Beutyblogtopic XL #3

Ik zie al helemaal voor me dat Cynthia, die zichzelf volgens mij als ultieme wijngodin ziet, heel decadent en interessant loopt te doen tijdens het kerstdiner. Dat ze dan de Master of the Dots gaat vertellen dat de wijn naar rokerige vuursteen smaakt maar wel een soepele afdronk heeft.

En dat iedereen aan tafel dan vriendelijk lacht maar het eigenlijk totaal niet boeiend vindt.

(Was al een beetje actief op EGF en hier nu toch maar weer gaan posten :))

42 likes

Haha ik had ook een keer iemand die allemaal wijncursussen en reizen maakte. En hij had mij dus wijn gegeven. Ik had het achterover geslagen en toen vroeg hij proefde je ook dit en dat? Hij kon het niet zo waarderen dat ik toch echt alleen wijn had geproefd :innocent:

11 likes

Ik dacht ook dat al het toko food voor Mas en Krek was.
En dan geef je dát als cadeau? Why?

1 like

Nja als ik echt heel erg van bepaald snoep zou houden (of elk ander eten hoor) en ik zou dat als cadeau krijgen, dan liever dat dan een fles wijn die ik niet drink of een cadeaubon van winkel x waar je eigenlijk nooit komt.

1 like

Daar had ik nog niet aan gedacht, je hebt gelijk!

1 like

Maar Anna houdt veel van snoep?

Ze “”””””lust””””” toch geen suiker? Dat zit ook in zure snoepjes hoor :joy:

1 like

Ja Anna lust geen zoet. Verder wel met je eens hoor, maar het valt me op dat Mas bijv. wel eens ‘klaagt’ dat ze van mensen champagne krijgt terwijl ze dat niet drinkt, terwijl ik haar cadeaus ook altijd mega ondoordacht en last-minute vind. Maar goed misschien is cadeaus geven ook een ‘skill’.

12 likes

Ja zeker mee eens!

HAhhaa

Ik kreeg een keer van een man een glas kennelijk heel bijzondere whiskey die ook heel duur was, dus ik bedank m en ad dat glas, hele bek in de fik natuurlijk en die man niet amused.

Wist ik veel dat je een glas whiskey hoort te sippen en niet te shotten

43 likes

Holy shit sommige mensen…

49 likes

Ik geloof dat dus eigenlijk nooit als mensen zeggen dat het hun niks doet. Dit lijkt me zo pijnlijk om over jezelf te horen. Dat raakt je echt wel, dat kan haast niet anders

19 likes

Maar zoet is toch geen sour Candy stuff shit?

1 like

Deze comment kan je toch niet serieus nemen. Wat een rare mensen heb je toch.

Ik vind het sowieso wel een beetje raar dat Anna met haar verjaardag eerst een diner geeft voor haar close friends en daarna een feest voor nog anderen. Dat je dat op een bruiloft doet ok, maar ik zou persoonlijk dus niet echt zin hebben om ‘opvulling’ voor het feest te zijn.

23 likes

Nee ik ook niet! Maar ik denk ook niet dat ze het op deze wijze aan de genodigden zal vertellen. Wie weet wisten Mascha en Gregor helemaal niet dat er een diner was en dachten ze dat het enkel om een feest ging. Moet wel zeggen dat ik de vlogs niet heb gezien, dus wie weet zit ik er helemaal naast haha!

1 like

Wow ik ben zo nieuwsgierig wie hier achter zit, wat een frustraties zeg.

Dat idee kreeg ik wel nav Mascha’s vlog (dat ze dachten dat het dan pas begon) ze zei namelijk van: “ja we gaan eerst nog even naar de foodhallen want de verjaardag begint pas om 23:00”

1 like

Misschien ben ik kinderachtig maar ik zou dat dus echt kut vinden. Ook als ik er later achter zou komen via de vlog van Anna.

29 likes

Ik kijk helemaal geen vlogs van hun maar dit zou ik ook rot vinden. Dan behoor je dus NIET tot de inner circle van Anna als je niet bij het diner aanwezig was. Terwijl Mas en Greg dat WEL dachten.

Hoe WEET je dat ze dat WEL dachten?

15 likes