Dat heb ik misschien gemist want ik weet niet zo goed waar je op doelt
Haha ik mag hopen dat ze haar planning voor die dag nog verder moet invullen.
Ik lach me rot als dat het tijdsbestek is waarin de appie komt bezorgen.
hé hé ze moet natuurlijk wel ALLE wijnen bij de gall en gall of liever een speciaalzaak analyseren
Ik vraag me ineens af of Debbie en Cynthia ook ruzie hebben. Ze waren toch eerst dikke vriendinnen. Samen naar Terschelling! Dan zit je toch in Cynthia’s inner circle.
Ohja, inderdaad.
Was?!?!!
Xelly heeft een video voor een snelle BETAALBARE kerstlook, het eerste product dat ze gebruikt is die Dyson krultang van €500. In welke wereld is dit betaalbaar?
Ze is zo lekker gewoon gebleven.
Ik vind het nog best classy staan! Zou het zelf niet dragen, maar vind wel dat het haar mooi staat
Ik vind haar echt woest aantrekkelijk op deze foto
Mooie vrouw inderdaad!
Ze kan hem hebben. Als ik die ketting zou dragen op mijn uitstekende borstbeen zou ik er iemand mee kunnen neersteken.
Heeft ze dr valse wimpers nou niet eens vastgelijmd?
Ik vind dit ook super mooi! Ook die ketting. Zou hem alleen zelf nooit dragen. Nmsvpem toch?
Je bedoelt je neemt geen koffie in? Sorry flauw
Cynthia is weer eens flink van onder de indruk van zichzelf omdat ze zooo veel gelezen heeft
En ik bedoel echt niet dat 80 boeken in een jaar weinig is, en lezen is hardstikke leuk en heerlijk, maar die constante nadruk op hoe-veel ze wel niet gelezen heeft (ja beste lezers, Cynthia leest echt veel) en dat iedereen dat heel speciaal moet vinden is zo vermoeiend. Geniet er gewoon van en dweep niet zo met kwantiteit. Ga met je stappenteller spelen of zo (waar is die eigenlijk gebleven).
Wie zet er nou weer in zijn agenda hoe laat de wekker gaat?!
Edit: Zet jij in je agenda hoe laat je wekker gaat?
- Ja sowieso
- Doe even normaal zeg
0 stemmers
En hoe laat je ontbijt (niet buiten de deur)
- Uiteraard
- Meen je dit?
0 stemmers