Omg ze gaat nu wss de hele wereld over haar heen krijgen
Ik heb pas deze gekeken trouwens:
Oké dit is echt heel erg stupide. Echt heel heel erg dom. Want iets is pas mainstream als witte mensen meedoen?
Maar verder vond ik niet dat ze zo deed over die vlechtjes. Ze zei gewoon dat ze er eens een video over gemaakt heeft en toen de Kardashians zich dat gingen toe-eigenen kwamen er weer veel views. Tenminste, dat haalde ik eruit.
Ja mhhh vind het altijd een beetje naar. Kreeg zelf het idee dat ze de kardashians als trendsetter ziet, terwijl dit eigenlijk al enorm lang een ding is
Mascha is zo dom dat het een beetje pijn doet
Dit doet me er trouwens aan denken dat de bejaarde kapster van Mn ouders een keer zei, terwijl ze keihard een kam door Mn haar ragde, “je moet het zeggen als het pijn doet hoor” en ik, 12 jaar oud en stronteigenwijs wilde zeggen “ik hou wel van pijn” net toen ze nog harder trok waardoor ik dat hees naar haar kreunde.
Sindsdien ga ik naar kinky kappers
Wat heftig, wat voor voorstellingen?
Hahaha ja doei, waarom maakt ze dan überhaupt een video erover? Wat een onzin.
Ja maar Serena doet alles voor de moneyz he
Random
“Je moet minstens 80 uur per week werken als je de wereld wil verbeteren, vindt Elon Musk.
Wie de wereld wil veranderen, kan niet in z’n bed blijven liggen.Sterker nog, je moet 80 of zelfs 100 uur per week werken, wil je ook maar iets van dien aard bewerkstelligen. Dat is althans de mening van Tesla’s topman Elon Musk.”
aha, vandaar!
Zou mas hem hier ook “juicy” vinden net als in een van de afgelopen vlogs?
“Je ziet er echt juicy uit” pls keep the bedroom talk in the bedroom
joh
Andere Aukje (volgens mij) maar ook deze is snel tevreden (en reageert erg obsessief op andere reacties):
Le-gen-da-risch

Ik wilde ook een Barney gifje toevoegen maar wist niet hoe dat moet.
Wow die smiley is zo intens haha. Echt zo’n obsessief SOOOON-ding.
Wel een beetje sad dat Cynthia op twitter en Facebook zat te klagen over haar neukende buren.
Volgens mij was het op de tijdlijn van die seksende vrouw.
Maar ik snap ook niet dst ze niet gewoon had aangebeld tijdens ‘de daad’. Dan is het toch ook duidelijk lijkt me.