Beutyblogtopic XL #3

kwestie van privacy voor alle betrokkenen.

5 likes

Begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal, kun je het beter uitleggen?

Klopt het is in ieder geval een stuk huiselijker met de materialen en de indeling/haard in het midden. En die witte trap is ook echt veel beter dan de centerparcs versie :rofl:

1 like

Er is een Funda topic waar zoveel huizen en adressen gedeeld worden. Wat maakt het dan voor jouw privacy uit als een huis uit jouw oude straat gedeeld wordt als jij en die ex-buren er niet meer wonen?

Inmiddels weet ik de straat en het was toch een andere dan ik dacht. Maakt verder ook niet uit. Als het oude huis van de foefjes erop komt te staan dan komen we er allemaal toch wel achter. :slight_smile: Funda is openbaar en daarom vind ik het heel goed van de foefjes dat ze eerst zijn verhuisd want dan maakt het niet uit dat hun oude adres online bekend wordt.

9 likes

Hahaha hetzelfde. Ligt het aan mij of lijken alle huizen in Den Haag qua inrichting op elkaar?

Jij snapt het gewoon echt niet he?

3 likes

Nouja zeg, ze heeft alleen een andere mening. Dat is toch gewoon oke?

30 likes

Nee, dat klopt! :wink: Maar dat maakt ook niet uit want ik heb al wat ik wil.

1 like

Dit is wel een ander level dan het creepy zoeken naar het “huidige” adres van iemand. Hoe sommigen kunnen Googlen aan de hand van heel weinig gegevens en enkele vlogbeelden, en het adres dan ook vinden is heel bizar. Volledig mee eens. En dan vind ik het terecht dat er geen adressen gedeeld mogen worden. Maar een huis zoeken tussen het aanbod van Funda is niet heel gek vind ik persoonlijk. Zeker niet als er niemand woont die we kennen.

6 likes

Maar waarom moet dit nou per se? Waarom per se je gelijk hebben. Je hebt misschien wel een punt maar het wordt duidelijk niet op prijs gesteld dus basta.

1 like

Lijkt me best lastig als jij en je partner je niet op dezelfde plek thuis voelen. Volgens mij was dat huis in Den Haag wel echt Gregors ‘droomhuis’.

Mascha heeft in één van haar vlogs verteld dat als Gregor weer terug naar Den Haag wilt ze zo weer terug verhuizen. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze het gaan vinden, heb het gevoel dat dit veel meer Mascha haar droom is dan die van Gregor.

6 likes

Misschien lame maar ik ben heel benieuwd naar de vlogs die gaan komen na de verhuizing. Vraag me af of ze nu ook echt meer ondernemen, vaker de fiets pakken, vaker met vrienden zitten en het laat maken op feestjes

15 likes

Ja ik hoop het wel!

Dan ga ik Massa wel weer volgen. Ben nu met veel gestopt. Dit topic houd me lekker up to date.
Vond Mascha vroeger wel leuk, dus hoop dat ik ze nu ook weer leuk ga vinden.

1 like

Misschien omdat ze dan eindelijk tot de inner circle van Anna behoort :rofl:

2 likes

Ik kan niet meer op je site :sob: Er komt op dat m’n verbinding niet privĂ© is en het geen veilige website is?

2 likes

Denk dat dat juist maakt waarom die wijk nu niet bij hen past. Ze zijn daar gaan wonen met het idee een gezin te stichten, maar dit duurt langer dan verwacht. Zit je daar in je rustige kindvriendelijke buurt, om de haverklap geboorteborden in tuinen en mensen met kinderwagens zien lopen.

Ik vind het juist een knappe beslissing van ze om dat droombeeld los te laten. Natuurlijk hebben ze geld zat dus mocht er een baby komen zijn ze zo weer verhuist joh

38 likes

Ik denk dat het ook per persoon verschilt. Hoe ik er nu insta, blijf ik voor altijd in amsterdam. Ook met kind :slight_smile:
Ben er zelf ook opgegroeid, niks mis mee.

7 likes

Je hebt zo veel verschillende wijken in Amsterdam, die gewoon kindvriendelijk zijn. Begrijp nu niet echt het probleem. Ik ben grotendeels in Amsterdam opgegroeid en ik heb niks naars ondervonden.

4 likes

Omdat Amsterdam de bom diggity is.