Beutyblogtopic XL #3

Misschien komen we haar straks tegen in onze Jumbo :wink:

2 likes

Waar zijn Mascha en Gregor eigenlijk als kind opgegroeid, weet iemand dat?

Mas is natuurlijk op haar 4e naar NL gekomen vanuit Rusland en moest toen maar een AZC (waar Anna ook gezeten heeft!!) en toen gingen ze naar Zeeland verhuizen. Volgens mij gingen dr ouders toen uit elkaar en ging zij met haar moeder en dr Apple computer naar Den Haag en woont die vader in Brabant. En krekkie gewoon Den Haag dacht ik.

Waarom weet ik dit ĂŒberhaupt. :sob:

31 likes

Ja, zoals je eigenlijk zelf al zegt is dit toch gewoon een persoonlijke keus? Er kan dan wel gediscussieerd over worden, maar het ene is niet beter dan het andere. Zie het probleem niet helemaal.

7 likes

En ze heeft een jaar in Amerika gewoond!!!

17 likes

Oei hoe kunnen we dat nou vergeten. :joy:

2 likes

Volgens mij kwam Krek uit Voorburg (weet even niet waar ik dit vandaan heb maar heb dit opgeslagen in mijn geheugen naast andere nuttige feitjes)

8 likes

Dit heeft ze inderdaad in een comment op yoytube ergens letterlijk gezegd!
Gevonden:

Dubbel hoor, het is duidelijk een keuze van hen beiden, maar uit je droomhuis verhuizen lijkt me echt moeilijk. Hopelijk vinden ze ooit een droomhuis van allebei!

4 likes

Helse rit ook echt :’)

38 likes

Zij zijn echt gemaakt voor elkaar, dat zie je echt!

2 likes

Maar iedereen is daar toch anders in? Ik zou voor geen goud in een ‘woonwijk’ willen wonen, ook niet met kinderen. Er zijn zat kinderen die in het centrum van Amsterdam opgroeien.

Oh spuit 1111.

3 likes

Amsterdam Den Haag doe je wel een uur en kwartier over.
En als je in de spits moet is het zeker wel hel.

Ja lekker dicht bij het Vondelpark. En je kan ook nog naar het Amsterdamse bos een geitenijsje eten.

1 like

En vergeet vooral niet de Amsterdamse gezelligheid.

En humor

6 likes

*Hellse zelfs

1 like

geitenijsje?

IJsje van geitenmelk bij de Ridammerhoeve :partying_face:

2 likes

Geitenijs is geen grap

4 likes

Kleine kans hoor dat de elkaar daar ontmoet hebben, er werd (en wordt) zoveel verhuisd binnen het AZC.

Je doet je gebruikersnaam eer aan :joy::ok_hand:

Niet gemeen bedoeld natuurlijk, maar het viel me op

1 like