Ik ben pas terug bevallen en 3 kids in 3 jaar is voor mij absoluut geen optie. Een zwangerschap is al loodzwaar en zeker met 1 (of meerdere) baby’s in huis word je gillend gek. Het is niet voor niks dat bijna geen enkele ouder zo snel weer aan een volgende begint. Je lichaam moet echt herstellen na zo’n heftige periode.
Het heet btw Irish twins, 2 baby’s in 1 jaar tijd krijgen uit 2 verschillende zwangerschappen.
Kijk maar bij Wil en haar hashtag #2onder2. Zo vaak gebeurt het niet omdst de meeste mensen na de bevalling en newbornfase toch maar besluiten een jaartje langer te wachten.
Voor mij is het dus echt ongelofelijk dat die vrouw dit voor elkaar heeft gekregen. Ik heb er aan de ene kant heel veel respect voor en aan de andere kant denk ik: omg mens hoe dan?!
En dat met die kleren vind ik trouwens redelijk apart. Een jong kind boeit het nog niks maar die oudere kinderen zullen toch ook wel behoefte hebben aan een eigen stijl/smaak ontwikkelen en zichzelf willen uitdrukking dmv kleding?