Beutyblogtopic XL #3

Ja die heb ik ook wel eens gebruikt en vond die echt niet fijn, ze lieten bij mij ook steeds los. Dat probleem heb je met blarenpleisters waarschijnlijk niet dus denk wel het proberen waard.

@George Ja dat lijkt me ook heel rot! Mijn huid reageert best hevig op stress dus misschien heeft zij daar ook wel wat last van gehad zo rond de verhuizing. Ook fijn om te zien dat ze zich niet schaamt voor haar huid en juist dit soort videos maakt.

1 like

Volgens mij reageert haar huid heel erg op eten en ook op soja en dat eet ze de laatste tijd veel dacht ik. Mja eigenlijk is een huid een beetje een mysterie haha. Vind het altijd wel fijn om te zien dat mensen met een “insta perfect” leven ook gewoon puisten hebben. (In hoeverre Mascha natuurlijk instaperfect is hehe)

Ja ik zag laatst ook iets van Xelly langs komen dat ze hele donkere kringen etc. had en dat vond ik ook best fijn om te zien. Zij ziet er altijd zo mooi uit, maar zij heeft ook gewoon last van zulke dingen.

1 like

Ja correctors zijn echt life savers hoor!!

1 like

Ja precies dan kan je koffie laten staan/10 uur slapen per nacht/liters water drinken, geen vlees geen soja geen stress, maar soms is het gewoon een beetje ‘op’ met wat je zelf nog kan doen in de preventie van puistjes/kringen/vlekjes. Zijn we toch weer allemaal menselijk :wink:

2 likes

Ja! Mega weird was dat. Ze deed echt alsof ze uit Amsterdam kwam. Ik snap dat nog steeds niet. Oh, en vrijdag kwam er geen video? En geen berichtje? Het is ook zoooo moeilijk om elke week een video te uploaden.

2 likes

Koffie laten staan? Onmogelijk!

2 likes

Xelly post een foto van haar en een vriendin op wintersport. Weet iemand hoe haar huid zĂł bruin kan zijn? Kan dit door de zon?

1 like

Zo grappig, blackface hihahoe

41 likes

Ik ging ook even kijken, maar volgens mij is ze niet op wintersport maar naar een wintersport thema feest en hebben ze dit met make up gedaan om het effect te krijgen.

Waarbij het bij Xelly duidelijk beter gelukt is.

2 likes

Nou dat idd
 :confused: Heb haar een DM gestuurd, maar geen reactie.

2 likes

Ja die associatie had ook eerder dan de associatie die anderen leggen. Ik vind wel dat er tegenwoordig snel wordt gelinkt aan racisme terwijl de intentie van deze mevrouw echt heel anders was. Je kunt ook op alle slakken zout leggen hoor. Jeetje.

109 likes

Kan. Precies. Met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid valt te zeggen dat dit niet haar intentie is geweest, maar meer de Hans aus Tirol skileraar look die zeer donker gebruind is door het winterzonnetje.

20 likes

@anon46493654 Het maakt niet uit wat je intentie is, het gaat om hoe het wordt opgevat. Iemands huidskleur nadoen voor een feestje is ongepast. En zeker van wit naar bruin/zwart omdat dat nou eenmaal zo politiek geladen is. Doe het gewoon niet.

22 likes

Maar ze is geen ‘zwarte’ geworden, ze heeft een gebruinde huid van de zon na proberen te bootsen. Had ze namelijk 4 weken lang elke dag onder de zonnebank gelegen om hetzelfde te bereiken, was hier ook de hel los gebroken.

67 likes

Really??? Dit gaat echt veel te ver, hoor! Ze doet gewoon alsof ze gebruind is. In veel gevallen ben ik het met jullie eens, maar hier is gewoon alle redelijkheid weg.

121 likes

In wat voor wereld wordt een witte vrouw zĂł bruin van een beetje winterzon? Dat slaat toch nergens op. Dat gezicht van Xelly komt toch veel meer in de buurt.

15 likes

Zie foto van @HvO

Huh? De huidskleur van iemand met een witte skibril afdruk?

2 likes

Ik vind daarom die van Xelly wel geslaagd en die van haar vriendin niet.

2 likes