Ik vind het zo raar dat Lotte nu dezelfde intro heeft als Sarah Rebecca? Dan lijk je al zo op elkaar qua content en dan ga je ook nog eens dezelfde intro doen? Echt why??
Ah, wat rot voor Angel⦠ik vind het wel knap dat ze er zo open over kan zijn terwijl het me best rot lijkt. Maar wel fijn dat ze ook dit soort dingen bespreekt en misschien wel bespreekbaar maakt.
Huh, echt precies hetzelfde?
Dit was ook altijd in beautygloss videoās. āblabla ik doe altijd blablaā en dat dan noooooit in een vlog gezien
āIedereen die mij al heel lang volgt weet dat ik altijd dit en dit gebruikā
Mascha laat iets zien
Nope nog nooit gezien.
āIemand vroeg in de commentsā
- niemand
De comments bij dat recept van Mascha op Nu.nl zijn wel heel grappig.
Genieton die reacties. Hopelijk leest Mas ze allemaal.
En dan hopen dat ze weer een beetje dichter op de aarde belandt, maar dat zal ijdele hoop zijnā¦
Die foto bij het artikel is geshopt toch?
Ja!
Als ik in mijn merk slaapzak ga liggen surfend op mijn mobiele telefoon. Ben ik dan een surfer of een digital nomad? Of moet ik dan wel werkweken maken van 80 uur en geen weekend?
Ongetwijfeld. Zo onnodig.
Huh haar Enchiladas recept is toch van voor haar vegan tijd? Zij praat echt zo veel bullshit, zo vermoeiend.
Leon vraagt zich in de comments af hoe lang die rij dan wel niet is als er na 40 enchiladas nog genoeg overblijft dat iedereen een bakje mee naar huis krijgt.
Er is geen Minion die reageert. Of zouden die NU. nl niet lezen?
Die lezen alleen Kardashiannews.com voor hun dagelijkse portie met cultural appreciation en botox.
Ik heb de structuurjunkie planner cadeau gekregen. De kaft vind ik heel mooi, maar de indeling vind ik helemaal niks. De maandoverzichten staan helemaal vooraan en de weekoverzichten sluiten niet daarop aan. De motivational quotes hadden ook niet gehoeven wat mij betreft.
Pff, worden jullie ook zo onrustig van de videoās van Debbie? Ze praat zoo snel en gehaastā¦
Hahaha vind dit ook zoān onnodig filmpje. Haar ochtendroutine is echt elke dag in de vlog te zien
Edit: oja tuurlijk, in haar vlog krijgen we natuurlijk geen stukje te zien dat ze zogenaamd āslaaptā.
Haha Ik kijk al lang niet meer naar Mas, maar het was meestal toch rondbanjeren in die grauwe badjas met dr handoek zo babuskastyle om dr haar, een monoloog over espresso en migraine terwijl ze espresso zette en dan een ontbijt ter grote van mijn gemiddelde avondmaaltijd naar binnen werkte, altijd bestaand uit 3 avocadoās en 2 diepgevroren breakfastburritoās en dan af en toe simieooon en foef in beeld.
Is het inmiddels anders?