grond is als die shit daar al een tijdje ligt.

2 likes