Als fundering🤪
Hoe volg je een cursus op IG? Dat is toch best wel vaag? Post ze dan elke dag een foto met een paar tips of zo?
(Zoveel vragen, zo weinig antwoorden)
Ze heeft een apart account gemaakt en dan heeft ze allemaal filmpjes ed. per dag gemaakt om de tips te delen. En het is dan meerdere dagen.
Maar moet je dan betalen om t account te kunnen volgen ofzo? Snap t niet
Wat een geweldig idee
Ben benieuwd hoeveel mensen mee doen, vind best veel geld🙄
Zou dit ook wel mogen volgens de regels van instagram?
Ze heeft nog een maand
Ik zit met open mond de comments te lezen bij Serena’s weekfoto’s van vorige week. Ene Laura zegt iets in de trant van ‘meid, hoop dat je binnenkort weer meer gaat plaatsen want ik zie nu vooral veel Marsh en die boeit me niet zo’ en daar wordt zo over gevallen! Ben ik nou raar dat ik dit niet snap? Sommige meiden zeggen ja Marsh is een mens. Ja dat geloof ik zo maar het is toch niet raar om iets te zeggen als joh kan er even wat minder baby en wat meer beauty op je BEUTYblog?
Cynthia is toch wel echt the gift that keeps on giving zeg. Zullen we allemaal €0,50 neerleggen en de cursus met elkaar delen?
Nee maar buiten die Instalabs komt er ook vrij weinig op haar site
Die kan ik je wel geven! Ben ervaringsdeskundige en zelf gecertificeerde coach in workshops geven over dit thema
65 euro per cursus?
Verkeerde topic gok ik
Ik ben hier zo allergisch voor. Misschien is het pure jaloezie op het feit dat ik het zelf niet kan (er zo relaxt instaan), maar ik geloof het “kijk mij eens flink schransen, volstoppen en blij zijn” nooit zo. Vooral niet als het gepaard gaat met “coolgirl” opmerkingen tegenover mensen die de boel wel onder controle hebben of die (terecht) pleiten voor balans. Overgewicht is uiteindelijk niet iets om over te lachen.
Ik kreeg afgelopen week de tip van een collega zo langzaam mogelijk te werken als je kan. Verbaasde me van hem een beetje omdat hij altijd heel veel projecten tegelijkertijd doet. Maar vond het wel fijn dat hij het zei, harder werker dan dat zorgt alleen voor onnodige stress.
Ik volg één productiviteit/planner/structuur/you name it dame op Insta en zij is echt de enige waar ik oprecht blij van word. DE tip: wanneer je het (te) druk hebt, beoordeel welke taken je kan uitstellen of kan uitbesteden (of welke je helemaal niet hoeft te doen). No stress!
Toen ik dit las was ik echt mind blown. Zo kan het ook! Waarom proberen zo productief mogelijk te zijn als je ook effectief kunt werken. Niet meer of harder werken dan nodig onder het mom van “lekker productief”
Ik geloof niet dat ik nog minder productief kan worden
Wat is de naam van het account? Ben nieuwsgierig nu!!