Beutyblogtopic XL #3

Oh sorry; ‘wat wil je meer zien op m’n blog’ of iets dergelijks

Haha oké, nog best veel mensen die wel ‘wijn’ hebben genoemd…

Sowieso zij zelf.

3 likes

Dit vind ik altijd zo’n sterke uitspraak en hij klopt zo vaak niet; volgens mij zeiden ongeveer alle vegans dit voordat ze vegan waren.

7 likes

Geen idee, ik kan niet voor ‘loco’ vegans spreken.

Maar ik weet van mezelf dat er bepaalde dingen zijn, zuivel, leren jassen en schoenen, wollen truien, sushi, honing etc die ik niet op wil geven. En ik vind dat ik dat ook niet hoef maar probeer dan wel bewuster om te gaan met wat ik eet. Een ander zal het makkelijker af gaan of cold turkey kunnen stoppen met alle dierlijke producten. Ik vind het ene niet beter of slechter en snap ook nooit waarom de terrorvegans de behoefte hebben een ander zo aan te vallen. Lijkt me dat dat juist het tegenovergestelde oplevert van wat je wilt bereiken.

1 like
Vegan eten

Niet agressief bedoeld, gewoon een subtiele hint🤗

9 likes

Nee klopt, het werkt niet echt bevorderend. Maar ik vind het jammer dat mensen zo stellig zijn over hun behoeftes, eetgedrag, persoonlijkheid, etc. (ook los van veganisme dus). Ik denk van: sta open voor verandering en pin je ‘toekomstige’ zelf niet vast op een beeld dat je nu van dingen hebt.

Maar goed het wordt nu heel zweverig hahaha :stuck_out_tongue:

3 likes

Ziet Mas er nou zo slecht uit of is dit een verkeerd gekozen filter?

Edit: nu ik langer kijk begin ik er zelfs 2 blauwe ogen in te zien?

4 likes

Denk dat dit een experiment is voor een video ofzo

8 likes

Wow heel grauw inderdaad?! Denk gewoon rare lichtval?

1 like

Ah op die fiets! Nee je moet nooit nooit zeggen natuurlijk. Laat ik t dan bij het hier-en-nu houden en dat ik t op dit moment niet zou zien gebeuren dat ik ooit 100% vegan word.

@Rozecoupeschaar idd wat een aparte kleur heeft ze terwijl ik dr juist zo goed eruit vind zien in haar laatste vlogs

2 likes

Dit denk ik ook. Of iets met boxen?

Haha jaaaa die nuance bedoel ik! Dat mis ik bij zoveel mensen in zoveel situaties.

1 like

Maar als het iets is als boxen of ziek zijn zet je dat er toch wel even bij lijkt me. Of ze moet blij worden van honderden ‘OMG WAT HEB JE GEDAAN??!!?’ reacties. En als het een of andere campagne is vind ik het nog raar zonder tekst en uitleg eigenlijk.

Zal wel een spon experiment zijn om te kijken of mensen er iets van zeggen als je eruit ziet alsof je door foef geslagen bent

10 likes

Het zal ergens voor zijn, want in die reacties staat dat ene Tess Milne ook zo’n vreemde foto heeft en inderdaad:

O die van haar is nog net wat erger. Ben benieuwd waar het voor is. Huiselijk geweld klinkt wel aannemelijk?

Ja ik denk ook dat dit het is! Zag dit deze week bij meerdere influencers al voorbij komen.

edit: door de Insta van Emilie Sobels denk ik dat het van ActionAid NL is. Weet niet of dat hetzelfde is als al die foto’s die we nu zien. Link: https://www.instagram.com/p/BrMp74NhQbI/

1 like

In de post van haar met die roze mok haal ik uit dat dat gaat over dat 1 op de 3 vrouwen slachtoffer is van geweld. Maar nu zie ik Jayjay Boske ook mee doen?

Edit: en Marije ook. Duidelijk dus een campagne ofzo ja.

De fotos

https://www.instagram.com/p/BrPYyGKlZzc/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=tj7nwwapnmng

https://www.instagram.com/p/BrPZVKKnuDl/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=rasvkrj5w7i5

Mannen zijn ook slachtoffer van huiselijk geweld hoor. Daar rust ook een enorm taboe op.

74 likes