Beutyblogtopic XL #3

Vind het altijd zo zonde als ze dat zwarte lijntje onder d’r ogen doet, ik vind een zachtere look haar veel beter staan. Die Aziatische make-up tutorial vond ik haar bijv heel mooi en fris staan

4 likes

Heeft er iemand voor mij de foto van Willemijn waarop hilarisch staat? Heb hem nodig en kan hem niet zo 1,2,3 vinden.

Thanks!

Pics or it didn’t happen:

48

Ik vind het niet boeiend maar ook niet gek ofzo? Of is bewegend beeld 100 keer erger dan de thumbnail?

Zoveel haat onder de kerstlook, en terecht. De minions gaan los

Weet iemand van jullie waar ze haar susie besteld? :rofl:

53 likes

welke fandechen doet ze dan op?

28 likes

image

24 likes

Kan ook echt niet geloven dat de foefjes die elke dag, heel de dag thuis zitten geen tijd/zin hebben om te verhuizen. Vraag toch wat vrienden en familie en huur een bestelwagen…

Ik denk dat je bedoelt bedoelt :yum:

Volgens mij is @Veldboeket trouwens sarcastisch. Toch?

3 likes

Ah ja sorry, dat bedoel ik idd! :blush:

Ja ik ben idd sarcastisch. Aangezien ze nu ook zeiden dat ze zo spontaan bedacht hadden om dit online te gooien en binnen een dag is alles uitverkocht. Nu doen ze alsof ze nog niet weten of er een volgende lichting komt, maar sws hebben ze dit al lang ingecalculeerd en hebben ze dus genoeg voorraad. Maarja het komt interessanter over als je doet alsof en dan snel “ineens” snel weer kunt leveren :roll_eyes:

1 like

Oh nee, ik dacht dat je sarcastisch was met ‘badge’ :yum: Verder helemaal eens, hoor!

Duidelijk Mas, fijne zondag!

27 likes

Hahahha die meid is gek hoor: “jullie vinden ‘m niet mooi? Dan geen intro! Lekker puh!”

36 likes

… of steek iets meer moeite in het maken van een intro die niet bestaat uit roze glitters en een pony muziekje. Lekker passief agressief ook weer. Fijne zondag!

11 likes

Hahaha kak ik was nog aan het twijfelen of het een d of een t was.

1 like

Ik haat het zo dat Mascha altijd doet alsof iedereen altijd alles van haar weet/kijkt.
Nu in die kerstlook “ik ben nog steeds gek op dat Charlotte tilbury dingetje… maarja”
Ze gebruikt op dat moment niks van CT, dus ik heb geeeeen idee waar ze het over heeft en ze licht het ook niet toe…

4 likes

Als de pr persoon bij CT het maar snapt :stuck_out_tongue:

Edit: kijk even hoe goed de kerstmuts staat love it

16 likes

Van die meiden die zo van je hoofd langzaam omlaag naar je schoenen kijken en dan weer omhoog met deze blik… :hot_face:

23 likes

Ik heb me er echt het hoofd over gebroken, maar kom er niet uit. Wat is ‘susie’?

3 likes