Heb je al gezien wie de andere deelnemers zijn? Oa Carlos die expeditie heeft gewonnen. Succes Mas!!
Door die bizarre waskamersituatie gaat het er helemaal niet over dat mascha niet eens de moeite neemt om de vlog te ondertitelen terwijl ze in het begin echt nĂĂ©t te verstaan is. What the fuck, haal het er dan uit als je te lui bent om te ondertitelen, zo voegt het niks toe.
HAHA ik zie t bij mij al voor me. In mn 25 m2 studiotje met alles erin. Denk dat ik dan zwemmend door de kleding naar de wc kan. Of rollend, ook leuk!
Jaa massaâs interpretatie van schoon daar heb ik ook mijn vraagtekens bij haha, vooral als je washok er zo uitziet.
Nu snap ik dat haar kleding na 3 maanden uit elkaar valt. Als je er zo mee omgaat.
Heftig hoor! Ik heb ook ffn collectie vieze was op de grond maar schone was dus echt niet, dan voelt het gelijk niet fris meer.
Hoe zou dst dan gaan? Krekko kiepert die was erbij en dat is het dan? Of zou het in stadia gaan? Eerst in wasmand, dan bult op de wasmand, dan erlangs en uiteindelijk word de wasmand weggehaald en ligt alles op de grond? Ik kan me geen enkele manier bedenken waarbij die bult was op de grond onderdeel uitmaakt van een huishoudelijk systeem.
Zou manon echt haar schone baby kleren op de grond gooien? Ik volg haar niet maar dat is denk ik het laatste wat je doet
Volg haar ook niet, maar voor mij komt het echt over alsof ze haar wil âreddenâ, zo van kijk jongens massa is echt niet de enige hoor
I love it
Ik heb me daar een keer over verbaasd in een video van Manon dat er ook een giga bult schone was op haar bed of een bank of iets lag, en dat ze dat aan de kant mikte omdat ze daar ging filmen.
er zijn inmiddels ook heel wat reacties gegeven over de hoeveelheid shit die zij heeft. die niet gezien? consumptie level 1000
wat denk je daar dan over
The cool dad! In het echt zegt hij ook âdrawgsâ en âwajfajâ
Ik dacht oprecht dat dit satirisch bedoeld wasâŠ
Nou ja ik neem aan dat als daar zoân berg was ligt dat er niemand stofzuigt dus stof en kattenharen. (Ook als de katten er niet komen want je âlooptâ dat toch naar binnen.)
Ik heb regelmatig zelf een wasmand vol schone was waar ik dan steeds dingen uithaal als ik ze ga dragen, maar waarom je schone was op de grond zou gooien ontgaat me echt helemaal. Ik ben echt een saaie muts want ik maak me helemaal woest hierover, haha.
Als je ziet hoeveel stof er in kleding zit (kijk maar eens wat er uit de droger uit dst dingetje komt na 1x aanzetten). Die was is niet van een paar dagen dus daar is al een tijdje niet gestofzuigd, of hooguit om de enorme berg met kleding heen. En idd de katten er nog eens bovenop⊠Natuurlijk hoeft kleding ook niet steriel te zijn want als je het draagt komt het ook in aanraking met alles en als het in hun open kast hangt valt er ook stof op, maar het ziet er gewoon niet fris uit om je kleding direct vanuit de droger op de grond te kiepen
Ik vind het sneu dat hij probeert zân sneakercollectie supahdupah groot te laten lijken, terwijl het toch echt twee dezelfde fotoâs zijn, waarvan een gespiegeld.
Die man heeft nog niet eens 1000 views. Wat triest
En idd, wat is met dat wannabe gangster accent hahaha? Zo gĂȘnant.
Ik heb nog nooit zo vaak het woord sneakers gehoord
Dat recept van die salade op Cynthia.nl ; zoveel ingrediĂ«nten Donât know where to startâŠ
En er zit een haar op de saladeâŠ