Beutyblogtopic XL #2

Dat lijkt mij ook. En als het een 12 jarige minion is mag je aannemen dat die geen huis komt kopen. Maar goed…buiten dat snap ik wel dat ze zoveel mogelijk anoniem willen wonen. Daarom gaan ze volgens mij ook pas verkopen als ze in de huurwoning zitten.

1 like

Omg, disturbing wel

1 like

Wel duur die dubbele lasten. Misschien doet Mas daarom mee aan boxing with the stars :rofl:

1 like

Haar kijkers zijn vooral 18+ hoor :roll_eyes:

9 likes

Black cross sistah rabbit :joy:

Ik keek voor de grap die video van krikkel: maar die ‘slang’ die hij gebruikt?? Hoezo verandert hij in het engels in zo’n mislukte gangster?
Hij gebruikt ook echt zo vaak het woord sneakah, looove en thoough. Haha ik kreeg er een beetje bobs burgers vibes van ofzo?? Jammer dat het serieus bedoeld is alleen :joy:

Toch iets positiefs: wel mooi gefilmd :+1:

3 likes

North Sea Jazz Jimi Aap…niet echt intimiderend!

Ik wens Krek veel succes met z’n nieuwe sneakerchannel, de concurrentie is heel heftig

Uitdaging: wie houden jullie langer vol zonder te cringen, deze of Krek?

12 likes

My goodness waar trek je deze gekkie vandaan dan?! Hahaha wat erg

2 likes

Mijn aanbevelingen op YouTube zijn soms een beetje de weg kwijt :joy:

3 likes

Goatse

Ik begin te cringen op het moment dat hij camo pants zegt en iedere keer dat hij het weer zo nadrukkelijk uitspreekt sterft er een stukje af van binnen.

3 likes

Is deze man serieus? Hij heeft wel mooie ‘aan-beelden’ thooouggh. Die had krek niet.

2 likes

Hahahaha ja heerlijk

41 likes

Ik denk (hoop) dat het een aangedikt typetje is, maar volgens mij heeft hij nog best wel een soort van aanzien binnen die streetwear community :exploding_head:

1 like

Door de thumbnail

14 likes

Klopt ze krijgen er geld voor. Maar niet iedereen hetzelfde bedrag.

1 like

Hij lijkt alsof hij een gigantische kers aanheeft. Of een gigantische framboos. Wat is de context?

image

22 likes

Volgens mij ging hij in een bad liggen met ‘jelly’

1 like

Jelly bathhhh

3 likes

Hahahaha, ik ga stuk om die eerste comment ook ‘you really went all out on these camo pants Brad’ :joy:

2 likes