Beutyblogtopic XL #3

De foefjes zijn al verhuisd! Ik verheug me echt op de komende verhuisstress vlogs. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het met een professioneel bedrijf gaat.

11 likes

Misschien heeft ze achter de camera het weer teruggegeven? Ik heb de video niet gezien dus verder geen idee, maar zou kunnen!

Ik kijk eigenlijk nooit meer de filmpjes van Jamie Li, maar zag dat ze een stylingfilmpje met “de baegels” had opgenomen. Die zitten er gezellig bij zeg! :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Dit ja. Ze zegt een paar keer nee maar dat meisje staat er op dat ze het aanneemt. Waarom zou ze het dan niet aannemen?

4 likes

Ik vind het juist leuk dat ze het aanneemt, al is het alleen maar voor dat meisje. Hoe leuk is het om te kunnen zeggen dat jij NikkieTutorials je highlighter hebt gegeven, omdat ze hem zo mooi vond.

9 likes

Ze zegt in de vlog van vandaag dat als deze online komt ze de dag ervoor zijn verhuisd :slight_smile:

1 like

Serena laat op haar stories ook altijd de adventskalenders zien. Ze heeft er een van Dior gekregen maar daar zitten nu al 3 ornamentjes voor de kerstboom in. Wtf moet je daar mee? Leuk om op te hangen hoor, maar daar betaal je als consument toch geen €400 voor (dat is wat ie volgens haar zou kosten)? Sws is dat echt belachelijk duur als je kijkt hoe klein alle producten zijn

3 likes

Zou Jamie naast haar vriendinnen nu ook niet zien dat haar natuurlijke haarkleur haar veeel mooier zou staan?

3 likes

Oh die intro van mascha’s vlogs nu. I just can’t

1 like

Ik wil serieus weten waar ze wonen in Amsterdam.

Edit: oh ik kan me zo buitensporig ergeren aan gezeik over houdbaarheidsdatums. Serieus, Mas haalt iets uit de vriezer dat goed was tot 3 december. Ze haalt er op 15 december UIT DE VRIEZER en vraagt zich af of het nog wel goed is. Come the fuck onnnnn

12 likes

Naast dat het er touwerig uitziet, vind ik de kleur ook gewoon echt niet mooi bij haar huidskleur. Die andere meiden vind ik juist extra prachtig door hun haar.

1 like

Ja, en dat zou ook heel lastig lopen worden voor al de mensen die in de rij staan voor de taco’s.

4 likes

Misschien is dit de reden.
1 like

Blond is wat mannen willen.

5 likes

Oh shit, dat is dan wel weer jammer ja.

1 like

57

Geniaal dit

37 likes

Vind de kerstlook van Massa ook niet mooi

1 like

Nee, ik ook niet. Ik kijk haar tegenwoordig al heel weinig meer, maar zag al dat ze ook nog steeds een vrij donkere foundation gebruikt. Vind het echt niet mooi.

1 like

De keep goaling planners zijn al uitverkocht. Ze gaan nu kijken of ze nog een “badge” kunnen maken. Komt er volgende week zeker weer bericht dat ze zo “spontaan” besloten hebben om er nog meer online te zetten omdat het zo’n succes was… :smirk:

5 likes

Ik denk dat je ‘batch’ bedoeld haha

3 likes