Ooo joh, je hebt gelijk inderdaad, scherp!
Ik vind de term kunstwerk wel een beetje overdreven voor dat ding van massa. Het ziet eruit als iets dat je bij de xenos of action koopt. Maar goed, ik ben dan ook niet zoân extreme âart loverâ als onze mas 
Toch?!!
En dat het op het moment van de foto dan ook echt live is 
Jeetje, wie schrijft die teksten?
Een schilderij DAT. Supergave in plaats van super gave.
Zoân gratis wordcloud. Ook heel 2016 op kantoor.
ja precies, mn tandarts heeft er ook eentje hangen 
Ook echt 2x Den Haag erop
Haha ik weet nog wel dat Krek dit haar geloof ik ooit cadeau had gedaan. Lekker aardig om 't dan te laten veilen nu. Goed dat ze iets aanbiedt hoor daar niet van, maar blijkbaar was ât dus wederom niet echt een geslaagd cadeau⊠DOODSHOOFDJES :â)
Wat moet je met een âschilderijâ met iemand anders zijn reisbestemmingen erop
.
Hahaha ja dat heb ik ook! Van alle locaties waar ze zijn geweest moet die lekker groot in beeld 
Zou ze nu nog Oberhausen erop zetten? Haha
Ik kom zelf nergens hoor maar zelfs ik zou dat iets ehh kleiner afdrukken.
Dat staat er ook echt super groot 

Ik vind het echt een wanstaltig ding.
âkunstwerkâ

Dat had foef toch helemaal voor mascha gemaakt? Vind het raar dat ze dan juist dit laat veilen. Ik dacht echt dst ze voor een assortiment aan massaplanners zou gaan om te veilen
joh dit is toch waarschijnlijk puur uitgekozen omdat ze er geen nieuw plekje voor kunnen vinden in hun nieuwe huis en denken âwaar kunnen we dit nog even lozen?â
Maar⊠wat moet je in godsnaam met zoân lillek âkunstwerkâ waar alle bestemmingen op staan waar ZIJ ooit geweest zijn? Dat is toch persoonlijk bedoeld? Superraar om dat te willen hebben ook. Echt Mascha, ouwe knieperd, veil dan die gratis fiets van je die je nooit gebruikt.
Er staat ook bij zsm ophalen hahaha
76 euro geboden nu. Denk dat een âa4tje tuis af te halen met handtekeningâ hetzelfde zou opleveren; gaat de winnaar wrs toch vooral daarom. Maar zo ruimt het lekker op 
Dat idee had ik ook ja 
hahaha ooh dit gaat gĂȘnant worden want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding wil hebben en ervoor gaat bieden??