Ik denk dat ze zo haar ochtend routine blokt in haar agenda en dat ze duidelijk die tijd voor haarzelf inplant met name voor het wandelen
Je bent vast niet helemaal serieus maar nope zo werkt het helaas niet. Die redacteuren doen dat vaak in het weekend omdat er tijdens de werkweek geen tijd voor is.
Plus het feit dat ik Cynthia niet voor een baas zie werken.
Ik kan niet genoeg met mijn ogen rollen om structopaat Lip. Grow a pair.
Maar waar ik eigenlijk voor kwam: wellicht onder een laag plamuur, maar het litteken van de brandwond van Serena is goed weg te werken. (Of is dit een foto van jaren terug?)
Over kerstlook gesproken, vond die van Cynthia niet echt mooi.
Net of ze er geen zin in had. En als dat zo is had ze het beter kunnen laten.
Ik plan altijd mijn stoelgang.
Plan je wel in dat je je wekker zet?
Ik krijg echt zulke Zaneke vibes bij Cynthia de laatste tijd. Voor het eerst dat ik echt overweeg haar te ontvolgen, bah wat onsympathiek.
heb het even gemist, maar is dit vanwege dat plangedoe? of doelt ze ergens anders op?
Nee omdat ze een reactie kreeg op dr youtube over of ze zwanger was. Haar hele rant is nog te zien in haar stories als je wilt (ik raad het niet aan). Zo vermoeiend hoe ze alles op zichzelf betrekt.
Voor wie nog een Maschaplanner (cadeau) wil (doen): ik zag de groene bij Etos voor €10,-
Lol inside joke, een leuke leerling van mij heeft heel melig de laatste week bijna op alles wat ik zei gereageerd met ‘meent u dit?!’ Moet nu elke keer lachen als ik dit hoor
Jeetje meit. Als de rest straks ook afhaakt kun je niet meer ‘doen wat je doet’.
Als ik haar was zou ik echt wat beter mijn best doen om volgers te behouden?
Ik blijf het echt hilarisch vinden dat Cynthia advies geeft over Social Media gebruik en daar geld mee verdient terwijl ze zelf zoveel domme fouten maakt.
Zo grappig dat Nikkie een Bob Ross ‘tutorial’ volgt. Ik vind haar echt heel erg leuk
Ik vond het ook echt heel knap gedaan. Ze heeft echt talent
Ik kom niet meer bij
Nog even over die wekker van Cynthia. Ik zit een oud artikel te lezen waarin ze schrijft zonder wekker altijd vroeg wakker te worden, dus geen idee waarom ze ‘m überhaupt zet???
Vreselijk toch? En snap dat het geposeerd is, maar maak er dan iig een mooie foto van! En dat de compositie enigszins klopt