Beutyblogtopic XL #3

Dat idee kreeg ik wel nav Mascha’s vlog (dat ze dachten dat het dan pas begon) ze zei namelijk van: “ja we gaan eerst nog even naar de foodhallen want de verjaardag begint pas om 23:00”

1 like

Misschien ben ik kinderachtig maar ik zou dat dus echt kut vinden. Ook als ik er later achter zou komen via de vlog van Anna.

29 likes

Ik kijk helemaal geen vlogs van hun maar dit zou ik ook rot vinden. Dan behoor je dus NIET tot de inner circle van Anna als je niet bij het diner aanwezig was. Terwijl Mas en Greg dat WEL dachten.

Hoe WEET je dat ze dat WEL dachten?

15 likes

Precies dat, dan zeg je dus eigenlijk dat de mensen die ‘s avonds komen feesten een soort van pity-uitnodiging zijn. Snap echt niet hoe je zo egocentrisch in het leven kan staan dat je niet bedenkt hoe lullig zoiets overkomt.

5 likes

Ze is zo lekker gewoon gebleven hé #thanksforhavingme

Edit: misschien ga ik dit vanavond op het kerstdiner ook even zeggen. Kijken hoe de familie dat oppakt

26 likes

#congratulationsforhavingme

30 likes

Ja maar jongens, ze hadden gewoon een afspraak om 20u voor het ophalen van de sleutel van hun huurhuis. Lijkt me dat zo’n afspraak al wat langer vast staat en dat daardoor massa en krekko niet bij dat diner aanwezig waren.
bron haha: vlog

3 likes

De foefjes zijn verhuisd! Zou ze het zeggen wanneer hun huis op Funda staat? Kan niet wachten!

1 like

Ik vind Anna’s carrière echt zooo fascinerend en stom, gewoon non-stop de sociale ladder opklimmen met je geslijm, een boek over hoe je “On top” bent schrijven terwijl je letterlijk nog niks hebt gedaan behalve gezicht zijn van een plagiaatkoningrijk (NSMBL) en vervolgens jezelf laten overkomen alsof je de meest begeerde it-girl ter wereld bent en bij de mensen waarmee je omgaat vooral inwrijven dat ze zich HEEL bijzonder mogen voelen als zij ze waardig vindt voor haar inner circle. Ik vind haar echt het gezicht van “fake it 'til you make it”, knap gedaan maar volledig inhoudloos.

Ik sta er ook van versteld dat iedereen haar nieuwe vriend totaal niet bij haar zou vinden passen? Ja, Anna is een slimme vrouw en dat hebben we met de tijd wel begrepen, maar misschien is die dude dat ook wel? Als je van buitenaf kijkt vind ik Anna minstens net zo patserig en oppervlakkig als hij.

81 likes

Hoe gek ben je op jezelf als je eerst een dinner geeft voor je inner circle en dan nog een feestje zodat het plebs zich ook aan de koningin mag laven. I just can’t.

29 likes

Haha ik wou toevallig echt net over Anna komen posten, ik keek net ook die vlog dat ze naar de kunstfair in Miami gingen en ik snap echt zo weinig van haar, haha. Het lijkt ook alsof ze het totaal niet boeiend vindt, en het alleen doet omdat het bij haar jetsetleven past?

Ik kan haar ook echt niet meer serieus nemen sinds ze in dat nivea filmpje met Mas heeft gezegd dat ze zich wil gaan verdiepen in kunst zodat ze een museumpje kan openen waar mensen instafoto’s kunnen gaan maken. Like whut, wat een leven heb je dan haha

11 likes

Dat doet er toch niet aan af dat ze eerst een etentje geeft voor haar ‘close friends’ en daarna nog een feestje voor de rest. Hella was bijv. ook bij dat feest en niet bij het diner. Maar goed het gaat vooral om de manier waarop. Ze zegt letterlijk in haar ‘speech’: ‘Als je hier aanwezig bent behoor je echt tot mijn inner circle.’ Barf.

Persoonlijk snap ik het ook gewoon niet. Als je een diner hebt met je inner circle waarom nodig je dan nog anderen uit voor je feest? Wat is het doel daarvan? ‘Ik vind je wel leuk genoeg om mee te feesten samen met 100 andere mensen maar niet leuk genoeg om mee uit eten te nemen.’?

Maar misschien heb ik wel een defect hoor dat ik dit niet begrijp. @Oprah misschien kun je het uitleggen, als je wil?

4 likes

@Oprah Oh, jij bent ook uit de oostelijke mijnstreek! Nu snap ik waarom je zo graag naar Nieuw Zeeland wil! :rofl:

4 likes

Staat er nog niet op. Weet niet of de link hier gedeeld mag worden maar er staat eenzelfde huis als hun op funda in dezelfde straat en echt… wow! Wat een andere/betere indeling, spullen en smaak met je huis kan doen zeg! Totaal geen bunker gevoel.

1 like

Ja misschien overdrijf ik ook wel :sweat_smile:

Ik ben van 045 en woon er ook nog, voorlopig. Ben weggegaan ivm studie maar weer terug ivm werk van mijn man. Werkt bij de Nederlandse overheid en ik bij/ voor de Belgische overheid.
Gaan dit jaar wel richting Brussel. Hij gaat diplomaat worden.

2 likes

Ja ik ben benieuwd! Ze zijn al verhuisd officieel dus ik denk dat het nu wel gepast is?

Neeeee, niet zeggen. Mijn man wilde gaan voor wat nieuwe spullen voor het appartement. Heb beleefd doch vasthoudend afgewimpeld. :wink:

1 like

Welke is het?

1 like