Maar ik heb bij haar sowieso het idee dat ze dingen vooral leuk vindt omdat ze een naam hebben of omdat ze duur zijn. Laatst zei ze toen ze op het Museumplein was dat ze daar wel zou willen wonen. Er zijn zoveel buurten die veel sfeervoller zijn en waar de huizen minstens zo mooi zijn, maar ik heb altijd het gevoel dat ze in Amsterdam alleen de grachtengordel en het Museumplein kent ipv dat ze een keer naar de Baarsjes of naar oost gaat oid.
Nou waar ze nu woont ontbreekt het in ieder geval echt aan alle sfeer.
Ik erger me aan het feit dat Tara en Larissa een maand op reis zijn en blijkbaar NIKS vooruit gewerkt hebben. Geleerd van hun zus zekerā¦
Inderdaad, zelfde werk ethiek als zuslief aan het ontwikkelen
Geen video van Diana?
Hoe zou het met Vera gaan?
Dit vraag ik me dus ook al even af
Vera post toevallig net dit op haar Instagram verhaal. Dus ze is nog wel af en toe op Instagram te vinden. Zie haar ook wel eens reageren bij anderen. Verder niet echt informatie waar je iets aan hebt natuurlijk.
Ik mis haar echt!
Ik heb sowieso altijd het idee dat die twee helemaal niks uitvoeren met zijn tweeƫn. Maar ze zitten dan ook echt diep in mijn irritatiezone.
Oeh ik hoop echt dat het snel weer beter met haar gaat.
Hoe kan Mascha nou weer worden genomineerd voor beste beauty als ze amper nog iets met beauty doet? En het is niet alsof er geen andere meiden zijn die beauty doen.
Veed is toch van Petrus en Mascha is zijn grote burny zuster.
Edit: en Marije Zuurveld beauty? Que
Minions die op haar stemmen. Die stemming bij veed is heel raar je kan gewoon bij elke categorie zelf invullen wie jij vind dat er genomineerd moet worden daarom zitten er soms ook mensen bij een categorie dat je denkt hoe dan.
Hebben ze ook nog een baan naast hun blog/Instagram? Heb het gevoel dat die blog helemaal niet populair is en ze hebben een gemiddeld aantal volgers op instagram. Als je alle inkomsten dan ook nog moet delen met twee - hoe dan?!?
Enzoknol is genomineerd voor beste twitcher, hij heeft afgelopen jaar niet eens gestreamd op twitch
Nee alleen blog/youtube/instagram, volgens mij verdien je zelfs met een gemiddeld aantal volgers heel veel geld.
Ja, Diana inderdaad. Die zag ik hier in de buurt altijd rondlopen en bij Coffee Company zitten.
Heeft iemand de āpuistjes patchā video van Mascha gekeken? Zo ja, is het wat?
Die thumbnail alleen al. Je gaat me niet zeggen dat die rechter foto geen opgespoten lippen heeft.
Een livestream platform!