Beutyblogtopic XL #3

Ik ben allergisch voor bodylotion, kan je ook shampoo gebruiken?

22 likes

Een sneer naar Cynt van Debbie?

94 likes

Insta story’s maken, kleding verkopen, de hond filmen, inboxings en shoppen. Althans zo komt het over dan toch. Veel beter dan de hele dag planners invullen natuurlijk.

4 likes

Ohja! En hier een daar even een lekker swing feessie mee pikken natuurlijk.

2 likes

Ik vind Debbie vaak echt fucking zuur en gemeen overkomen (echt kom op zeg, waar zijn die constante sneren nou voor nodig? Focus je gewoon op je eigen doelgroep/jezelf??? Ik moet nog steeds lachen om hoe raar ze reageerde op Mascha’s fillers, om na enkele maanden 5ever met haar nieuwe bobbies te pronken), maar aan de andere kant vind ik haar oprecht #goals, enorm ongegeneerd en trots op zichzelf/de dingen die ze te zeggen heeft.

17 likes

Hahaha ik mag niks zeggen want ik ben alleen in dit topic om gemeen en zuur te zijn

Ben slechts 7 cupmaten en 25 jaar verwijderd van Debby zijn. (En heel veel geld)

26 likes

Haha echt he! Laatst deelde ze ook een hack in een vlog. Namelijk als je kaarsen aansteekt kan je ook de vlam aan de zijkant tegen de lont houden. Dan gaat ie ook aan!! :see_no_evil:

4 likes

Ok wacht maar Wil stofzuigt toch dagelijks (meermaals, meen ik me te herinneren - maar misschien was dat alleen in Jelle’s kruipfase ofzo)? En dat duurt dan blijkbaar langer dan een halfuur? Dat is toch vrij extreem, ook in een groot huis?

‘T is Debbie hoor! :rofl:

1 like

OOO oeps! Ok, dan ga ik ervan uit dat ze niet twee keer per dag stofzuigt, ik schrok er een beetje van. :’)))

Maar wel even vermeld dat ze een groooooot huis heeft!

2 likes

Ik zou niet anders van haar verwachten, haha, if you’ve got it, flaunt it!

3 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar lmao @ het feit dat Wil blijkbaar zo’n imago heeft opgebouwd dat ik er automatisch en zonder te twijfelen van uitga dat een instastory over stofzuigers van haar komt. :joy:

15 likes

Haar kwarkzakken showen op insta.

1 like

Ik keek net die nieuwe Nivea video van Mascha, Anna was te gast. Echt vermoeiend hij zij in elkkkkkk gesprek even moeten benoemen dat ze in een AZC hebben gezeten. Nu weten we het wel ja.

3 likes

Ik kwam letterlijk hier om te zeggen: kan Debbie ooit ff rustig doen? Als ik m’n planner niet invul vergeet ik de helft van wat ik moet doen. (kost trouwens echt maximaal 5 minuten per week) Misschien hebben wij met z’n allen gewoon meer te doen dan Debbie :joy:

2 likes

Even tussen neus en lippen door opscheppen over de grootte van haar huis doet ze subtiel hoor.

6 likes

Het is ook lastig. 7 uur opstaan, 7:15 naar de wc, 7:20 tanden poetsen, 7:25 ontbijt klaarmaken, 7:45 aankleden, 8:00 hond uitlaten, 13:00 lunchen…

7 likes

Haha, dit is meer een persoonlijke keuze hoor! Als ik alles in m’n google agenda zet denk ik heel snel: “oh zet ik er zo wel even in” en dan vergeet ik het alsnog, daarom zet ik alles in een planner met grofweg de tijd erbij en wat ik ‘s avonds ga koken bijvoorbeeld. Inderdaad niet hoe laat ik opsta en wanneer ik de hond uit ga laten en plaspauze hahahaha

iK hEb EeN wOoNkAmEr VaN nEgEnTiG vIErKaNtE mEtEr

46 likes