Beutyblogtopic XL #3

Ik vind ze in ieder geval beter dan de andere titels van de afgelopen weken :sweat_smile:

1 like

Massa is ook van ā€˜alles of niets’ he… wordt haar gevraagd of ze vaker recepten wil doen, gaat ze er nu iedere vlog mee vullen. Het is ook echt de manier waarop ze haar leven leid. Alles doen, alles hebben, of helemaal niets. Nooit een gulden midden weg.

29 likes

Ik vind dat ze veel diepvries eten.
En dan purree uit een pakje erbijšŸ˜•

Ik zit niet op de kookhacks en recepten te wachten.

Laatst was ze uien aan het invriezen omdat dat makkelijk was.
Ik vind het niet zo’n moeite even snel uitje hakken en een teentje knoflook. Is het lekker vers ook.
Snap het idee van gemak wel. Maar de smaak.
Geven ze niks om smaak en structuur van eten?

2 likes

Het is geen haat, maar ik vind de smaak van verse groenten lekkerder.

2 likes

PMS?

1 like

Wat een nutteloze opmerking. Alsof iemand die het niet met jou eens is en dat laat merken dat alleen doet omdat er hormonen in het spel zouden zijn?! Ugh.

53 likes

Flauw, en seksistisch:

34 likes

Oh Gadver, ik zou echt rillen als iemand een ijsblokje knoflook in Mn lekkere eten zou gooien. Omdat het op Pinterest staat is het niet per se een goed idee.

17 likes

Ik zie dat je lekker op je girls support girls game bent vandaag?

3 likes

Janken met de pet op dit, hoe krijg je het bedacht.

Ik denk dat ook altijd met foodpreppers. Sta je je hele zondag in de keuken om omgekruide kip te koken en dan ā€œpulled chickenā€ te noemen omdat dat ding van ellende uit elkaar valt van het opgezogen water, om het vervolgens een week in je koelkast te bewaren samen met wat keiharde rijst en een paar stronken broccoli.

En dan ongevraagd aan iedereen vertellen ā€œhoppa trok dit vanmorgen zo de koelkast uit, net als de identieke lunch die ik de afgelopen 5 dagen in steeds mindere mate van versheid atā€, hartstikke lekker hooor!!! En zo gezond!!!

Nee bedankt.

58 likes

Haha shit ik houd juist echt van foodprepping en voel me dan inderdaad echt succesvol in adulting life :joy:

Niet dat het altijd lukt hoor. Soms vergeet ik het op zondag en eet ik de hele week crackers en dure lunch uit de kantine. En mijn geprepte lunch zit altijd in van die jarenoude 3-chocolade-ijsbakken of van die mega satƩsaus bakken #notsosuccesfuladulting

6 likes

Voor ons normale mensen wel ja, maar mascha trekt altijd die chopper erbij. Als ik elke keer dat ding voor een ui uit de kast zou moeten halen, alsnog de boven- en onderkant van de uit zou moeten snijden, choppen en dat ding ik de vaatwasser zou moeten zetten/afwassen, zou ik het ook handig vinden om het in te vriezen :joy:

Als je het echter gewoon ff snel snijdt, is het totaal niet handiger, fijner of slimmer?

3 likes

Mij lijkt diepvries juist niet fijn want bij elk gerecht heb je weer een ander formaat van je ui en groenten nodig. Plus mijn prullenbak zit minder snel vol met dat verpakkingsmateriaal.

Yess :raised_hands:t2: Hier ligt standaard een mega zak aardbeien in de diepvries. Ideaal.

1 like

:eek::eek::eek::nauseated_face:

5 likes

Biecht: ik hou van puree uit een pakje. Vet lekker.

Maar echt een biecht, want ik kook verder alles vers. Laatst heb ik voor het eerst in jaren een kant-en-klare pastasaus opgewarmd die uit het kerstpakket van mijn vriend kwam.

16 likes

Welke vind je lekker? Ik heb het nooit geprobeerd, maar ben wel benieuwd. Dus als je het product wil delen, graag :slight_smile:

Ohh gewoon de allersimpelste van Maggi. Kokend water erbij, beetje melk. Klaaaaar. Alles inhaleren.

7 likes

Dit dus! Ik vind dat dus ook heel chill om te doen haha