Dit vraag ik me dus ook al even af
Vera post toevallig net dit op haar Instagram verhaal. Dus ze is nog wel af en toe op Instagram te vinden. Zie haar ook wel eens reageren bij anderen. Verder niet echt informatie waar je iets aan hebt natuurlijk.
Ik mis haar echt!
Ik heb sowieso altijd het idee dat die twee helemaal niks uitvoeren met zijn tweeƫn. Maar ze zitten dan ook echt diep in mijn irritatiezone.
Oeh ik hoop echt dat het snel weer beter met haar gaat.
Hoe kan Mascha nou weer worden genomineerd voor beste beauty als ze amper nog iets met beauty doet? En het is niet alsof er geen andere meiden zijn die beauty doen.
Veed is toch van Petrus en Mascha is zijn grote burny zuster.
Edit: en Marije Zuurveld beauty? Que
Minions die op haar stemmen. Die stemming bij veed is heel raar je kan gewoon bij elke categorie zelf invullen wie jij vind dat er genomineerd moet worden daarom zitten er soms ook mensen bij een categorie dat je denkt hoe dan.
Hebben ze ook nog een baan naast hun blog/Instagram? Heb het gevoel dat die blog helemaal niet populair is en ze hebben een gemiddeld aantal volgers op instagram. Als je alle inkomsten dan ook nog moet delen met twee - hoe dan?!?
Enzoknol is genomineerd voor beste twitcher, hij heeft afgelopen jaar niet eens gestreamd op twitch
Nee alleen blog/youtube/instagram, volgens mij verdien je zelfs met een gemiddeld aantal volgers heel veel geld.
Dat Veed is toch ook niet serieus te nemen. Het idee is hartstikke leuk, maar zolang het georganiseerd wordt door mensen die belang hebben bij het winnen van awards/die goed bevriend zijn met mensen die belang hebben vind ik het onzin.
Ja, Diana inderdaad. Die zag ik hier in de buurt altijd rondlopen en bij Coffee Company zitten.
Heeft iemand de āpuistjes patchā video van Mascha gekeken? Zo ja, is het wat?
Die thumbnail alleen al. Je gaat me niet zeggen dat die rechter foto geen opgespoten lippen heeft.
Een livestream platform!
Was te nieuwsgierig en heb zelf gekeken en ze knipt blarenpleisters in stukjes en plakt een stukje op iedere puist, daar slaapt ze mee en de volgende dag is de huid op de plek van die puist weer glad. Ben nu zelf best benieuwd en ga het misschien aankomende week even proberen.
Ik ben nu ook echt benieuwd. Ik heb wel die dingen van de Action, maar die werken helaas niet
Haha ik heb hem net gekeken om te reageren, vond het best interessant! Ik denk dat het ook wel een goede tip is. Het viel me wel op dat haar huid best wel weer slecht is, ik kijk haar vlogs verder niet meer, maar toen ik nog keek was haar huid juist zo opgeknapt van vegan eten. Balen lijkt me dat!
Ja die heb ik ook wel eens gebruikt en vond die echt niet fijn, ze lieten bij mij ook steeds los. Dat probleem heb je met blarenpleisters waarschijnlijk niet dus denk wel het proberen waard.
@George Ja dat lijkt me ook heel rot! Mijn huid reageert best hevig op stress dus misschien heeft zij daar ook wel wat last van gehad zo rond de verhuizing. Ook fijn om te zien dat ze zich niet schaamt voor haar huid en juist dit soort videos maakt.