Beutyblogtopic XL #3

Thomas van theaumas/stellig werkt nu ook gewoon fulltime bij rtl geloof ik. Maar er zijn er idd niet veel.

En sowieso waarom had sint niet gewoon aangebeld bij de buren? Is mss even awkward maar wel beter dan op fb knallen.

Ooh en het lijkt me zo leuk als er iemand is die een volle week vloggers gaat volgen en werkelijk alles filmt. No way dat sint aan 80 uur komt, dat slaat echt nergens op.

1 like

Waarom toch altijd Sylvana Simons? Ik vind een vergelijking met Cynthia een diepe belediging voor Sylvana en alles waar ze voor vecht en staat.

67 likes

Mensen die zo kunnen zeiken over dat hun buren geluid maken tijdens de seks hebben zelf dus nooit goede seks…

16 likes

Oke dus sylvana Simons kruipt in de slachtofferrol omdat ze opstaat tegen ongelijkheid? Misschien moet je eens research doen naar haar visie, standpunten en partij voordat je dit soort dingen roept.

Echt niet oké

43 likes

Haha nou ik had ooit een bovenbuurman die echt heeel luide seks had met het raam open. Het hele hofje kwam naar het raam om te luisteren, want het was echt bi-zar. Je hoorde de zweepslagen en dan haar gekrijs hahaha.

En dat deden ze dan ook om half 2 ‘s nachts en dan om 7 uur ‘s ochtends weer. En dan dacht ik: slapen jullie überhaupt??? Ja sorry misschien ben ik een seksloze zure kantoortrut maar toen was ik er ook wel echt klaar mee :’)

Al heb ik het niet op fb gezet maar hebben we het gewoon gemeld aan de deur haha.

22 likes

Ik heb geen zin om Cynthia’s artikel te lezen maar wat is er precies gebeurd? Ze is op fb gaan klagen over haar seksende buurvrouw? En die kwam toen bij haar aankloppen?

1 like

Voorheen waren ze met regelmaat aan het opscheppen over hun bezoekersaantallen, doen “ze” dat eigenlijk nog steeds?

Ik kijk echt nooit meer op die blogs :thinking:

Yup en dat tien jaar geleden ofzo maar moet ze nu weer ff noemen

3 likes

Goed/Eerlijk artikel van Aranka over Instagram op haar blog! Vind her altijd prettig dat ze zo eerlijk is over dingen.

2 likes

Ik HeB eEn ViDeO GeMaAkT OvEr CoRnRoWs VoOrDaT hEt PoPuLaIr WaS

Massa doet altijd alsof zij de uitvinder is van álles. Why

42 likes

Aaaah ik ben zo blij dat ik niet meer kijk. Bij de black culture is het trouwens áltijd al populair geweest dus het is echt bullshit

7 likes

*voordat het populair was onder Nederlandse witte kinderen van een jaar of 14

Massa, de uitvinder van black hair culture

image

41 likes

Omg 10 jaar al? Wat doe ik met mijn leven.

Of in Massa dr woorden *voordat Kim K ermee kwam :tired_face::tired_face:

Net als dat zij pashokjesshoplogs en mukbangs heeft uitgevonden god

7 likes

Omg om te janken toch dat Mas waarschijnlijk oprecht denkt dat Kylie babyhairs heeft uitgevonden, Kim cornrows en Klhoe hiphop :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

23 likes

Ik quote “Ik heb toen destijds in een ver verleden een video erover gemaakt en toen door de Kardashians werd het weer hip en kreeg ik vet veel views”. Conclusie: Massa is uitvinder van alles

6 likes

Is dit niet zo dan?!?!?! :scream:

Haha zo lachen om dat gifje van die sbsknaap.

Sowieso om alle commenta hier over Sint en die buurman met de zweep en Maissa (al is de oorzaak daarvan eigenlijk om te huilen natuurlijk)

O mascha heeft gereageerd op de kritiek over de cornrows

3 likes

Ik huil.

23 likes