Beutyblogtopic XL #3

Niet overal in Groningen beeft de aarde hoor.
En ook in Groningen heb je dure dorpen, waaronder Har. en en Zu. idh. orn.

3 likes

Jazeker, brood kost hier een kwartje en een kuipje boter een dubbeltje. Voor een rijksdaalder heb je een kilo kikker snoepjes.

70 likes

Liever een villa met ruimte voor de Mercedes, sauna en ruimte voor een pony.

7 likes

Maar dat heeft je zus Violet toch al?

5 likes

Mascha ligt nog in bed als de vlog start. ze heeft een zwart t’shirt aan. Vol met kattenharen!
Ik ben opgegroeid met katten (poezen) vind ze erg lief. Maar niet in bed!!!

8 likes

Nou zo ziet mijn shirt er ook uit als ik ‘s avonds met ze op de bank heb gelegen en trek dan echt geen ander shirt aan voor in bed hoor.

En slapen met je kat is echt het beste ever.

35 likes

brrrrrbb
 nu heb ik erg snel last van jeuk en die losse haartjes
 ieks. hatsjoe!

doe mij dan maar een knuffelende naaktkat in bed :grin:

2 likes

Ze mag toch wel aangeven dat zij het niet fijn zou vinden? Ik moet er ook niet aan denken, maar ik heb dan ook geen huisdieren. Als jij er gelukkig van wordt dan gewoon lekker doen!

14 likes

Ik vind mijn kat ook heel leuk maar hoef hem toch ook niet in of op mijn bed te hebben en zijn haren ook niet.

4 likes

Wie laat zijn katten ook in bed liggen. Gewoon erop :stuck_out_tongue:

14 likes

Er zijn ook hondenrassen die niet verharen. Ik krijg een dikke keel van hondenharen dus ik kan die absoluut niet in huis hebben, maar ik heb op die manier 16 jaar met honden kunnen wonen zonder problemen!

2 likes

Wat voor honden zijn dat dan? Dacht dat ze allemaal wel verhaarde, alleen je dan bij sommige honden heen last had van allergie!

Gaat een wereld voor me open

Ligt ook aan je allergie.
Ik ben dan weer niet allergisch voor de haren, maar huidschilfers.

Een labradoodle staat er om bekend niet te haren! Verder weet ik het ook niet of er nog meer rassen zijn.

2 likes

Het heeft niets met Mascha te maken of dode cavia’s, ĂŒberhaupt beesten in bed!
En Mascha laat net dat stuk zien en herinnert mij er aan dat ik daar kriebelig van word.

Naakthond :grinning:

2 likes

Ik vind het ook smerig hoor.

honden

Wij hebben 3 honden maar die komen niet op de bank of het bed, ze komen trouwens helemaal niet boven. Ik vind niets zo ergerlijk als haren op kleding. Dus als ik een uitgebreide knuffelsessie houd dan maak ik daarna mn kleren haar vrij met een roller en daarna gaat het de was in.

1 like

Ik vind alleen soms een hamsterhaar op mijn trui. Hahaha
Die verharen ook amper, hamsters

Maar deze is mijn liefste wens :smiley:

26 likes

Ik vind het eigenlijk best wel naar om anderen ‘vies’ te noemen omdat ze iets wel of niet doen. Bij veel dingen denk ik ook: Ok misschien niet heel proper, maar je zult er echt niet ziek van worden.

41 likes

De kat mag bij ons overal komen behalve op de slaapkamers. Hij mag ook niet tussen de kleren liggen. Beneden heeft hij een apart dekentje waar hij op mag liggen op de bank, voor de rest ligt jij altijd op (in?) de vensterbank. Ik wilde eigenlijk geen kat ivm de haren dus ik hebben deze compromis gesloten met m’n man.
Maargoed dat is ieder voor zich.

Die tennisbalvideo van Mascha wordt ook niet goed bekeken hé? Iig lang niet meer zoveel als eerst.