Ja jezus daar gaat de betrouwbaarheid van het onderzoek!
sorry was een grapje
En trolletjes die het vermakelijk vinden om op ‘ja’ te klikken!
Ik heb trouwens echt een zwak voor van die slechte/amateuristische blogs die allemaal op elkaar lijken, ik vind dat zo fascinerend. Het mooiste vind ik het als de bio op de homepage één groot cliché is en allemaal beloftes doet die iedereen altijd doet – zo van: “Op BeautyMascaraLife kan je op dinsdag, donderdag en zaterdag een leuk artikel vinden over beauty of lifestyle!” – en dat je dan ziet dat er maar 2-3 maanden lang iets is geplaatst op die site.
Als je op resultaten verbergen klikt, kan je daarna je stem nog weer aanpassen naar het goede antwoord
Jaaa dat is zo sneu ook! Want het kan waarschijnlijk niemand iets schelen hoe vaak er iets online komt. Dat soort van ‘nadoen’ wat grote bloggers zouden zeggen (sorry voor de radiostilte + er komt op deze dagen iets online) in combinatie met het gebrek aan volgers vind ik zo… schattig of zo.
En dat je nooit de informatie krijgt die je wil en dat de foto’s altijd slecht zijn. Dus dat er dan bij nagellak alleen staat dat de kleur zo mooi is, maar niet hoelang hij blijft zitten. Foundation wordt altijd alleen op handen getest en nooit op het gezicht. O en de meeste informatie komt natuurlijk gewoon uit een persbericht/van de website van de fabrikant.
Ik pink ff een traantje weg hoor. Het gaat hier gewoon ouderwets over beutybloggers
Mijn lievelings is als ze niks toegestuurd hebben gekregen maar wel net als de ‘echte grote’ bloggers voor lancering willen posten en dan de persfoto’s en tekst plaatsen.
En: ‘voor samenwerkingen kan je mailen naar anne_beautymascaralife@gmail.com’.
Oeee en Anne is natuurlijk ‘24 lentes jong’.
Twenty something!
Hahahaha jaaa dat is voor de net iets meer crea Annes. ‘Een twenty something kattenliefhebster uit het prachtige Venlo!’
Op zich handig als je toch maar 2x per jaar post want dan hoef je je leeftijd niet telkens te veranderen.
Beauty is ook goed hoor! Ik wilde gewoon wat anders kiezen dan Patty Pravo ofzo haha. Dankjewel!
Mijn lievelings is ReginaInNeverland, maar zij doet praktisch alleen maar beauty en post heel weinig/onregelmatig (hoewel ze sinds een week weer actief is, dus fingers crossed!).
ClioMakeUp is onze allereerste beautytuber, wat ouder dan de rest (36) en maakt niet echt supergelikte content of megamooie looks maar juist hele gezellige video’s en turtulios die je als normaal persoon ook kunt volgen, heel leuk vind ik! Ze is sowieso heel grappig en totaal niet uit de hoogte ondanks ze in NYC woont en in het geld zwemt.
Marta Cerreto is superknap en superlief, ik luister altijd naar haar om te ontspannen omdat ze dingen heel uitgebreid uitlegt en beuty heel serieus neemt. Ik skip haar vlogs etc. wel altijd omdat ik ze niet echt vol inhoud vind, maar ze is wel echt een leuk en lief persoon om te volgen.
The Lady volg ik pas sinds kort maar vind ik echt heel leuk! Haar stijl is niet zo mijn smaak en je kunt zien dat haar kanaal wat meer gericht is op jongere/trendgevoelige kijkers, maar ze maakt verschillende content waar duidelijk veel moeite in gestoken is en ze is gewoon een leuk persoon. Haar beautydeclutteringvideo’s zijn echt mijn favo!
Lolla is echt een “klassieke” beautytuber, met vooral opgemaakt- en favorietenvideo’s en wat tags, maar erg welbespraakt en gericht op kwaliteit.
CherylPandemonium is niet per se mijn favo soort persoon om te volgen (simpelweg omdat ze luid praat en vooral op looks gericht is), maar ze heeft een hele eigen stijl en is altijd erg betrouwbaar in haar reviews!
Nou ik kan me een video van Serena herinneren waarbij ze de hele dag bezig was met nagellak swatchen voor foto’s. Vroeg me roek ook af hoe ze in hemelsnaam dan kan achterhalen hoe lang iedere kleur blijft zitten als je ze er al af haalt voor de überhaupt opgedroogd zijn.
Ja dit had ik ook haha!
Sorry ik heb voor de grap op “ja” gestemd
Hoe meer ik neig naar minimalisme en echt stappen begin te zetten en letterlijk nul emotie voel over spullen, hoe meer bizar ik dit vind.
Dat geklaag en gesteun als ze een overvolle lade opentrekt en bijna paniekerig wordt van de hoeveelheid spullen is echt niet meer normaal. Ik heb wel het idee dat ze makkelijker dingen wegdoet aan het eind van de video dan aan het begin, maar alsnog vraag ik me af of ze oprecht blij is van de ruimte die ze creëert. Als ze ineens 2 lege lades in een kastje heeft terwijl eerst alles volgepropt zat. Op het moment is het fijn, maar ik geloof niet dat zij het lang zo kan houden. Ze heeft toch ook issues met het niet-hebben van spullen en dat ze daarom graag veel heeft.
Wat zou ik graag die presentatrice van Consumed (Netflix) willen zijn en zeggen; je mag 25% houden, de andere 75% doe je weg.
Dat vraag ik me ook af hoor. Over een tijdje maakt ze nog zo’n video omdat ze dan weer mega veel spullen heeft gekregen. Ze doet wel veel weg maar weet ook dat er weer spul voor in de plaats komt.
Op twitter zag ik overigens dat Mas zelf Consumed heeft gekeken en daardoor motivatie kreeg om zelf spullen weg te doen.
Ja misschien is dit een eerste stapje in de ““goede”” richting (minder spullen hebben vind ik goed). En dat paniekerige van; OMG waar begin ik? heb ik ook veel gehad en het is dus wel real dat ze het in de video heeft gelaten. Maar het punt; het is bizar en dat realiseer ik me nu pas echt