Beutyblogtopic XL #3

Ja nog beter :drooling_face: Maar het is echt zo. Zie liever een vent in een joggingbroek dan driedelig pak.

9 likes

image

27 likes

21 likes

Haha deze is epic met zijn zakie

1 like

Hahahaha HUH?
Mascha “Foefje heeft een cadeautje ingepakt, kijk hoe netjes!!”

Dit is toch echt heel lelijk en slordig voor een relatief makkelijk vorm om in te pakken???

127 likes

Haha nee, dat is niet mooi ingepakt.

2 likes

Zij vindt alles wat hij doet helemaal fantastisch.

15 likes

Alsof ze het over een kind heeft.

20 likes

Hoop echt dat ze sarcastisch is.

5 likes

Hahaha zo pak ik ook altijd in en dan lacht iedereen me uit :worried:en ze weten altijd meteen wie het ingepakt heeft als er zo’n cadeautje ergens ligt

16 likes

Nou dit is al beter dan inpakken met aluminiumfolie zoals ze altijd deed

5 likes

Money on the bank hoor. Vorige huis niet verkocht maar al wel tekenen voor een ander huis.

1 like

Dit is toch niet zo ongebruikelijk?

Het mag dan nog wel lang fietsen zijn, maar wat is er mis met een lange fietsrit? Als je dan toch sportief bezig wilt zijn… (Ik snap het als je het niet doet met rotweer). Maar ja, als hippe influencer is het dan misschien toch gemakkelijker om de uber te pakken :sweat_smile:

3 likes

Aluminiumfolie verdoezelt je gebrek aan inpaktalent. Is die alu-vraag ook weer direct beantwoord.

1 like

Ik snap eerlijk gezegd wel dat je niet gaat fietsen in het weer van de afgelopen weken als je naar zakelijke afspraken moet. Verregend aankomen staat nou niet bepaald professioneel.
Daarbij: als je goed geld verdient snap ik het gemak van een uber tegenover het OV ook. Het OV in Amsterdam kan soms zo omslachtig zijn als je het vergelijkt met fietsen/auto.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje kinderachtig dat zij hier op gepakt wordt terwijl er miljoenen mensen zijn in Nederland die iedere dag de auto pakken naar hun werk.

Als het regent en ik te laat ben voor het OV pak ik zelf ook wel eens een uber naar werk dus ik begrijp haar wel.

Ik vind het enigzinds vreemt dat ze nooit lijkt te fietsen, maar ik vind het niet iets om iemand op af te rekenen ofzo.

9 likes

Nee je hebt gelijk. Meer als in; de meeste mensen fietsen geloof ik dus afwijkend van wat de meeste mensen doen, maar niet erg imo.

1 like

Nee snap het ook niet zo goed, ik woon ook in de stad en pak het liefst de auto om naar de supermarkt aan de overkant van de straat te gaan. :joy: En mascha rijdt nu toch al veel minder omdat ze niet meer 5-7 keer per week (wat een lachertje) Den Haag - Amsterdam rijdt.

Is het niet omdat ze dat zelf als 1 van de redenen had aangegeven om te verhuizen?
Dat ze dan naar haar afspraken kon lopen/ fietsen ipv de auto te pakken.

3 likes

Omdat ze op Spitsbergen was en zogenaamd heel veel om het milieu geeft? Nou weten we allemaal, zelfs degenen zoals ik die haar alleen via hier volgen, dat dit natuurlijk onzin is, het milieu zal haar duidelijk aan haar reet roesten. Maar het zou haar sieren om eens een keer in ieder geval in 1 ding het goede voorbeeld te zien geven aan haar minions. En als je dan niet wilt fietsen, pak gewoon het OV, je zit in Amsterdam, niet in Schubbekutteveen waar 1 x per 48 uur een bus rijdt.

10 likes