Ik denk dat dit iets was dat Max (haar nwe manager) heeft geadviseerd.
Laatst toch ook, dat ze een meeting hadden en mas en gre moesten allebei wel ff een foto pp insta posten met max samen viel mij nooit zo op bij haar oude manager.
Ik zag de titel en ik dacht gelijk: ooh zal wel spon zijn want anders steekt ze echt niet zoveel tijd in een video
Ik had hem zelf gekocht maar vind hem dusdanig onhandig (maandoverzichten die niet per 7 dagen lopen, wtf is dat?!) en juist demotiverend dat ik nu voor de tweede keer een Mascha Planner heb.
Ik heb hem ook gekocht en ik vind hem helemaal niks. Weggegooid geld.
Ik heb die van Debbie niet gezien, maar waren dat niet die rip offs van 73 questions van Vogue?
In die van Cynthia zat toch dat stukje waar ze de deur open doet, dat op het oude forum zoân âhebben jullie het over mij?â-plaatje werd.
omg ja
Volgens mij tellen views niet mee als je hier op play drukt
Ik zag net de nieuwe blog van Mascha. Ze wist van tevoren dat er niks te bloggen was, dus daarom heeft ze een glitter masker meegenomen. Aan de ene kant van ik het knap dat ze hieraan denkt. Aan de andere kant. Heb je net een super lange werk dag gehad en dan word er nog van je verwacht dat je interessante content gaat verzinnen. Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen.
Hahaha deze kijk ik nog best vaak.
Iemand zei hier toch dat Mascha expres de boob thumbnail had gedaan? Nu heeft ze er zelfs een insta foto over slechte publiciteit is ook publiciteit zal ze wel denken
https://www.instagram.com/p/BrK6QrhH_8w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=10mk5ecn4mks8
Edit: niet dat ik het slecht vind dat ze dr boobs laat zien want doet me niks, maar bedoel dat ze veel negatieve reacties erop kreeg
Valt toch wel mee?
Klopt, je ziet hem door het jurkje schijnen.
Die priester gaat je sowieso vragen om de foto door te sturen. #fappenopdedagvandeheer
Hahaha ik vind Anna echt niks, maar moest wel lachen om haar comment: âMeer boobsâ
Ik vind Mas wel echt geweldig in deze video!
In de comments van de vlog werd een linkje gedeeld naar een business versie van de Mascha Planner: http://www.ako.nl/product/9789461562500/mascha-planner-business-edition-mascha/. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien
Al die honden in die nieuwste vlog⊠Zo zielig! Ik wil ze allemaal adopteren. Ik vind Mascha er ook goed uitzien in deze vlog.
Onze âWilâ vertelt in haar stories dat ze vandaag naar een drukkerij gaan om te bespreken wat er mogelijk is met het uitgeven van die âkeep goalingâ planner die ze zo lekker ânonchalantâ liet zien afgelopen weekâŠ