is dit misschien het nieuwe rrrraw?
Maar het is van alle kanten raar
- Je doet iets weg waar je partner liefde in heeft gestoken en als cadeau gegeven heeft (ok dat kan).
- En dat doe je openbaar (?)
- Je veilt iets voor een goed doel waarvan de waarde alleen bestaat uit persoonlijke waarde voor jou (??)
- je veilt iets voor een goed doel maar geeft zelf aan dat je niet dacht dat iemand er iets op zou bieden (???)
Beter had ze een tas vol die gekke Beautygloss merchandise en planners geveild, is tenminste leuk om te kopen voor een minion. Zie al voor me dat iemand dan dat schilderij boven de bank hangt, komt er familie langs “wow gaaf, zijn dat alle plekken waar je ben geweest??” “Nee, de foefjes!”
Het eerste wat ik meteen uit mijn leven ga bannen als ik klaar ben met mijn opleiding en bijbehorende stages is absoluut plannen en doelen stellen. Ik begrijp haar helemaal.
Ik zat net de video van Nikkie te kijken waarin ze zich opmaakt met makeup van vreemden op straat, toen was ze bij dat donkere meisje met de highlighter en die vond Nikkie super mooi dus dat meisje zei “hou maar, neem maar mee” en toen nam ze ‘m ook echt mee. Ja sorry, maar dat vind ik best raar eigenlijk? Nikkie heeft zoooooooooo veel GRATIS makeup en dan neem je iets aan van iemand, wat sowieso al gebruikt is mja ok, terwijl je thuis echt nog 6034737282038 andere highlighters hebt die je waarschijnlijk maar 1 keer gebruikt. Ik weet niet precies waarom, maar kreeg er een raar gevoel bij.
Ja dat is ook zo hoor, het is ook awkward om nee te zeggen maar toch zou ik vinden dat het haar zou sieren als ze nee zou zeggen.
De foefjes zijn al verhuisd! Ik verheug me echt op de komende verhuisstress vlogs. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het met een professioneel bedrijf gaat.
Misschien heeft ze achter de camera het weer teruggegeven? Ik heb de video niet gezien dus verder geen idee, maar zou kunnen!
Ik kijk eigenlijk nooit meer de filmpjes van Jamie Li, maar zag dat ze een stylingfilmpje met “de baegels” had opgenomen. Die zitten er gezellig bij zeg!
Dit ja. Ze zegt een paar keer nee maar dat meisje staat er op dat ze het aanneemt. Waarom zou ze het dan niet aannemen?
Ik vind het juist leuk dat ze het aanneemt, al is het alleen maar voor dat meisje. Hoe leuk is het om te kunnen zeggen dat jij NikkieTutorials je highlighter hebt gegeven, omdat ze hem zo mooi vond.
Ze zegt in de vlog van vandaag dat als deze online komt ze de dag ervoor zijn verhuisd
Serena laat op haar stories ook altijd de adventskalenders zien. Ze heeft er een van Dior gekregen maar daar zitten nu al 3 ornamentjes voor de kerstboom in. Wtf moet je daar mee? Leuk om op te hangen hoor, maar daar betaal je als consument toch geen €400 voor (dat is wat ie volgens haar zou kosten)? Sws is dat echt belachelijk duur als je kijkt hoe klein alle producten zijn
Zou Jamie naast haar vriendinnen nu ook niet zien dat haar natuurlijke haarkleur haar veeel mooier zou staan?
Oh die intro van mascha’s vlogs nu. I just can’t
Ik wil serieus weten waar ze wonen in Amsterdam.
Edit: oh ik kan me zo buitensporig ergeren aan gezeik over houdbaarheidsdatums. Serieus, Mas haalt iets uit de vriezer dat goed was tot 3 december. Ze haalt er op 15 december UIT DE VRIEZER en vraagt zich af of het nog wel goed is. Come the fuck onnnnn
Naast dat het er touwerig uitziet, vind ik de kleur ook gewoon echt niet mooi bij haar huidskleur. Die andere meiden vind ik juist extra prachtig door hun haar.
Ja, en dat zou ook heel lastig lopen worden voor al de mensen die in de rij staan voor de taco’s.
Misschien is dit de reden.
Blond is wat mannen willen.