Beutyblogtopic XL #3

Niks mis met personages uit GTST hoor!

71 likes

LOL

1 like

Ik denk dat alleen youtube ip adressen kan zien, verschil met een blog is natuurlijk dat hun eigenaar zijn van die website en dat is bij youtube niet.

1 like

Lijkt me ook een soort campagne nu

Wauw! Dit staat haar echt mooi. Ze ziet er een stuk frisser uit.

3 likes

Wauw!

1 like

Ik vind het haar ook echt super mooi staan! Idd veel frisser dan dat rode :slight_smile:

1 like

Creepy Hein heeft wel een vreemde schrijfstijl voor een Nederlander.

“De” wetboek :joy:
Lijkt me inderdaad niet iemand met Nederlands als moedertaal.

Als het een campagne is ben ik het echt zat om voor het lapje gehouden te worden met allerlei idiote situaties.

48 likes

wat als massa straks een rolletje in gtst heeft?
en dit een soort aanloopje is?

ik zou het overigens wel echt bizar vinden als dit een soort campagne/grap oid zou zijn, vind eigenlijk echt niet dat je hiermee kan lopen geinen

16 likes

Zou het een hele misselijkmakende manier van cashen vinden, als het een campagne blijkt te zijn.

8 likes

Dat we dit nu in twijfel trekken geeft denk ik ook wel aan hoe ver die hele influence cultuur is gegaan ondertussen. Want het zou me niet eens meer verbazen als dit een stomme campagne is, terwijl als het wel echt is het wel heel naar is voor Mascha.

48 likes

Ik vind het heel goed dat ze die melding maakt en ik snap ook waarom ze dat op haar insta deelt, maar ik snap gewoon niet waarom ze zich dan laat interviewen voor televisie.

Inderdaad! Merk dat ik 99% van haar uitspraken ed tegenwoordig in twijfel trek. Best wel erg want het kan net zo goed waar zijn en dat lijkt het me heel angstig voor haar

3 likes

Ik haat deze hele influencer cultuur.

25 likes

Ik lees in een reactie onder haar vlog van een meisje dat zegt screenshots naar haar te hebben gestuurd, dat ze vandaag naar de politie gaat. Ik denk dat het geen campagne is maar gewoon een of andere craycray minderjarige fan die denkt dat ze leuk is en hier de consequenties niet van heeft ingezien

1 like

maar als het wel een campagne is, dan ben ik benieuwd wat dit voor gevolgen voor massa zelf heeft

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit een campagne of waarom we dat zouden denken. Dan zou ze wel erg diep gezonken zijn.

7 likes

ze heeft de stories op haar instagram in ieder geval weer verwijderd, of ik kan ze gewoon niet zien haha…
nee maar als dit een campagne zou zijn, dan zou dat wel heel ver gaan.

Ik snap mascha hier wel, ze deelt alles, krijgt dm’s van mensen over die comments. Ik ben zelf dan ook wel benieuwd hoe het verder gaat met de melding/aangifte etc. en met mij wss nog veel meer mensen.

en wat betreft het interview, ik denk niet dat het een interview was maar dat ze mascha gebeld/gemaild etc hebben en zij daarop gereageerd heeft dat ze niks kwijt wil zolang de politie er nog mee bezig is. en Sbs daaromheen een ‘interview’ ‘artikel’ heeft geplaatst.

1 like