Beutyblogtopic XL #3

In de comments van de vlog werd een linkje gedeeld naar een business versie van de Mascha Planner: http://www.ako.nl/product/9789461562500/mascha-planner-business-edition-mascha/. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien :see_no_evil:

1 like

Al die honden in die nieuwste vlogā€¦ Zo zielig! Ik wil ze allemaal adopteren. Ik vind Mascha er ook goed uitzien in deze vlog.

2 likes

Onze ā€œWilā€ vertelt in haar stories dat ze vandaag naar een drukkerij gaan om te bespreken wat er mogelijk is met het uitgeven van die ā€œkeep goalingā€ planner die ze zo lekker ā€œnonchalantā€ liet zien afgelopen weekā€¦

5 likes

Zonder glitter opdruk, maar met grote letters #girlboss erop?

Of #powervrouw en dan het powervrouwen-diner nieuw leven in blazen om de planner te pluggen :ok_hand:

Wow, knap dat ze dat zo snel heeft weten te regelen. Oh wacht, dit stond natuurlijk al lang op de planning als er positief gereageerd werd :roll_eyes:

8 likes

Van Wil zou ik eerder een ā€˜Planner voor de #jongensmamaā€™ verwachten.

8 likes

Ja, een echte businesswomen regelt zoiets meteen toch?!

Nee echt, zo vermoeiend dit allemaal. Net doen of het allemaal ā€œout of the blueā€ komt, maar ondertussen stond dit natuurlijk al lang gepland. Alleen moesten ze nog even peilen of er wel Ć©cht ā€œinteresseā€ voor was. Pfff

5 likes

Wel in het blauw natuurlijk.

1 like

Het is echt een totaal random ergernis maar ik stoor me aan de manier waarop Mascha altijd haar vlog opent met compleet over the top vocal fry en op een bepaalde manier wrijvend in haar ogen/over haar gezicht. :ā€™)

Misschien moet ik maar weer eens een tijdje stoppen met vlogs kijken, lol.

13 likes

Planning with #twoundertwo

4 likes

Ja en ze fluistert altijd half als Krekor nog ligt te slapen, alsof ze naast hem staat ofzo. En nog irritanter is dat ze niet even alle geluidssporen op hetzelfde niveau zet, want nu moet je je geluid heel hard zetten om het eerste stukje te horen en als ze daarna normaal praat ben je bijna doof.

7 likes

Uit pure nieuwsgierigheid weer eens gaan kijken (naar dit stukje alleen hoor).Maar Mas heeft echt een mooie huid. Dat valt me op.

1 like

Ik gok op iets van happy girls are the prettiest lol

Mascha heeft getweet:

April 2015 stopte ik met vlees eten. Ergens 2017 ging ik vegan en nu is het 75% vegan en 25% vegetarisch. Ik weet nog toen ik net begon dat mensen lacherig deden dat ik dat ā€˜toch niet zou volhoudenā€™. 2018 - I did it - volhouden is nieteens aan de orde want no way back ever.

Voor zoā€™n notepad van Wil hoef je toch niet naar een drukkerij? Dat kun je toch gewoon voor een prikkie in China laten maken en in een doos laten versturen naar NL?

To be fair: ik was een van die mensen die zei dat ze het toch niet ging volhouden en ondertussen heb ik me vanmiddag weer laten verleiden tot een frikandel eet zij bijna vegan.

33 likes

Love yā€™all haha

2 likes

Nee gewoon drukwerkdeal.nl

1 like

Aan de ene kant vind ik haar wel een voorbeeld, hopelijk zet ze mensen aan om vega/vegan te gaan. Aan de andere kant, als je nog steeds gewoon kaas etc eet (dingen die de meeste vegans wel missen), heb ik niet echt respect voor je. Als je er zo instaat ā€˜no way back neverā€™ waarom dan geen 100%? Ze weet dus wel hoe slecht het is voor het milieu. Maar het is Mascha natuurlijk he.

2 likes