ben benieuwd hoe lang mijn comment 't vol houdt lol
update: is al weg
Elke kritische comment is binnen een minuut weg
Als je dit soort dingen wil promoten moet je op zân minst kunnen dealen met de comments imo
Precies. Dat je hatelijke dingen delete snap ik. Maar netjes verwoorde, kritische reacties die geen hartjes bevatten? Kinderachtig
Ik vond het ook al een rare tekst bij haar foto, ik heb het koud dus ik ga naar de zonnebank? Hoe je inderdaad zegt: doe een extra trui aan of een jas.
Ik ga echt stuk om #woerdenhotspot dat is echt een contradictio in terminis
Nu je het hebt over Alberto Vermicelli, ik zag dus laatst hoe hij er nu uitziet en dat is echt totaal onherkenbaar
(prepare for shock)
Huh is hij van samson en gert of heb ik het nu compleet mis.
En idd, ga dan zwemmen in een subtropisch zwemparadijs. Lekker warm en palmbomen, wat wil je nog meer.
Ja heerlijk maar doe mij dan maar een lekkere sauna of een kwartiertje onder de infraroodlamp haha.
brillen
@Denna en aan iedereen die zân brilvoorschrift wil opvragen: de pupilafstand wordt normaalgesproken standaard opgemeten, maar wordt meestal niet vermeld op je documenten (in ieder geval niet in BelgiĂ«). Vraag je specifiek naar je pupilafstand is het wel meteen duidelijk dat je van plan bent online te gaan bestellen haha.
Ik geef Willemijn groot gelijk. Voor de kinderen boeit het niet waar ze zijn, als het maar warm is en ze kunnen zwemmen etc. Maar ze kunnen nu nog gemakkelijk buiten de schoolvakanties om op vakantie, misschien zijn de kindjes nog gratis? Allemaal goede redenen om juist met jonge kinderen gewoon ver weg te gaan?
Als ik het geld het geld had zou ik ook lekker naar Mauritius .
Thanks voor je feedback en ik snap je reactie, maar ik ben persoonlijk altijd al benieuwd geweest naar hoe het nou is om onder de zonnebank te gaan. Vandaar dat ik ook vooral de ervaring belicht en niet het âbruin wordenâ. Natuurlijk is het slecht voor de huid als je met regelmaat onder de zonnebank gaat, maar 1 keer in de zoveel maanden 10 minuten onder de zonnebank kan niet meer kwaad dan af en toe in de buitenlucht wat zonnestralen vangen. Maar nogmaals: ik snap je punt en thanks voor je feedback.
Dan raad ik een sauna bezoekje aan :)!
Ooh ik was denk ik niet duidelijk genoeg in mân post haha, ik had het over lotte, dat ze beter zwemparadijs kon bezoeken dan zonnebank.
Over willemijnâs vakantie heb ik eigenlijk geen mening, als zij er blij van is geworden is het mij allemaal wel prima
Als het de kinderen niet boeit waar ze zijn (en jij zelf ook niet, want resort), waarom vlieg je dan 15 uur? Met de helft ben je ook zonzeker in een resort. #willie
Ik vind dat wel een ander soort warmte. Een sauna vind ik puffen en benauwd, terwijl de zonnebank meer een heerlijk zon/zomer-gevoel geeft.
75 ofzo toch
Ik wilde net reageren met 170 maar zag dat HvO me al voor was⊠hahaha echt erg dat ik dat gewoon nog wist
haha omg ik moet zo hard lachen om dit plaatje, waar komt dit vandaan?
Infrarood heb je ook wel eens in saunaâs! Vind dat ook een ander soort warmte dan een echte sauna zegmaar. Die is ook bedoeld voor je spieren.