Beutyblogtopic XL #3

Die PT van massa en krek… ik blijf het een apart geval vinden

Russische of Poolse tokkies zijn ook wel erg.

1 like

Ik heb de perfecte reddit thread voor jou: https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/6jcjpq/in_the_us_we_have_rednecks_and_trailer_trash_what/

9 likes

Superinteressant!

‘In Japan, we have ヤンキー (yankii), from the American word yankee. They arose in the post war period and copied American social outcasts like greasers.’

Dit is ook wel weer typisch. :")

4 likes

Personal Trainer

1 like

Ja! Ik heb 3 brillen en mijn sterkte is - 0,25 dus best wel voor de show

3 billen? :thinking:

4 likes

Ahhaha shit daar heb ik er gelukkig maar 1 van

2 likes

Wel een mooie

1 like

Wat een rare tip ook. Zeg gewoon: “nee” zonder reden als je de echte reden niet wil geven. Staat veel krachtiger imo.

18 likes

Julia is de held van de dag

112 likes

Kleine 70 euro voor instastories als “Je mag altijd nee zeggen”. Wat een open deuren. Ben gewoon jaloers dat je zo makkelijk aan je geld kan komen.

1 like

Als jij iets van een ander gedaan moet krijgen wel ja, maar als een ander iets van jou wil en jij wil/kan dat niet doen dan vind ik dat nee gewoon volstaat/moet volstaan.

Jaques D Ancona belde, hij wil zijn bril graag weer terug.

5 likes

Volgens mij bedoelt @Flamoes dat je om iets te vragen wel een reden moet hebben, maar om iets te weigeren niet.

2 likes

Ja kan. Maar dat doen mensen vaak niet. Het ging me erom dat je inderdaad het makkelijkst iets van een ander gedaan krijgt als je een reden geeft, maar dat je imo niet per se een reden hoeft te geven als je iets niet voor een ander doet. Een ‘non-reden’ verzinnen komt imo alleen maar zwak over en dat vind ik dus niet zo’n goede tip van Cynthia.

3 likes

Omg is dit een ding? En heb je hier meer van?? Ik heb dit echt nodig op m’n werk hahah

1 like

Nikkie en Linda gaan voor het broertje van Nikkie de Alphe d’huZes lopen. Of ja voor het goede doel dus. Niet echt beauty gerelateerd maar wel een mooi gebaar, dus ik dacht ik deel het hier even.

65 likes

Maw smoesjes :face_with_raised_eyebrow:

Is de echte reden waarom je nee zegt zeggen niet beter, of gewoon nee zeggen zonder reden op te geven, omdat het je goed recht is nee te zeggen? Lekker assertief
Eerlijk duurt het langst.

9 likes

Maar als het een nee is dit mensen niet verwachten of bevalt, dan volgt vaak de waarom-vraag. En je hoeft je niet altijd helemaal te verantwoorden en een non-reden geven is dan sociaal soms wat handiger dan uitspreken dat je iemand geen verantwoording schuldig bent.

Ik vind dat zelf vaak lastig en ga mezelf dan tot in den treure uitleggen terwijl dat helemaal niet hoeft. Gewoon een kulreden zodat mensen er genoegen mee nemen is soms wel fijn.

1 like