Beutyblogtopic XL #3

Welke buurt wonen ze? Haha, hoef geen adres hoor, maar ben nieuwsgierig naar de buurt

1 like

Pff je hebt gelijk, ik zeg nooit meubelen, altijd meubels… ben ik nou zo beïnvloed door foef? Snif

Net als dat ze altijd reinigen zegt i.p.v. schoonmaken…

2 likes

Als je goed oplet in de vlog kun je de buurt ontdekken.

Gaan we weer…
Hou gewoon op met gissen, hints vragen/geven etc. Ze woont in een huis in Amsterdam. punt.

27 likes

danku

6 likes

Is dit nu een tijdelijk huis of echt het nieuwe huis?

Wat een groot huis! Hoe heerlijk moet het zijn als je zo snel zo’n fijn huis kunt regelen in Amsterdam, vriendinnen van mij zijn echt al jaren bezig

1 like

Met een makelaar en ruim budget is het vrij vlot geregeld allemaal

1 like

Is er iemand bereid om gifjes of screenshots te maken om hier te plaatsen? Ik ben nieuwsgierig naar de woning maar ik kan haar echt niet meer handelen om naar te kijken.

4 likes

Ja dat is toch heerlijk!! Gemiddelde Nederlander kan dat niet. Ook nog alles laten doen door de verhuizers.

Ja ik zit me ook al druk te maken omdat ik over een jaar Mn studentenkamer uit moet :worried: misschien mag ik bij mascha en gregor in bed

4 likes

Ze hebben helaas geen plek meer, Gregor heeft teveel schoenen

1 like

Scheisss dan maar naast de kattenbak

2 likes

Nou die is helemaal gereinigd nu dus dat kan wel hoor.

5 likes

Mas vertelt dat er van het vorige huis foto’s online gelekt zijn en dat er toen de dag erna zeven mensen voor de deur stonden. Zou dat zijn omdat die foto’s hier gedeeld werden? Dat vind ik wel echt kwalijk, absoluut een reden om dat nooit meer te doen.

20 likes

dat herinner ik me zelf eigenlijk niet? In ieder geval, voor de duidelijkheid nogmaals, het is niet toegestaan om te vissen naar adresgegevens of deze (of hints hierover) van wie dan ook te publiceren.

12 likes

Die ouders weten toch niet wat kinderen de hele dag doen?

1 like

Volgens mij was dat nog op het EGF! Verder helemaal eens dat we zulke dingen hier niet moeten delen!

2 likes

Was denk ik EGF dan, Mas tweette nav van die foto’s dat ze haar advocaat ging inschakelen.

2 likes

Cynthia gaat er in der instastorie’s op in waarom ze ontbijten, lunchen etc in haar planner zet ; zo weet ze hoeveel tijd ze op een dag heeft.