Over kerstlook gesproken, vond die van Cynthia niet echt mooi.
Net of ze er geen zin in had. En als dat zo is had ze het beter kunnen laten.
Ik plan altijd mijn stoelgang.
Plan je wel in dat je je wekker zet?
heb het even gemist, maar is dit vanwege dat plangedoe? of doelt ze ergens anders op?
Voor wie nog een Maschaplanner (cadeau) wil (doen): ik zag de groene bij Etos voor €10,-
Lol inside joke, een leuke leerling van mij heeft heel melig de laatste week bijna op alles wat ik zei gereageerd met ‘meent u dit?!’ Moet nu elke keer lachen als ik dit hoor 
Jeetje meit. Als de rest straks ook afhaakt kun je niet meer ‘doen wat je doet’.
Als ik haar was zou ik echt wat beter mijn best doen om volgers te behouden?
Ik blijf het echt hilarisch vinden dat Cynthia advies geeft over Social Media gebruik en daar geld mee verdient terwijl ze zelf zoveel domme fouten maakt.
Zo grappig dat Nikkie een Bob Ross ‘tutorial’ volgt. Ik vind haar echt heel erg leuk 
Ik vond het ook echt heel knap gedaan. Ze heeft echt talent
Ik kom niet meer bij 

Nog even over die wekker van Cynthia. Ik zit een oud artikel te lezen waarin ze schrijft zonder wekker altijd vroeg wakker te worden, dus geen idee waarom ze ‘m überhaupt zet???
Vreselijk toch? En snap dat het geposeerd is, maar maak er dan iig een mooie foto van! En dat de compositie enigszins klopt 
En de pizzastukken liggen letterlijk zonder bord op dat krukje/tafeltje…
Stop de persen, Mascha veilt dat vreselijke vliegtuig/reisbestemming/metalen plaat ding voor Serious Request. Voor wie de vakantiebestemmingen van de Foefjes (pre-ultra spon tijdperk) aan de muur wil hebben hangen.
En een meet en greet
Ze moeten het ook nog eens zelf ophalen
lekker knierterig
Haha dat had ik nog niet eens gezien! 
Huh wat voor ding is dat?