Beutyblogtopic XL #3

Ik ga voor Zuid-Beveland hoor!

1 like

Bali voor een groot deel omdat ik in Beveland opgegroeid ben

3 likes

Dit stuk was zooo cringy, dat ze zich nog inhield en dat de ander het al hard vond, hahahaha, waarom denkt ze dat ze ons zo voor de gek kan houden, we hebben allemaal op tv gezien dat ze er nou niet bepaald goed in was

1 like

Ik las even dat je 58% spiermassa had :scream:

2 likes

Netjes!!! Ik schrok van die 58 hahaha, ik vroeg me af of dat bestond

1 like

Shit. Ik kan niet wachten :heart_eyes::heart_eyes: aftellen is begonnen hoor.

Maar even eerlijk, van de mensen die ze hebben geïnterviewd in het eerste filmpje, komt er maar een paar daadwerkelijk uit de Achterhoek (ik zag ook H.alle voorbij komen) :sweat_smile: Zo krijg je wel de stempel. De Friezen en Brabanders zijn eigenlijk de ergsten en vertekenen het beeld volledig.

Ben trouwens wel benieuwd wie hier waar uit de Achterhoek komen.

2 likes

Niet echt gerelateerd aan beauty en ook niet aan provincies/regio’s maarrr

Landen, inwoners en media

… ik zat laatst te denken dat ik ook een gek beeld heb van bepaalde landen door de media en dan specifiek als het gaat om ‘aso’s’ of ‘tokkies’. In mijn beleving heb je die alleen in Engeland, Amerika en Nederland en bestaan ze verder nergens. Japanse tokkies? Nooit van gehoord. Noorse tokkies? Onmogelijk.

24 likes

Chinese tokkies, absolute worst haha

4 likes

O ja die wel!

India…

2 likes

Die PT van massa en krek… ik blijf het een apart geval vinden

Russische of Poolse tokkies zijn ook wel erg.

1 like

Ik heb de perfecte reddit thread voor jou: https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/6jcjpq/in_the_us_we_have_rednecks_and_trailer_trash_what/

9 likes

Superinteressant!

‘In Japan, we have ヤンキー (yankii), from the American word yankee. They arose in the post war period and copied American social outcasts like greasers.’

Dit is ook wel weer typisch. :")

4 likes

Personal Trainer

1 like

Ja! Ik heb 3 brillen en mijn sterkte is - 0,25 dus best wel voor de show

3 billen? :thinking:

4 likes

Ahhaha shit daar heb ik er gelukkig maar 1 van

2 likes

Wel een mooie

1 like

Wat een rare tip ook. Zeg gewoon: “nee” zonder reden als je de echte reden niet wil geven. Staat veel krachtiger imo.

18 likes