Ja, heb je wel toestemming aan haar gevraagd?!
Ze houdt niet zo van na-apers namelijkâŠ
Misschien komen ze wel met een pizza met geitenkaas.
Misschien kan je ff de zon op je gezicht met haar gaan voelen?
Ik wou dat ik tijd had om dingen als âlunchenâ en âprintenâ in mijn agenda te schrijven kutsint.
Echte eilanders keren echt om in hun graf elke keer dat Sint zegt het het âhaarâ eiland is. Het is niet haar eiland
Haha oh jee! Breng je verslag uit?
Doet ze nual, zag die hashtag laatst toen ze in Curaçao was
Tenzij je een kudde koeien met je meesleept en geen huis bezit/in woont vind ik Nomad sowieso een belachelijke term.
Als je schippert tussen je huis in Zwolle en hetzelfde huisje elke keer op Terschelling en verder naast 10 begeleide persreisjes 1x per jaar naar hetzelfde hotel gaat op Curaçao ben je ongeveer het verste wat je kan zijn van een Nomade. Dan lijk je meer op Ans en Jaap die al 43 jaar naar dezelfde camping aan de Costa del Sol gaan. Maargoed, het verbaast me niet dat Cynthia zichzelf weer eens anders ziet dan de werkelijkheid.
Iemand die langdurig rondreist en tegelijk werkt via zijn laptop (kan voor een eigen bedrijf zijn of van op afstand in loondienst). Het rondreizen is soms relatief, vaak blijven digital nomads meerdere maanden op 1 plek, maar het idee is dat het tijdelijk is en ze zich dus niet permanent vestigen. Ze hebben over het algemeen geen vaste thuis (al wil ik altijd heel graag weten hoe dat wettelijk gezien allemaal geregeld is, waar hun bedrijf geregistreerd staat, waar ze belastingen betalen e.d.).
Sorry ik kom even meer haten
Dit noemt Sint âecht best wel veelâ dat ze dit HELE boek uit haar hoofd moet leren. âHAHAHAHHAHAHAâ, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
Ze bladert m door zodat wij kunnen zien dat het allemaal âtekst met veel details zijnâ die ze ALLEMAAL uit haar hoofd moet leren. Ondertussen zien we paginaâs die voor de helft bestaan uit fotoâs van sfeerbeelden van wijngaarden. âHAHAHAHHAAâ, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
En dan zegt ze âdeze details moet ik ALLEMAAL wetenâ, ze vind het niet meer zo leuk âomdat het nu stampen is en als ik het niet weet stampen tot ik het wel kenâ. âHAHAHAHHAâ, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
Misschien kan ze ook ff realiteitsbesef instampen, 10 post gewijd aan de Struggle die je voelt om je ZELFGEKOZEN âstudieâ te doen en dan denken dat andere mensen denken âoh meid wel pittig veel zegâ.
Ik zal 'r ff een story sturen van mijn boekenkast met studieboeken
Sorry mijn cavia is doder, maar dat formaat boek noemden wij een reader en moet je HELEMAAL tot in detail uit je hoofd leren naast 2 dikke boeken voor 1 vak, met daarnaast nog een vak en dat 4x per jaar, 3 jaar lang.
Bel me terug als je dat ingepland krijgt in je 80urige werkweek
Met haar 80 uur durende werkweek is het ook heel zwaar hoor om zoân boek te lerenđ€Ż
Dit mens maakt me zo moe
Ja want het was warm en ze kregen 's avonds pas eten!!1!111!!
In haar insta story: âMorgen gaan we naar Terschelling, niet voor vakantie maar voor werk. En Willem gaat gezellig weer mee!â Joeeeee waar kan ik me aanmelden voor deze baan??
Waar was dit?
Precies ook mijn reden dat ik haar al heel lang niet meer volg. Ik wil niet bijdragen aan haar âwerkâ dus ben ik alleen op de hoogte als hier iets over haar geschreven wordt.
Hahaha de gemiddelde cursus theoretisch rijexamen is dikker dan dit
Op de veerboot naar Terschelling over de Waddenzee
Neem ik mijn laptop, hond ( en soms Willem ) mee
Altijd als ik naar Terschelling vaar
Komt mijn werk altijd wel klaar
Het geeft wat druk en het geeft wat stress
Maar gelukkig heb ik wel een lekkere fless
Met een zuurtje hier, en wat tanines daar
Fuck it allemaal en uploaden maar!