Beutyblogtopic XL #3

Ze lijkt een beetje op een punk/gothic meid uit de jaren 80. Vind het best vet eigenlijk.

7 likes

Jezus ben al veel te lang niet hier geweest en lig meteen weer dubbel als ik de laatste paar posts lees, maar moest dit toch even met jullie delen.

Ik zag die griezelige thumbnail van massa, en dan bedoel ik niet die tyrex arm,’maar die met de rode poes en ik kon maar aan 1 ding denken:

68 likes

Ons marsja staat met een geweldig nieuwsartikel op nu.nl

25 likes

Haha ik weet niet of het tegenwoordig anders is, maar ik associeer Mascha totaal niet met lekkere recepten. Toen ik de vlogs keek ging eigenlijk altijd alles in een grote koekenpan, even roeren met een houten pollepel en dan kon het in bakjes worden geschept. Ben nu heel benieuwd naar haar enchiladas.

23 likes

Holy… Ik heb het artikel met bijbehorend recept even gelezen. Maar normaal deed ze 2 zakjes kaas over de enchiladas heen? Ik vind eentje vaak al te veel.

Haha dit is de perfecte omschrijving van haar kookkunsten. Dit + een random potje uit Jamaica/Ibiza

7 likes

Poes kijkt ook niet blij…

2 likes

Die zijn serieus heel lekker. Totaal niet spannend en gewoon saus uit een potje, maar wel heel lekker!

1 like

Mascha zegt ook dat ze tex-mex het lekkerst vindt. “Het fastfood uit Mexico.”

Eh nee meit. Dat is de Texaanse versie van Mexicaans eten. Amerikaans, niet Mexicaans.

19 likes

image

Hoi Mascha!

53 likes

77 likes

Haha ja maar ‘we zien niet alles in de clogs en sommige vrienden willen niet op beeld’

3 likes

Omg foef kijk it’s Siemian!!!1

5 likes

Haha deze heb ik opgeslagen haha

gifs website

Hahaha Mascha als Anna door haar heen praat
Vind dat zelf ook zo irritant altijd

61 likes

Geen beutyblogger maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen. Weet iemand waar Angel (Raterman, van Serena) aan geopereerd is? Ze zegt het niet in haar story maar ik ben wel erg nieuwsgierig. En aangezien ze wel alles aan het filmen is is het geen geheim volgens mij. Ze moet in haar laatste verhalen ook huilen om iets wat de dokter had vertel maar dat gaat ze vanavond nog vertellen zei ze.

alles willen weten-modus uit.

Ik had hetzelfde. Hoop dat alles goed verder met haar is!

2 likes

Volgens mij zijn haar eierstokken verwijderd

Een gynaecologisch probleem iig. Ze ging naar Gent ivm haar eileiders/eierstokken die helemaal verkleefd waren volgens mij. Dit heeft ze ook meerdere keren gedeeld via stories dmv echo-foto’s enzo. Wel heel heftig aangezien ze ook in een IVF traject zit (deelde ze ook zelf). Vind het wel knap dat ze hier zo veel over deelt, want het is niet iets wat je normaal graag openbaar zou maken lijkt me :slightly_frowning_face:

Oh jeetje wat heftig allemaal! Wist wel dat kinderen voor haar heel moeilijk was maar verder heb ik het allemaal niet meegekregen.

1 like