Beutyblogtopic XL #3

Het is wel makkelijk, maar een non-reden is ook vaak erg doorzichtig, waardoor er weer doorheen geprikt wordt.
En “omdat ik nee zeg” of “omdat ik het niet wil” volstaat ook als je niet tot in den treure uit wilt zeggen waarom het nee is (dat hoef je namelijk inderdaad niet, en daarom hoef je er ook geen smoesje voor te verzinnen).

Ik vind het gewoon een erg vreemde en kromme tip in een productiviteitscursus. Het lijkt me dat mensen hun tijd wel beter kunnen besteden dan door zich nodeloos te verantwoorden, maar goed. Het komt misschien ook erg ongenuanceerd over zo in één zin in een story :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Maar waarom wil je dat dan niet?

Ik laat me altijd klemlullen in dat soort situaties en ik háát het haha. Vandaar dat ik het opnam voor de non-reden. Maar je hebt verder helemaal gelijk hoor: het is eigenlijk niet nodig en heeft m.i. ook weinig te maken met productiviteit…

2 likes

Gewoon weglopen. Nee is nee.
(Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En natuurlijk kun je ook heus dingen uitleggen aan mensen die je dierbaar zijn, maar als mensen met de ‘waarom’ vraag alleen maar proberen om over je grens heen te gaan zijn ze het imo niet waard.)

4 likes

Iemand toevallig al de kracht gevonden om de nieuwe video van krekko te kijken?

1 like

Waarom zou ik die willen kijken dan? :grimacing: Vind zijn content namelijk echt niet boeiend haha

3 likes

Nee daarom wilde ik mijn tijd er ook niet aan verspillen :joy:

1 like

Ohh ik dacht, misschien is het een speciale video/tour van iets idk

Dit onderwerp is alweer een beetje voorbij, maar in Australië hebben ze hiervoor het woord bogans :joy: echt Australische tokkies zijn hilarisch!

Tegenwoordig kun je e-mails gewoon inplannen zodat het lijkt alsof je 's nachts nog aan het werk bent. Het liefst in e-mails aan je baas.

(Ja, er zijn trieste figuren die dit echt doen.)

@Wonderland Oh god dat met die smileys doe ik.

4 likes

Haha dit heb ik ook, heb dan ook het idee dat ik erg luchtig en opgewekt overkom met m’n uitroeptekens. Waarschijnlijk eerder passief agressief :joy:

3 likes

Wow echt? Zielig

1 like

Ik plan mijn mailtjes weleens in als ik ‘s avonds laat nog even werk. Dan krijgen mijn collega’s hem de volgende werkdag om 08.30 i.p.v. een random tijdstip in het weekend bijvoorbeeld.

5 likes

Neee je moet dat juist op een random tijdstip in het weekend sturen want dan laat je zien dat je zelfs in het weekend werkt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Grapje ik doe het ook zoals jij.)

1 like

Moet je ook invullen online!

Nu ben ik wel benieuwd hoe jij en Mascha het dan uitspreken

Ik kan me geen voorstelling maken bij de pollopties, maar:

17 likes

*Ik ben zijn filmpjes dus oorspronkelijk gaan kijken om dingen uit te leren spreken, maar zijn ogen zijn ook zo mooi. :flushed:

14 likes

Haha ja, ik denk ook altijd “lekker enthousiast” terwijl het dan eerder hysterisch overkomt haha.

1 like

Ben benieuwd hoe het net Vera is. Ze heeft volgens mij ook al een tijdje niks op instagram gezet?

5 likes

Voor pearle moet je daar sowieso 30 euro voor betalen!