Beutyblogtopic XL #3

Ik denk dat veel mensen vergeten dat zij onwijs veel spullen toegestuurd krijgt en daar al een selectie van maakt, ik geloof echt dat zij van die toegezonden spullen 75% weg doet

5 likes

Het is ook wel echt een bizarre hoeveelheid die ze krijgt volgens mij… Zag in een van de laatste vlogs dat ze echt bakken vol producten had die ze nog had meegenomen vanuit het oude kantoor…

Als dit al de resterende 25% is van wat ze krijgt dan is het echt bizar (sorry kan geen ander woord vinden) hoeveel ze werkelijk krijgt en wat wij allemaal niet terugzien.

1 like

Ik keek net de vlog van Willemijn en die heeft haar hele collectie nu tot 1 makeuptasje weten te krijgen, heeft van elk product 1 en dan 2 oogschaduwpaletten, ik vind het knap.

12 likes

Holy shit de hele collectie? Wat moet je ermee!

Ze kan ook gewoon alles weigeren en PR bureaus mailen. Ze wilt denk ik stiekem wel nog veel ontvangen, want anders had ze hier geen last meer van

1 like

Volgens mij is dat weigeren nog best lastig, want ze krijgt zelfs nog pakketjes bij haar moeder binnen? En daar woont ze echt al jaaaren niet meer

ik ben een bekende vlogger en blogger :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

9 likes

Dat kan ik niet eens en ik ben echt een make up noobie.

3 likes

Massa maakt wel vaker dit soort opruim videos, ik denk echt niet dat deze nou een aangeeft dat ze een nieuwe weg ingeslagen is. Ze heeft gewoon weer meer ruimte nodig voor nieuwe spullen.

1 like

We liggen hier ook te gieren van het lachen op de bank

1 like

Nou ze gaat kleiner wonen in Amsterdam, dus ze heeft gewoon veel minder ruimte dan wat ze in haar vrijstaande Haagsche Villa had.

Maar ja ook daar was ze heel gewoon met opblaasjacuzzi.

2 likes

Mascha en Gregor krijgen ieder een eigen kamer in het nieuwe huis, zei ze vandaag in de vlog. Dus ze kan het nog steeds vol stoppen met zooi.

Ieder een eigen slaapkamer of een soort van hobbykamer?

een kleine slaapkamer en dan beide een kamer voor kleding/makeup/schoenen!

1 like

hahahah

Het wordt dus niet ontkend :thinking:

5 likes

nou zeg, van jou had ik wel iets meer vertrouwen verwacht

image

6 likes

Waar laten ze de opblaasjacuzzi?

3 likes