Beutyblogtopic XL #3

:joy:

Maar bij dat andere huis was de trap wit en dat hele huis ziet er veel sfeervoller, mooier en luxer uit dan van de foefs. Prachtige keuken, veel luxer als van de foefs. Mooie veranda hadden die mensen. Dat huis had ik persoonlijk veel liever dan dat kale ding met lelijke vloeren en lelijke trap, van de foefs. En de vlekkerige keukenkastjes en onhandig kookeiland. Ook is het marmer zeer smaakgebonden.

3 likes

Euh nu zet je alsnog het adres hier neer. Ik zou het bericht aanpassen als ik jou was.

1 like

Nou ik weet er het fijne niet van, maar kan het niet zo zijn dat dat marmer (hoewel smaakgevoelig) gewoon de waarde van het huis verhoogt? Net zoals die gietvloer?

Doe nou niet

Oh excuses, ik wist niet dat dat niet de bedoeling was. Hoop dat een moderator het kan weghalen.

Is het niet een idee om de posts waarin de prijs wordt genoemd ook te verwijderen? Dat is namelijk de enige reden dat ik het binnen een tel op funda gevonden had, anders had ik het never nooit gevonden.

4 likes

Maar er staan zoveel huizen op funda? Ik zou het zonder de prijs niet hebben gevonden.

Het is te makkelijk. Ik had geen prijs gelezen hier, alleen dat die erop stond, vraagprijs hoog zetten en paar huizen aanklikken is al genoeg.

Ik heb alleen gezocht op huizen te koop in Den haag en bouwjaar na 2010. Zoveel info heb je dus niet eens nodig ;). Ik vind het echt een afschuwelijke woning. Ja, aan de buitenkant vind ik hem mooi, maar van alles wat je met een huis kan doen, kan ik maar niet begrijpen dat zij het zo hebben ingedeekd.

3 likes

Ik vind de buitenkant er echt heel armoedig uitzien.

4 likes

Goedkoper, mooier, room for a pony!

Mascha heeft het nog steeds over die puistenpatches in haar vlogs en iedereen lijkt het helemaal geweldig te vinden, maar ik word er echt een beetje misselijk van. Alleen dat woord al. En dan zegt ze helemaal blij: wooow hij zat zo vol! Echt te vies om te laten zien in de vlog maar echt helemaal vol met wit spul hoor jongens! Gadver :nauseated_face:

3 likes

Ze heeft toch een vertraging op haar vlogs? Dan heeft ze het er toch niet ā€˜nog steedsā€™ over.


Dus het ā€˜bijzondere huizen op fundaā€™-topic moet eigenlijk opgeheven worden? Of toestemming vragen?

1 like

Haha nu zou je het huis eigenlijk daar in moeten zetten. Dan mag het wel.

6 likes

Jij haalt deze discussie erbij. Ik zie dat er volgens de huisregels geen gegevens van derden zonder expliciete toestemming mag worden gedeeld. Dit geldt dus ook voor mensen die geen bekende youtuber zijn? Dus waarom wel huizen van derden delen die niet bekend zijn?

Ik zal het wel niet snappen hoor; maar waarom zouden we haar voormalig huis eigenlijk niet mogen zien? Ze woont daar toch niet meer, het staat voor iedereen zichtbaar op funda, wat maakt het eigenlijk uit? Het is niet bepaald een staatsgeheim ofzo.

12 likes

Ja ik snap het ook niet helemaalā€¦ dat het niet openbaar mocht toen ze er nog woonde snap ik wel ivm privacy. Haar huis had ik op funda gevonden omdat ik de prijsklasse zelf wel kon inschatten en hoor haar vlogs (en haar housetour) wist ik wel een beetje welke eigenschappen het huis had dus kon ik daar op filteren

3 likes

Dit forum behoort toe aan een persoon en niet aan een bedrijf zoals EGF. En het is het goed recht van de eigenaar om niet in verband gebracht te willen worden met het verspreiden van (voormalige) persoonsgegevens van iemand om problemen te voorkomen.

19 likes

thank youā€¦ dit is 'm. dit is NIET waar ik het met Jeroen over wil hebben.

13 likes