De show is juist een goede gelegenheid om de make-up te promoten.
No go
Dit ziet er écht niet uit! De kleuren van de ooglook en de blush + lippen passen niet eens bij elkaar, wat een aanfluiting voor een (voormalig) beutyblogger.
Klopt, ik weet uiteraard niet hoe het werkt bij iemand als Mascha die veel volgers heeft, maar toen ik melding deed van intimidatie/bedreiging door mijn buurman zei de politie: “daar krijg je eelt van op de ziel” dus niet het idee dat ze veel (kunnen) doen
ik vind het vooral zooooo saaaaaai om werkelijk
waar alles in je leven zo te plannen met lijstjes agendas en weet ik veel. live a little
Wat valt er uberhaupt te leren aan het maken van een takenlijstje? Schrijf gewoon op wat je allemaal nog moet doen, en werk alle taken vervolgens af.
Of zie ik hier iets enorm planmatigs en structureels over het hoofd?
Ja snap ik, maar dat verandert niks aan mijn punt dat MJ Beauty zich wel vereenzelvigt met high fashion beauty.
En nu kap ik ermee want ik heb het gevoel dat deze discussie alleen draait om proberen te bewijzen wie het meeste insider knowledge heeft.
Maar ik snap niet wat mascha dat had moeten zeggen? Tuurlijk zijn het maar comments, kans dat het een flauwe grap is lijkt mij groot. Maar ze hebben wel een bedreigend element en ik kan me voorstellen dat je er als vlogger flink schrik in hebt. Dan ga je niet op televisie zeggen dat je een melding bij de politie hebt gedaan waar ze niks mee gaan doen, zodat de weg vrij is voor een mogelijk gekkie om zijn gang te gaan.
De Reinders-gezusters al gezien?
De foto’s op Santorini zijn nog vreselijker, maar ik had geen zin om die op te zoeken.
Vind toch nog altijd die wenkbrauwen het meest absurde aan hun look
Wie weet stuurt die gast (of vrouw of meisje of Siem (Siem kan natuurlijk álles dus ook typen)), haar ondertussen ook priveberichten oid, weten wij veel. En ze kan ook niet tegen Boulevard zeggen “nou de politie doet geen flikker” want dat zal helemaal niet helpen.
Wauw ik vind dit toch wel creepy hoor! “Ik ga je adres feestelijk bekend maken” wtf, iets met privacy?
Maar, profiel url kan ze toch zelf ook opzoeken door zijn profiel op yt te zoeken? Niet zo moeilijk lijkt me?
Jeetje wat een creep. Hopelijk is hij niet serieus iets van plan.
Nou idd… Moet je toch niet aan denken
Of hij/zij bluft dat hij weet waar ze woont of hij weet het echt. Hoe dan ook, lijkt me echt geen chille gedachte
Ik vind het ook raar dat deze persoon doorgaat terwijl het schijnbaar op shownieuws is geweest. Dan schrik je toch af?
Ze besteedt er wel veel aandacht aan inderdaad. Verdacht.
Je kunt denk ik alleen een ip adres zien als de comment er nog staat, als diegene m verwijdert dan kun je ook niet naar zijn/haar profiel gaan of meer informatie inzien.