Beutyblogtopic XL #3

Ik vind het nog best classy staan! Zou het zelf niet dragen, maar vind wel dat het haar mooi staat

10 likes

Ik vind haar echt woest aantrekkelijk op deze foto :nerd_face:

5 likes

Mooie vrouw inderdaad!

Ze kan hem hebben. Als ik die ketting zou dragen op mijn uitstekende borstbeen zou ik er iemand mee kunnen neersteken.

12 likes

Heeft ze dr valse wimpers nou niet eens vastgelijmd?

Ik vind dit ook super mooi! Ook die ketting. Zou hem alleen zelf nooit dragen. Nmsvpem toch?

1 like

Je bedoelt je neemt geen koffie in? Sorry flauw

1 like

Cynthia is weer eens flink van onder de indruk van zichzelf omdat ze zooo veel gelezen heeft :roll_eyes:
En ik bedoel echt niet dat 80 boeken in een jaar weinig is, en lezen is hardstikke leuk en heerlijk, maar die constante nadruk op hoe-veel ze wel niet gelezen heeft (ja beste lezers, Cynthia leest echt veel) en dat iedereen dat heel speciaal moet vinden is zo vermoeiend. Geniet er gewoon van en dweep niet zo met kwantiteit. Ga met je stappenteller spelen of zo (waar is die eigenlijk gebleven).

15 likes

Wie zet er nou weer in zijn agenda hoe laat de wekker gaat?!

Edit: Zet jij in je agenda hoe laat je wekker gaat?

• Ja sowieso
  • Doe even normaal zeg

0 stemmers

En hoe laat je ontbijt (niet buiten de deur)

• Uiteraard
  • Meen je dit?

0 stemmers

2 likes

Stel je voor dat je vergeet hoe laat je de wekker moet zetten :scream:

1 like

Je wekker zetten is één handeling, die je gewoon standaard kan instellen. Je telefoon onthoudt het lekker zelf. Cynt schrijft het dus bijna elke dag ook nog eens op in haar planner? Super efficiënt gaat zij met haar tijd om.

14 likes

Hahah massa’s nieuwe intro, de comments onder de vlog liegen er ook niet om. Wat lelijk zeg.
Word art 2008

38 likes

Kwam hier om dit te posten inderdaad. Ik dacht dat ik bij een Tell Sell-commercial was beland

4 likes

Vorige week was het er nog 299k, toen dacht ik nog of ze nou de 300k nog moest aantikken of dat de aantallen naar beneden gaan. Het laatste dus.

4 likes

Stel je voor dat ze per ongeluk een taakje opschrijft in haar planner bij een vakje vóórdat haar wekker is afgegaan omdat die er niet in stond. Dan loopt alles helemaal in de soep :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

4 likes

Heb je haar agenda gezien? Ze schrijft wekker, ontbijten en wandelen in haar agenda. Je hebt echt tijd teveel als je dat opschrijft. Dan heb je zeker wel tijd om 10000 boeken te lezen!

Cynth kan het beste bij een uitgeverij gaan werken bedenk ik mij. Daar hebben ze toch mensen die boeken lezen als werk?
Of zou ze dan teveel druk krijgen omdat ze x-aantal bladzijden per minuut moet lezen?

5 likes

Allejezus, dat soort dingen schrijf je toch alleen in je agenda (planner, pardon) als je echt werkelijk niks om op te schrijven hebt?

9 likes

Hoe belachelijk ik het aan de ene kant vind, snap ik het ook wel een beetje aan de andere kant. Misschien heeft ze er gewoon heel veel baat en rust bij als ze haar hele dag van minuut tot minuut heeft gepland. Ze werkt immers thuis, dus wellicht wil ze voorkomen dat ze pas om negen uur opstaat en laat aan de slag gaat met het werk. Als je iets opschrijft ben je het sneller geneigd te doen.

7 likes

Een planner is wat anders dan een agenda he :see_no_evil:
In een planner plan je je dag, in een agenda zet je afspraken of to do lijstje.

Ik zet ook in Mn planner wanneer ik de hond ga uitlaten enzo zodat ik weet hoeveel uur ik nog kan inplannen voor studie of werk zegmaar.

2 likes

Misschien ben ik wel een structuurbarbaar hoor, maar voor mij is er echt geen verschil. Ik kan het in allebei opschrijven. :woman_shrugging:t2:

12 likes