Amsterdam Den Haag doe je wel een uur en kwartier over.
En als je in de spits moet is het zeker wel hel.
Ja lekker dicht bij het Vondelpark. En je kan ook nog naar het Amsterdamse bos een geitenijsje eten.
En vergeet vooral niet de Amsterdamse gezelligheid.
En humor
*Hellse zelfs
geitenijsje?
IJsje van geitenmelk bij de Ridammerhoeve
Geitenijs is geen grap
Kleine kans hoor dat de elkaar daar ontmoet hebben, er werd (en wordt) zoveel verhuisd binnen het AZC.
Je doet je gebruikersnaam eer aan
Niet gemeen bedoeld natuurlijk, maar het viel me op
Wow holy shit nee dat nam ff een andere wending haha.
@CindyPauper had het er over dat ze helaas het niet meer kan betalen om daar te wonen en ik dacht altijd dat een pauper iemand was met een normale hoeveelheid geld maar niet super rijk oid.
In mijn hoofd ging het zo:
Amsterdam is tering duur geworden en alleen nog maar voor de rijken onder ons te betalen, dus niet meer voor de plebs/paupers -> Cindy heeft pauper in haar naam -> in mijn hoofd was het grappig.
Sorry, ga even met een woordenboek terug onder m’n steen
Hahahaha:joy:
Vader woont in Oss. Weet ik toevallig weer.
Maar ze is toch met haar ouders naar NL gekomen. Ivm werk van haar vader. Dan kom je toch niet in een AZC. Dan zou haar vader toch gewoon op een werkvergunning naar NL komen.
Vreemd!
Zelf betaald. Grote jongen hoor.
Was de Roter spon voorbij? Jezus wat overdreven dit.
Haha, ik voel me niet beledigd ofzo hoor. Overigens is het in Amsterdam vooral lastig voor de middeninkomens. Als ik wat armer was had ik na 20 jaar misschien wel een sociale huurwoning kunnen krijgen.
Dit is zulke bullshit. Al die overtollige vitaminen plas je gewoon weer uit.
Gaan wij nu dood omdat we dit niet doen? Wat een onzin zeg.
Pfff, jeetje man. Volgens die website is de goedkoopste IV-behandeling gewoon 149 euro, wat een weggegooid geld!
Dat is toch Massa’s lippendokter? Wat een onzin is dit zeg