Beutyblogtopic XL #3

In Gregors kamer op een verhoging gemaakt van de schoenendozencollectie

Maar dan willen ze alsnog en flink huis hoor. 1 kamer voor mascha, 1 voor Gregor, 1 om te slapen en dan ook nog 1 a 2 voor de kinderwens. Of is het de bedoeling dat een van de twee foefjes straks een kamer gaat opofferen?

Edit: niet dat een baby al direct een eigen kamer nodig heeft, maar op den duur is dat natuurlijk wel veel prettiger.

1 like

Christus te paard, en dat in Amsterdam?

Of gaan ze in Noord wonen ofzo? Moet ze alsnog een miljoen jaar reizen voor ze ergens is.

5 likes

Ik gok op Slotervaart

Ja dat is echt bizar… Keek net de video, zag ook dit.

Ze heeft gewoon alle kleuren gekregen? (Oke en ze gaat ze ook allemaal houden haha dat vind ik dan wel weer bijzonder).

9 likes

Ze heeft nog steeds letterlijk 15 concealers in ā€œgebruikā€ en 12 ā€œbackupsā€ waarvan de helft haar kleur nooit zal matchen, hoeveel ze ook ā€tanedā€

Ik snap dat ze best wat weggooit, maar ze houdt echt veel te veel. 27 concealers! Daar doe je 10 jaar mee man

12 likes

Wajo :eek:

Ik heb er 1.

5 likes

Heb met black friday 1+1 maybelline dus ook 2 backup concealers gekocht haha en voelde me toen echt al een hoarder. Mijn vriend zei al, ā€˜zo wat ga jij verven’. Maar valt alles mee als je die 27 dan inderdaad ziet.
Maar 15 stuks in gebruik… Dat blijft zeker als het open is toch nooit lang goed?

14 likes

Ja nee maar soms is ze bronzeyyy en soms weer bleek en soms wil ze een beetje naturel en ze kan niks van BE weggooien want contract en niks van Dior want hallo Dior is het omgekeerde van Nasi. En die ene staat zo goed onder haar wenkbrauw en de ander juist weer bij haar Liplijn. En zo nog 38 excuses

40 likes

80 uur werken per week my ass. Zo kom je niet eens aan 30 uur

(Ja ik ben een zure kantoortrut die maar 22 dagen vakantie krijgt per jaar en ja mijn azijn vanochtend smaakte erg goed)

71 likes

Dit is echt de uitspraak van de dag

41 likes

Is natuurlijk ook werken want hier komen weer 83 stories over

5 likes

ā€˜13.00 wegrijden, boot Terschelling’

ā€˜GAAT LEKKER’

Godver Hahahahaha meid

39 likes

Telt ze ā€˜sinterklaas avond’ ook mee als werk? 80 uur :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Of de koffie met Annemerel natuurlijk. Dat is wel flink zwaar werk.

4 likes

Ben echt een ultieme zure kantoortrut, maar die planning + to do list is voor mij echt een halve dag. If that.

12 likes

Wel bijzonder eigenlijk dat ze er nog overal op staat, want je ziet haar op BG bijna nooit meer met make-up dan wel reviews/unboxings. We zien zelden dat ze pakketjes uitpakt en laat zien wat er nieuw is op de markt. Dus de enige reden dat ze die pakketjes nog krijgt is inderdaad voor haar privĆ© hoarding. Als je als bedrijf je producten nooit meer terug ziet in vlogs of video’s dan denk je toch laat maar zij gaat eraf?

4 likes

Wel nice als dit onder werken valt, kan ik ook zeggen dat ik iets van werk doe.

3 likes

Als je elke scheet op je to do lijst zet dan LIJKT je dag inderdaad vol :roll_eyes:

4 likes

Gaat ze nu alweer naar Terschelling? Jeetje is ze daar vorige maand niet ook al geweest?

3 likes

Maar hallo ze heeft nooit echt vakantie hoorrrrr.

6 likes

Ohh die opruim video van Mascha. Al die losse poeders en concealers en zo… Hoe kun je minstens 10 poeders hebben? Oogschaduw is nog elke keer anders maar gezichtspoeder is toch gewoon gezichtspoeder?? Al die krengen doen toch ongeveer hetzelfde?

Ik heb echt de neiging om zo mijn hele arm over het bureau te halen en met een swipe alles in de prullenbak te flikkeren. Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.

10 likes