Vorige week was het er nog 299k, toen dacht ik nog of ze nou de 300k nog moest aantikken of dat de aantallen naar beneden gaan. Het laatste dus.
Stel je voor dat ze per ongeluk een taakje opschrijft in haar planner bij een vakje vóórdat haar wekker is afgegaan omdat die er niet in stond. Dan loopt alles helemaal in de soep 

Heb je haar agenda gezien? Ze schrijft wekker, ontbijten en wandelen in haar agenda. Je hebt echt tijd teveel als je dat opschrijft. Dan heb je zeker wel tijd om 10000 boeken te lezen!
Cynth kan het beste bij een uitgeverij gaan werken bedenk ik mij. Daar hebben ze toch mensen die boeken lezen als werk?
Of zou ze dan teveel druk krijgen omdat ze x-aantal bladzijden per minuut moet lezen?
Allejezus, dat soort dingen schrijf je toch alleen in je agenda (planner, pardon) als je echt werkelijk niks om op te schrijven hebt?
Hoe belachelijk ik het aan de ene kant vind, snap ik het ook wel een beetje aan de andere kant. Misschien heeft ze er gewoon heel veel baat en rust bij als ze haar hele dag van minuut tot minuut heeft gepland. Ze werkt immers thuis, dus wellicht wil ze voorkomen dat ze pas om negen uur opstaat en laat aan de slag gaat met het werk. Als je iets opschrijft ben je het sneller geneigd te doen.
Een planner is wat anders dan een agenda he 
In een planner plan je je dag, in een agenda zet je afspraken of to do lijstje.
Ik zet ook in Mn planner wanneer ik de hond ga uitlaten enzo zodat ik weet hoeveel uur ik nog kan inplannen voor studie of werk zegmaar.
Misschien ben ik wel een structuurbarbaar hoor, maar voor mij is er echt geen verschil. Ik kan het in allebei opschrijven. 
Ik denk dat ze zo haar ochtend routine blokt in haar agenda en dat ze duidelijk die tijd voor haarzelf inplant met name voor het wandelen
Je bent vast niet helemaal serieus maar nope zo werkt het helaas niet.
Die redacteuren doen dat vaak in het weekend omdat er tijdens de werkweek geen tijd voor is.
Plus het feit dat ik Cynthia niet voor een baas zie werken.
Ik kan niet genoeg met mijn ogen rollen om structopaat Lip. Grow a pair.
Maar waar ik eigenlijk voor kwam: wellicht onder een laag plamuur, maar het litteken van de brandwond van Serena is goed weg te werken. (Of is dit een foto van jaren terug?)
Over kerstlook gesproken, vond die van Cynthia niet echt mooi.
Net of ze er geen zin in had. En als dat zo is had ze het beter kunnen laten.
Ik plan altijd mijn stoelgang.
Plan je wel in dat je je wekker zet?
heb het even gemist, maar is dit vanwege dat plangedoe? of doelt ze ergens anders op?
Voor wie nog een Maschaplanner (cadeau) wil (doen): ik zag de groene bij Etos voor €10,-
Lol inside joke, een leuke leerling van mij heeft heel melig de laatste week bijna op alles wat ik zei gereageerd met ‘meent u dit?!’ Moet nu elke keer lachen als ik dit hoor 
Jeetje meit. Als de rest straks ook afhaakt kun je niet meer ‘doen wat je doet’.
Als ik haar was zou ik echt wat beter mijn best doen om volgers te behouden?
Ik blijf het echt hilarisch vinden dat Cynthia advies geeft over Social Media gebruik en daar geld mee verdient terwijl ze zelf zoveel domme fouten maakt.
Zo grappig dat Nikkie een Bob Ross ‘tutorial’ volgt. Ik vind haar echt heel erg leuk