Ook echt het meest enerverende recept ooit: echt nog niet op ALLE foodblogs, in tijdschriften, in kookboeken of in Allerhandes gezien hoor. Vernieuwend, Cynth.
Wow, ik heb bijna nooit plaatsvervangende schaamte maar dit is wel heel erg.
Vera - niks
Serena - niks
Cynthia - heeft een watermeloen gesneden
Weer een boeiende ochtend.
Ik vond het ook al een beetje apart, dus je bent niet de enige.
Ik zou de haren alleen echt heel vervelend vinden
Mijn kat schijt op de kattenbak, rolt in de tuin etc. Ze komt dan bij mij op schoot zittenā¦and I like it. Mijn kat mij leefuh
Ik keek net 1 minuut het sneakahfilmpje van Gangsta-Greg en ik weet niet wat ik ervan zeggen mag: dat accent, die bewegingen, het thema, de ernst waarmee hij dit filmpje maakt. Wat een sneuneus. Met zijn: You can call me Greg.
Die video met sneakers⦠Dit kan niet serieus zijn toch? Hoe vaak kun je in 1 zin het woord sneakers zeggen. En die handen, dan dachten we dat Massa die veel gebruikte maar ik heb alle gangsta zwaaitjes voorbij zien komen. Ben er even snel doorheen gegaan, maar dat geluid wanneer hij de sneakers laat zien is ook wel echt ruk.
Ik weet niet precies of ik me ontzettend erger of licht amuseer met alle judgmental bitches hier die het nodig vinden om zichzelf als de maatstaf te stellen: 'bij mij is het nooooit zo rommelig (en ik heb zelfs 5 kinderen/3 olifanten/geen planner), ga opruimen, supervies". Vind t prima dat jij t allemaal goed aanpakt in je leven, maar dat kan je ook in stilte doen. SORRY.
Hahaha sooooooo rustaaaahg
Als mascha dan ook in stilte gebruik maakt van haar kledingvloer, maar zij deelt het ook met iedereen.
En @Dombo idd, die rollers zijn ideaal maar je bezorgd jezelf dubbel werk als je ook nog alles moet rolleren voor je het gaat dragen.
Ik heb er zelf niets over geplaatst. Ik vind mezelf ook totaal niet netjes of opgeruimd of dat ik alles goed voor mekaar heb. Maar ik vind die screenshots wel extreem hoor. Zo veel kleding nog buiten wat er in de kast zit en en dat je zo met je schone kleding omgaat.
En zo beledigend zijn de opmerkingen toch niet? Als zulke gedachten allemaal in stilte moeten kun je het forum wel sluiten.
Ik ben allergisch voor katten en stof dus ja als mijn kleding er zo bij zou liggen op de grond nies ik iedereen de moeder. Verder ben ik helaas geen perfecte huisvrouw, ik vind de was gewoon een leuk klusje dus t is een van de weinige dingen die standaard goed gebeurd
Vind het ook helemaal niet beledigend, IK VIND het gewoon ontzettend irritant en ook burgerlijk dat iedereen moet zeggen wat voor een schande het is en ik snap ook niet wat de toevoegende waarde is dat iedereen dan gaat vertellen hoe vies het is en hoe ze dat beter doen. Dat vind ik gewoon zielig jezelf optrekken door een ander neer te duwen en ik vind het een beetje vies voyeuristisch.
En @Milkshake3 wat een stom argument, je kiest er toch zelf voor om naar haar kledingvloer te kijken? Vind ik ook een achterlijke levenskeuze, maar hoor je mij verder doorgaans ook niet over. Behalve nu dan. Ja, ik ben on edge, ja, ik ben niet helemaal politiek correct. Bite me.
Nooit gezegd dat ik dat niet ben, maar blij dat ik het in ieder geval niet doe over het huishouden wat iemand voert.
Ik snap ook echt niet waarom mensen lopen te miepen over dat hun katten op de schone was zitten. Nou, poe poe, wat erg zeg. Katten zitten ook weleens op schoot op je schone kleding. Of wou je zeggen dat als je een kat hebt dat die alleen in een aparte kamer zit zodat jij geen bacteriƫn op je kleding krijgt?
Sowieso, die van mij gaat eerst door de wasstraat voor dat hij op schoot mag āāļø want ielll
Ik vind die haren op je kleding er gewoon niet uit zien.
(Sorry ik weet dat mensen met katten daar niet altijd wat aan kunnen doen en ik vind katten super lief, dat wel.)
Ja het klinkt misschien echt stom maar het is wel de hoofdreden (naast dat het op dit moment zielig is voor de kat om bij mij te wonen) dat ik geen kat wil.
En ik ben verre van perfect hoor, zeker in het huishouden, maar als Mascha dit vlogt dan wil ze daar blijkbaar reactie op anders laat ze het niet zien @Damnatio. Snap niet dat je dan wel mag zeggen: āOh wat cool ze laat haar echte leven zien!ā en niet āGadver.ā
Overigens: als ik ooit iemand zou moeten interviewen voor een sollicitatie en diegene heeft kattenharen dan zou diegene echt een streepje voor hebben want als je een kat hebt ben je sowieso leuk denk ik.
Ik denk niet per se dat het heel vies is om je kleren op zoān hoop te gooien (afgezien van kattenharen, though, dat vind ik wel vies), maar ik vind het gewoon heel rommelig en onoverzichtelijk staan en snap niet waarom je dat zo uit de hand zou laten lopen. Je kan in een kast tenminste nog je kleren terugvinden, maar zij heeft een hoop waar je echt bijna in kan wroeten als je een bepaald shirt zoekt. Ik vind het toch wel erg lui staan om zoān bende te hebben. Tuurlijk, ik heb ook wel eens een kledinghoop die van stoel naar bed naar stoel verhuist, maar dit past niet eens meer op een stoel.