Beutyblogtopic XL #3

Dat had foef toch helemaal voor mascha gemaakt? Vind het raar dat ze dan juist dit laat veilen. Ik dacht echt dst ze voor een assortiment aan massaplanners zou gaan om te veilen

4 likes

joh dit is toch waarschijnlijk puur uitgekozen omdat ze er geen nieuw plekje voor kunnen vinden in hun nieuwe huis en denken ‘waar kunnen we dit nog even lozen?’

24 likes

Maar
 wat moet je in godsnaam met zo’n lillek “kunstwerk” waar alle bestemmingen op staan waar ZIJ ooit geweest zijn? Dat is toch persoonlijk bedoeld? Superraar om dat te willen hebben ook. Echt Mascha, ouwe knieperd, veil dan die gratis fiets van je die je nooit gebruikt.

42 likes

Er staat ook bij zsm ophalen hahaha
76 euro geboden nu. Denk dat een “a4tje tuis af te halen met handtekening” hetzelfde zou opleveren; gaat de winnaar wrs toch vooral daarom. Maar zo ruimt het lekker op :stuck_out_tongue:

6 likes

Dat idee had ik ook ja :sweat_smile:

1 like

hahaha ooh dit gaat gĂȘnant worden want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding wil hebben en ervoor gaat bieden??

4 likes

Hahaha die is gewoon te lui om m zelf bij het grofvuil te zetten.

8 likes

oh, mmm door die persoonlijke herinnering en betekenis kan ik dan toch wat beter begrijpen waarom je dat er zo achterlijk groot op zou zetten.

maar dat geeft nou eigenlijk precies aan waarom het zo vreemd is om zoiets aan een ander aan te bieden, zoiets wat eigenlijk alleen persoonlijke betekenis heeft voor hunzelf.

3 likes

Ik vind het best wel genant om dat gedrocht te gaan veilen.

20 likes

Goed dat ze dit ook gewoon deelt! :muscle:

33 likes

Ik ga Aranka steeds meer waarderen :slight_smile: <-- geen sarcastische smilie

5 likes

Zo moedig je mensen ook niet echt aan om nog verder te bieden, Mas
:sweat_smile:

34 likes

Ik bedenk me ineens: zou dit gerefereerd zijn aan dat Willemijn en Martine nu ook een (doelen)planner hebben “uitgebracht” en dat vandaag echt publiceerden? Wel toevallig dat ze dit precies vandaag post namelijk

1 like

Ik denk het niet. Vind ik niks voor haar. Je hoort er zoveel over tegenwoordig, dus ik denk dat het toeval is.

3 likes

Waarom laat je het veilen als je sowieso denkt dat er niemand op gaat bieden? Ik vind dat bizar. Ik zou me kapot schamen

36 likes

Lijkt nu idd alleen maar meer alsof ze er van af wilde en dit en “mooie” manier was

Zeven letters, twee woorden

Net niet.

9 likes

Een woord, zes letters:

gĂȘnant

17 likes

Ik snap mascha’s nieuwe instagram filter niet echt. Het ziet er uit of de lens beslagen is.

1 like

Ik heb haar filters nooit begrepen

7 likes