Omdat alles zo lekker floeffy en squishy minty jelly is natuurlijk.
Ik vind het belachelijk om voor vlogs een hele bijzondere/professionele camera met microfoon etc. te nemen. Een mobieltje of een G7x is genoeg en misschien moet ze er idd voorzichtiger mee omgaan dan vallen ze niet opeens uit elkaar.
Oh en door een nieuwe camera worden je vlogs niet opeens leuker en maak je opeens nieuwe dingen mee.
“Deze camera past niet in m’n handtas. Ik neem hem mee in een stoffen tas of in de hand. Het regent nu, dus ik doe hem in een stoffen tas.”
Whyyyy? Je heb toch ook tassen die daadwerkelijk waterdicht zijn?
Hoogstwaarschijnlijk ‘vallen alle andere tassen helemaal uit elkaar’
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die nieuwe structuurjunkie light versie van Cynthia in het roze of geel er echt mooi uitzien en wil stiekem er best eentje hebben. Benieuwd naar de binnenkant.
Waarschijnlijk volgen er nog wel 5 blogposts waarin we steeds meer te zien krijgen
Zij zat bij mij op de middelbare school haha. Ze heeft wel echt mega weinig views in vergelijking met haar abonnees
Ja een paar jaar terug keek ik wel eens haar filmpjes, vind haar leuk! Ik was dr eigenlijk wat uit het oog verloren.
Ik vraag me dit ook al een tijdje af! Ze was echt super actief op insta en sinds kerst helemaal niets? Hoop niet dat er iets naar is gebeurd. Denk dat als ze bezig was met haar salon ze daar ook wel iets over zou plaatsen op instastories. Deed ze eerst ook toen ze nog bezig was met de inrichting
oh wow lekker op de hoogte ben ik, nooit geweten dat dit account bestond!
Jaaa, ik volg haar al een tijdje! Ik vind haar best leuk, maar ik kan niet teveel video’s achter elkaar kijken omdat ik me dan toch aan haar stem/accent ga storen.
Had ze niet rond kerst ook een operatie oid gehad? Voor Mn gevoel was dat ook t laatst dat ze echt nog actief was op insta
Jaren terug heb ik eens een filmpje van haar gekeken waar ze met sokken krullen in haar haar maakte. Dat filmpje was volgens mij toen heel goed bekeken haha.
Ja klopt, voor Mn gevoel deelde ze alles. Ben benieuwd, hoop idd dat t goed met r gaat.
De bunker van de foefs staat op funda… met kale foto’s
Ik snap wel dat ze daar weg wilden, wat een ongezellige locatie.
Weet niet of het slim is om te melden met alle voorgaande discussies over funda in het hoofd. Nu kan iedereen heel gericht zoeken.
Wel laat als het er nu pas op staat. Ik dacht dat huis is met de huidige huizenmarkt allang verkocht.
Ben benieuwd hoe lang het huis te koop zal staan
Ik denk dat huizen in deze prijsklasse best even te koop kunnen staan.
Impopulaire mening maar ik vind hun huis oprecht mooi. Denk dat de inrichting het minder maakte.