Wat leuk

Ik vind de hele winter wonderweek zoo leuk dit jaar! Komt denk ik ook doordat linda er veel bij is voor de docu en daarom kan helpen
Nou ik vind het wel een verschil met horen dat je af en toe vervelend was en je ouders de babyfase minder leuk vonden dan dat voor de rest van je leven op internet te vinden is dat je een ongelukje was en daar bovenop dat alle fases die je gehad hebt eigenlijk kut waren.
Een kind mag best horen dat niet alles rozengeur en maneschijn was. Maar zoiets uit de mond van je ouders horen op een leeftijd die daarvoor geschikt is, is iets anders dan zoiets openlijk terug kunnen lezen, inclusief beeldmateriaal van je huilende moeder dat niet alleen voor jou, maar voor iedereen voorhanden is.
Daarbij vind ik ook dat er een megagroot verschil zit in de manier waarop: willemijn is ook geen âbabymoederâ en vond die fase ook zwaar, maar dat staat vele malen minder negatief op internet
Ohoh, zĂł waar! Ik heb door de aard van mijn job heel veel collegaâs die nog een tweede job in loondienst hebben of ook nog eens zelfstandig zijn en dan een paar daarvan die heel vaak klagen over hoe druk het wel niet is en hoeveel werk ze wel niet hebben. Euhm, je neemt het toch zelf aan/je kiest er toch voor? We krijgen gewoon een full-time loon voor die eerste job, dus alles wat je extra doet, is gewoon je eigen keuze. Ik kan me er zo aan ergeren.
Ik vind dat ze ook echt weer een kutcadeau geregeld hebben⊠allemaal zuur snoep/eten van de toko. Hoe weinig heb je daar over nagedachtâŠ
Snap ook niet dat ze zo last-minute een cadeautje kopen, was ook al bij een andere verjaardag. Ben ik de enige die dat uiterlijk een paar dagen van te voren heb geregeld ipv een paar uur voor het feest??
Viel me laatst ook al op in een vlog (weet niet meer welke) waarbij Anna en Mas bij hetzelfde feestje (? of event ofzo) waren maar helemaal niets tegen elkaar zeiden. En ze zaten ook best dicht bij elkaar in de buurt. Volgens mij zijn ze helemaal niet zo goed bevriend. Ik vond ze in die beautygloss video laatst ook al redelijk houterig omgaan met elkaar. Zijn ook zulke verschillende types.
en dat allemaal omdat ze in hetzelfde AZC zaten.
Haha serieus? Snoep van de toko geven aan de suuuper dunne anna? Die een exclusief feestje organiseert waar ze mogen komen en dan geven ze snoep cadeau? heb zo veel vragen hierbij
en anna vertelde nog wel in een mukbang met uitgerekend mascha dat ze op een dag wakker werd en opeens geen zoete dingen meer lust.
of zou ze een keer wakker zijn geworden en opeens zin in toko snoep hebben gehad.
Anna is toch een van de redenen dat Mas naar Amsterdam verhuist.
(grapje)
zal wel iets burny zijn
Ja zo is zij vele jaren geleden al begonnen met zichzelf in de picture proberen te spelen. Mensen (hun bekendheid) gebruiken om zelf ook bekender te worden. Had ze de ene âopgebruiktâ ging ze door naar een volgende die op dat vlak weer wat voor haar kon betekenen. Al deed ze dan indd steeds alsof ze beste vriendinnen waren.
Volgens mij is het een trend om ârealâ te zijn nu op social media ipv âhet perfecte plaatjeâ (wat natuurlijk nog net zo veel gebeurt) te moeten zijn.
@Lula ik zei op het egf al dat Anna mascha imo vooral gebruikte als opstapje ipv fucking your way up friending your way up. Dat vind volgens mij sowieso veel plaats in dat wereldje.
Ik vind de foefjes ĂŒberhaupt niet passen bij Anna en haar vrienden. Ze zijn zo enorm verschillend.
En dat is wat mij betreft een dik compliment voor ze.
Maar dat denk ik ook altijd bij Josh terwijl ik wel denk dat Josh en Marsha echt vriendinnen zijn.
Ik weet niet, ik vond dat bv. Sanny in het begin wel erg rooskleurig dacht over wat haalbaar is met een pasgeboren baby. Ik had door haar vlogs wel de indruk dat ze het lastig had, omdat het veel zwaarder was dan ze vooraf had gedacht. Ik herinner me iig dat ze bijvoorbeeld zei dat ze dacht met een pasgeboren baby naar het strand te kunnen en die eerste weken leuke dingen te kunnen doen (ik kan me haar precieze bewoording niet herinneren, maar daar kwam het volgens mij wel op neer). Terwijl die eerste weken toch vaak wel overleven zijn en wennen aan de nieuwe situatie.
Lijkt me minder pijnlijk dan een baby haha.