Beutyblogtopic XL #3

Ooo joh, je hebt gelijk inderdaad, scherp!

Ik vind de term kunstwerk wel een beetje overdreven voor dat ding van massa. Het ziet eruit als iets dat je bij de xenos of action koopt. Maar goed, ik ben dan ook niet zo’n extreme ‘art lover’ als onze mas :roll_eyes:

43 likes

Toch?!!
En dat het op het moment van de foto dan ook echt live is :grimacing:

1 like

Jeetje, wie schrijft die teksten?

Een schilderij DAT. Supergave in plaats van super gave.

2 likes

Zo’n gratis wordcloud. Ook heel 2016 op kantoor.

9 likes

ja precies, mn tandarts heeft er ook eentje hangen :grin:

2 likes

Ook echt 2x Den Haag erop

5 likes

Haha ik weet nog wel dat Krek dit haar geloof ik ooit cadeau had gedaan. Lekker aardig om 't dan te laten veilen nu. Goed dat ze iets aanbiedt hoor daar niet van, maar blijkbaar was ‘t dus wederom niet echt een geslaagd cadeau
 DOODSHOOFDJES :’)

23 likes

Wat moet je met een “schilderij” met iemand anders zijn reisbestemmingen erop :man_shrugging:.

54 likes

Hahaha ja dat heb ik ook! Van alle locaties waar ze zijn geweest moet die lekker groot in beeld :joy:

1 like

Zou ze nu nog Oberhausen erop zetten? Haha
Ik kom zelf nergens hoor maar zelfs ik zou dat iets ehh kleiner afdrukken.

4 likes

Dat staat er ook echt super groot :joy::joy:

Ik vind het echt een wanstaltig ding.

13 likes

‘kunstwerk’

:rofl:

5 likes

Dat had foef toch helemaal voor mascha gemaakt? Vind het raar dat ze dan juist dit laat veilen. Ik dacht echt dst ze voor een assortiment aan massaplanners zou gaan om te veilen

4 likes

joh dit is toch waarschijnlijk puur uitgekozen omdat ze er geen nieuw plekje voor kunnen vinden in hun nieuwe huis en denken ‘waar kunnen we dit nog even lozen?’

24 likes

Maar
 wat moet je in godsnaam met zo’n lillek “kunstwerk” waar alle bestemmingen op staan waar ZIJ ooit geweest zijn? Dat is toch persoonlijk bedoeld? Superraar om dat te willen hebben ook. Echt Mascha, ouwe knieperd, veil dan die gratis fiets van je die je nooit gebruikt.

42 likes

Er staat ook bij zsm ophalen hahaha
76 euro geboden nu. Denk dat een “a4tje tuis af te halen met handtekening” hetzelfde zou opleveren; gaat de winnaar wrs toch vooral daarom. Maar zo ruimt het lekker op :stuck_out_tongue:

6 likes

Dat idee had ik ook ja :sweat_smile:

1 like

hahaha ooh dit gaat gĂȘnant worden want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding wil hebben en ervoor gaat bieden??

4 likes