Beutyblogtopic XL #3

Is die bokswedstrijd tussen Mas en Billy ergens terug te kijken?

1 like

Mijn cavia is morsdood, helaas :frowning_face:

1 like

Wat vinden jullie van het beeldkwaliteit van die get ready with me video van Serena? Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of gewoon aan haar camera maar vind het beeld zo slecht! Heb daarna nog gekeken of ik toevallig mijn kwaliteit laag had staan maar dat was ook niet. De video verder op zich vind ik wel leuk.

1 like

Hoe vaak was jij je gordijnen?

Nooit, ik heb luxaflex.

Kan je ook wassen. Joh, start een trend en vertel even hoe vaak je je luxaflex wast.

Oké is goed, zal er een video van maken dan!

5 likes

Tortulio

4 likes

Komt wel volledig overeen met haar NS spon hè? Not… :roll_eyes:

10 likes

Ik snap dat ze die collectie van haar moet shillen maar die "foundation"borstel is een poederborstel. En dan met een andere poederborstel het poeder “in de huid drukken”…?

Ik vind Vera heel leuk maar haar make-upvideo’s moet ik toch maar gaan overslaan.

2 likes

Iemand die de video over verhuizen kan samenvatten? :redface:

moet nog 20 min kijken, dan wil ik het wel doen. Vind het wel fijn als achtergrond lawaai

  • Ze verhuizen definitief naar Amsterdam omdat het nu kan omdat Gregor niet meer voor een baas in Den Haag werkt, omdat Mascha het al lang wilde, veel vrienden daar wonen, het huis te groot was en ze geen zin hebben om steeds op en neer te moeten rijden voor afspraken.

  • Ze zetten pas nadat ze in het tijdelijke huurhuis zitten hun eigen huis te koop ivm privacy

  • Ze willen deze keer bijna alles door verhuizers laten inpakken ipv het zelf te doen

  • Ze weten pas nadat hun huis verkocht is voor hoeveel ze precies een nieuw huis kunnen kopen, maar orienteren zich al wel op leuke wijken

  • Mascha ziet zichzelf eerder in nieuwbouw wonen dan bestaande bouw. Wil iets kleiners dan nu maar niet veel kleiner. Iets als de Pijp vinden ze leuk maar zou af vallen want daar is het allemaal te klein

  • Veel mensen vragen om verhuisvlogs maar vindt ze lastig ivm privacy. Op het moment dat het zover is zal ze het wel vloggen, maar niet in veel detail

  • Mascha zou nu met een scooter, fiets of lopend naar afspraken gaan en hoopt op meer gezelligheid om zich heen. Ze wil “naar buiten kunnen lopen en lol kunnen hebben”

  • Gregor wil een tuin, Mascha maakt het niet veel uit.

  • Gregor gaat niet zelf het huis verkopen maar een collega makelaar

  • Qua interieur wil Mascha meer gaan experimenteren met kleur. Ze wil knalblauw met knalroze. Jaren 80 vibe/retro.

  • Je moet vloggloss kijken als je meer info over verhuizen wil hebben

33 likes

Klinkt alsof het volgende huis nog mooier aangekleed gaat worden dan de bunker…

49 likes

Klinkt iig alsof ze hier beter over nadenken dan met de bunker. Dat ze nu kijken naar wat ze écht willen ipv “impulsief” zomaar wat te kopen

2 likes

Ik denk niet dat ze dit huis destijds heel impulsief hebben gekocht. Ze dacht(en) dat ze dat wilde(n), maar dat blijkt achteraf niet zo te zijn.
Ben wel echt benieuwd waar ze terecht komen en hoelang het gaat duren. 80m2+ in Amsterdam is zo’n competitieve markt.

3 likes

Als ze nou dit keer vanaf het begin een stylist/ontwerper in de arm nemen… Maar dat is vast ijdele hoop

Ben benieuwd of mevrouw nieuwe meubels gaat kopen voor het tijdelijke huis én voor het nieuwe koophuis. Bizar hoeveel banken zij al versleten hebben de afgelopen jaren

11 likes

top deze samenvatting, scheelt zoveel minuten in mn leven. mijn levuh

13 likes

Haha, “verslijten” is een grappige woordkeuze als je ieder jaar een nieuwe bank koopt :joy:

1 like