Beutyblogtopic XL #3

Ik wil serieus weten waar ze wonen in Amsterdam.

Edit: oh ik kan me zo buitensporig ergeren aan gezeik over houdbaarheidsdatums. Serieus, Mas haalt iets uit de vriezer dat goed was tot 3 december. Ze haalt er op 15 december UIT DE VRIEZER en vraagt zich af of het nog wel goed is. Come the fuck onnnnn

12 likes

Naast dat het er touwerig uitziet, vind ik de kleur ook gewoon echt niet mooi bij haar huidskleur. Die andere meiden vind ik juist extra prachtig door hun haar.

1 like

Ja, en dat zou ook heel lastig lopen worden voor al de mensen die in de rij staan voor de taco’s.

4 likes

Misschien is dit de reden.
1 like

Blond is wat mannen willen.

5 likes

Oh shit, dat is dan wel weer jammer ja.

1 like

57

Geniaal dit

37 likes

Vind de kerstlook van Massa ook niet mooi

1 like

Nee, ik ook niet. Ik kijk haar tegenwoordig al heel weinig meer, maar zag al dat ze ook nog steeds een vrij donkere foundation gebruikt. Vind het echt niet mooi.

1 like

De keep goaling planners zijn al uitverkocht. Ze gaan nu kijken of ze nog een “badge” kunnen maken. Komt er volgende week zeker weer bericht dat ze zo “spontaan” besloten hebben om er nog meer online te zetten omdat het zo’n succes was
 :smirk:

5 likes

Ik denk dat je ‘batch’ bedoeld haha

3 likes

Vind het altijd zo zonde als ze dat zwarte lijntje onder d’r ogen doet, ik vind een zachtere look haar veel beter staan. Die Aziatische make-up tutorial vond ik haar bijv heel mooi en fris staan

4 likes

Heeft er iemand voor mij de foto van Willemijn waarop hilarisch staat? Heb hem nodig en kan hem niet zo 1,2,3 vinden.

Thanks!

Pics or it didn’t happen:

48

Ik vind het niet boeiend maar ook niet gek ofzo? Of is bewegend beeld 100 keer erger dan de thumbnail?

Zoveel haat onder de kerstlook, en terecht. De minions gaan los

Weet iemand van jullie waar ze haar susie besteld? :rofl:

53 likes

welke fandechen doet ze dan op?

28 likes

image

24 likes

Kan ook echt niet geloven dat de foefjes die elke dag, heel de dag thuis zitten geen tijd/zin hebben om te verhuizen. Vraag toch wat vrienden en familie en huur een bestelwagen