Beutyblogtopic XL #3

vraag me af of vera en sanne nog vriendinnen zijn

1 like

“We managed to have this many children in only 3 years”
En ze heeft het over 4 kinderen, in de ondertiteling staat 3 jaar en 3 maanden maar omg waarom zou je dat op zo’n manier zeggen? Alsof je een verzameling hebt, heel apart.

Edit: dit gaat dus over dst gezin met die rare namen en die moeder die om 3 uur sochtends opstaat

3 likes

Ben wel benieuwd naar boksing stars van morgen. Saar Koningsberger (SuperSaar) gaat de ring in

Klinkt inderdaad alsof ze pokemons heeft verzameld in plaats van baby’s gekregen.

18 likes

Ik ben pas terug bevallen en 3 kids in 3 jaar is voor mij absoluut geen optie. Een zwangerschap is al loodzwaar en zeker met 1 (of meerdere) baby’s in huis word je gillend gek. Het is niet voor niks dat bijna geen enkele ouder zo snel weer aan een volgende begint. Je lichaam moet echt herstellen na zo’n heftige periode.
Het heet btw Irish twins, 2 baby’s in 1 jaar tijd krijgen uit 2 verschillende zwangerschappen.
Kijk maar bij Wil en haar hashtag #2onder2. Zo vaak gebeurt het niet omdst de meeste mensen na de bevalling en newbornfase toch maar besluiten een jaartje langer te wachten.
Voor mij is het dus echt ongelofelijk dat die vrouw dit voor elkaar heeft gekregen. Ik heb er aan de ene kant heel veel respect voor en aan de andere kant denk ik: omg mens hoe dan?!

En dat met die kleren vind ik trouwens redelijk apart. Een jong kind boeit het nog niks maar die oudere kinderen zullen toch ook wel behoefte hebben aan een eigen stijl/smaak ontwikkelen en zichzelf willen uitdrukking dmv kleding?

1 like


Ik vind dit zo raar staan he. “Kijk zo mooi”. Dat klopt toch niet? Zie het ook nooit íemand gebruiken behalve Serena en haar zusjes. Of mis ik iets?

3 likes

Wat is dat voor gekke foto ook, ik kan alleen maar naar die roller kijken.

(Zo’n roller moet iedereen kopen trouwens, laf it)

Die is uit dr instalab. Weet niet of het echt alleen een foto voor de unicorn butter of echt een productfoto voor iets is eigenlijk. Ik vind wel dat Serena wel moeite doet om productfotos te maken. Niet dat ze altijd helemaal geweldig zijn, maar als je het vergelijkt met andere blogs valt het wel op. Zeker na die vergelijking met Cynthia die hier laatst werd gemaakt.

Is een jaderoller echt zo geweldig ja? Misschien moet ik dat ook maar op mijn kerstlijstje zetten dan. Als iemand hier thuis überhaupt weet wat het is haha

Ik vind Aranka echt tof. Van de week reageerde ik op haar pedicure-blog, over dat ze zo opvallend veel aan het bloggen is de laatste tijd, en toen liet ze heel eerlijk weten dat eigenlijk allemaal niet zo heel veel werk is en ze nu dus gewoon minder tijd heeft om in de stad koffie te drinken.

Echt heel sympathiek. Niet al haar blogs spreken me aan maar zij heeft wel echt een gunfactor.

13 likes

Ja nouja ik vind het vooral fijn dat het als een massage voelt. Of het ook echt de voordelen heeft van minder rimpels en lijntjes en kleinere poriën weet ik niet, vind het vooral lekker relaxend om zo m’n nachtcrème enzo in te masseren.

2 likes

Haha, in de vlog van vandaag is Mascha alle jassen aan het declutteren. Komt ze aan bij een dikke skijas van Spitsbergen, twijfelt ze of ze hem weg moet doen ‘want ze heeft hem de afgelopen 6 maanden niet aan gehad’. HET WAS ZOMER MAS

105 likes

Aranka is in het echt ook een heel leuk mens! Dus je gevoel klopt wel.

3 likes

Ben ik de enige die het een beetje vies vind dat massa die boxing braids twee dagen na de wedstrijd nog steeds in heeft. Je zweet toch onder die kap?

32 likes

Ik wilde dit net zeggen. Verbaasde me er al over dat ze de dag na het boksen ze nog in had maar ze heeft ze nu al een tweede dag in. Echt vies :face_vomiting:

In de nieuwe vlog reageert Mascha op haar bokswedstrijd en ik vind dat ze dat echt leuk doet! Ze benadrukt zowel haar positieve als negatieve punten en is ook heel sportief naar Billy toe. Heel oprecht en volgens mij is ze ook echt dankbaar voor de hele ervaring. Vind ik leuk om te zien

3 likes

Precies. Ook nog gesport ermee en daarna een video voor beautygloss ermee gefilmd, heh?

1 like

Ik vind ‘t wel een beetje overdreven. Ze hangt de dag erna gewoon thuis in d’r kloffie en de dag daarna gaat ze alleen even sporten. Het is alleen voor je eigen gevoel dat je dan schoon voelt, maar als zij nou gewoon lekker even vies wil hangen, is dat toch heel logisch na zo’n hectische tijd? Als je je haar 1x in de week wast, omdat dat beter is voor je haar of je hebt krullen ofzo, zit er net zoveel zweet in.

12 likes

Ze moet het zelf weten. Maar het lijkt me wel fris om even je haar te wassen. Helemaal na zo’n bokswedstrijd met zo’n hoofdbeschermer op je hoofd. Maar blijkbaar wast niet iedereen zijn haar na intensief sporten. Al zou het natuurlijk ook kunnen zijn dat Mascha amper heeft gezweten tijdens die bokswedstrijd. Van stil staan in de ring ga je natuurlijk niet zweten :flushed:

3 likes

Precies. Ik sport ook regelmatig en ik heb krullend haar. Ik volg de CG-methode voor krullend haar en was mijn haar ook 1 keer in de week. Ik voel me niet vies/mijn haar is niet vies.

14 likes

Hoe vaak wassen jullie je haar? En gordijnen? En handdoeken? En hoe dood is jullie cavia?

40 likes