Beutyblogtopic XL #3

Het is wel de yoga look en die hoort zo glanzend te zijn, maar dan nog haha.

Ja dat vooral
Met een eigen bedrijf, met zieke ouders, met een waterleiding die springt… niet alleen kinderen maken het leven onvoorspelbaar

Aan de andere kant denk ik dat een goede planning daar wel enorm bij kan helpen, net als dat het ook bij jonge moeders wel kan helpen, zelfs al schopt een tweejarige de boel overhoop
Een goede planning houdt daar nl ook rekening mee

3 likes

Ja blijkbaar. Je mengt face oil, strobe Cream en een liquid highlighter met je foundation, 40% mengsel en 60% foundation. Dus het is meeeeega glowy.

4 likes

Ik vind dat veel mensen ook wel flauw doen over dat plannen hoor. De meeste mensen zijn gewoon gebaat bij een regelmatig leven (ook al is dat niet altijd realistisch) en er zijn best veel mensen die moeite hebben om dat te realiseren dus een planning kan daar erg bij helpen.
De vraag is alleen of je het van Cynthia moet willen leren.

10 likes

Zit zij (en met haar een hele hoop andere b/vloggers) niet op alle vlakken niet teveel in haar eigen wereld? :stuck_out_tongue:

8 likes

Dit was het ook toen ze het kocht, volgens mijhad iemand toen de funda link op EGF gezet

1 like

Ik vind het een beetje makkelijk gezegd: wat kan je nou van Cynthia leren? Nou ja, dat ligt eraan wie je bent. Ik vraag me ook af wat je van Marie Kondo kan leren, maar toch: in die serie zijn mensen compleet flabbergasted als zij voorstelt om de saladelepels voortaan op grootte te sorteren. Dan denk ik ook; hoezo doe je dit niet allang?

Dus ik denk dat de mensen hier die het zich niet voor kunnen stellen, zelf al best georganiseerd zijn. En zich misschien eens moeten verplaatsen in mensen die dat misschien niet zijn :slight_smile:

15 likes

Oh crap, massa heeft me geinfluenced :sob:

28 likes


Fadim verast even een fan :fire: :fire: :fire:

76 likes

Je ken ook morgen onder een bus komen, weet jij veel (niet jij jij, in het algemeen bedoeld)

Nope. 375, ik heb screenshots :redface:

1 like

Waar is die van :redface:

Niet mijn foto, maar volgens mij is die van H&M Home

Massa had het van H&M Home, ik heb hem bij loods5 gescoord :smile:

Ja maar dan moet je je water uit een beekje halen en je stroom aanslingeren met een fiets.

35 likes

30 likes

:open_mouth: Ik heb vorig jaar een kavel gekocht en dat was ongeveer even groot maar wel dubbel zo duur. en dan heb je een stuk zand met onkruid. (ook in het zuiden trouwens haha) Gek dat dat zoveel scheelt allemaal.

1 like

Ik voel gewoon elke keer pijn als ik dit soort dingen zie :joy:. Wij hebben voor flink wat meer een leuk appartement in een verschrikkelijke buurt gekocht. Superblij mee, maar dat je buiten de randstad in een huis met tuin kan zitten steekt wel echt

1 like

Maar dat is ook wel een huis waar nog heeeeeel veel aan moet gebeuren hoor, energielabel G zegt al wel genoeg + het feit dat er geen foto’s zijn van het huis.
Maar ik snap je gevoel haha, ik woon in een klein dorp en hier zijn de huizen ook vrij goedkoop gelukkig.

Nou er is ook nog wel een heel groot verschil tussen “buiten de randstad” en een dorp in Zuid-Limburg. In Groningen, Zwolle en Breda koop je daar ook geen appartement voor en die steden liggen ook buiten de randstad :stuck_out_tongue:
Ik denk overigens ook dat zo’n lage prijs eerder uitzondering dan regel is!

3 likes