Kijk naar die volwassen man die zulke gemene reacties achter liet bij Mascha’s vlog. Ik denk dat je je erop verkijkt dat er echt wel hele rare mensen zijn in de wereld.
Daarnaast zullen kinderen uit de buurt vast eerder naar haar huis komen, maar ik denk dat er ook kinderen van 15 in staat zijn om de trein te pakken naar haar huis. En als er dan op zo’n openbaar forum foto’s van haar huis worden gedeeld, of cryptische omschrijvingen van de buurt of de locatie kunnen mensen haar woning zo vinden.
Lijkt me ook echt lastig als je de ene dag 24 uur hebt en de ander 28 en de ander 21.
Kanonnen die Cynth hè! Ze kan toch ‘gewoon’ zoals normale mensen van 10-12 en van 13-17 inplannen om te werken. Dan heeft ze daarvoor de tijd om te ontbijten en wandelen, smiddags tijd om lekker te lunchen etc. Zoveel qua events doet zij toch ook niet meer?
Nou wij hebben bv. in de buurt een koppel wonen die wel volledig zelfstandig wonen en werken maar hmm niet even intelligent zijn als anderen? Hun ontwikkelingsniveau is eerder dat van een tiener.
En zij zijn helemaal gek op bv’s ( de Belgische bn’ers :d) Dus mss zo’n mensen? Die niet inzien dat de bekende persoon daar niet op zit te wachten.
Ik vind t nieuwe huis van de foefs nu al gezelliger ogen dan de bunker.
Hmm, tegenwoordig zijn die kinderen zo geobsedeerd door youtubers dat ze gewoon de trein instappen geloof ik.
Ik heb dit ook heel snel. Ben daar ook echt heel gevoelig voor. Ook bij andere vlogs. Of als ze naar beneden filmen terwijl ze lopen ofzo. Oh man. Moet t dan echt afzetten soms. Hoe moeilijk kan het zijn?
Dat overdrijft ze dan weer (zoals gewoonlijk). Ze dreigde een advocaat in te schakelen omdat er foto’s van hun huis online gezet waren. Ze voelde zich iig erg bedreigd door deze aktie. (Net op dat moment werd EGF gesloten en deze gestart.)
Maar eh, lekker anoniem laten wonen in Amsterdam.
Iemand gisteren Nikkie gezien bij Frank Evenblij?
Heerlijk dat ze zo relativerend kan zijn (“het is maar make up, jongens”) en gewoon doet waar zij zin in heeft.
Maar dat is toch wat ze in der vlog zegt, dat er foto’s online waren geplaatst. Wij weten toch niet of het wel of niet klopt dat er mensen voor haar deur stonden. Wat ik trouwens wel geloof want dat gebeurt bij wel meer youtubers.
Mas maakt alles groter. Wat ze op dat moment gezegd heeft dat ze een advocaat ging inschakelen. Niet dat een dag erna 6 minions voor haar deur stonden.
En dat is ook wat ze in der vlog zegt, dat ze dat toen niet heeft benoemd omdat ze die mensen geen aandacht wil geven.
Prima. Dan zit ik ernaast.
Ik hoef haar adres niet, ik zoek haar niet op en vind ook dat dit niet gedeeld hoeft te ook worden op internet. Ik vind wel dat Massa vaak overdrijft.
Good for her toch
Ja true. Dat zeker. Doe waar je zin in hebt zou ik zeggen, maar vind het nog steeds bizar
Hoe weet je dit nou? Ze vertelt juist in de vlog dat ze hier nooit iets over zegt, wrs ook niet om mensen op het idee te brengen. Hoe kun je nou zo stellig zeggen dat het overdreven is? Als je ziet wat voor comments er worden achter gelaten… mensen zijn echt gek.
Ja ook hierin vind ik haar weer onsympathiek overkomen. Beetje zo van: ohh oepsie, iets te veel. Maar ach het geeft niet, want ik heb er ontzettend van genoten
En dat is ook goed, want je moet geen dingen doen waar je niet achter staat, maar t gaat gewoon de manier waarop ze het nu weer brengt. Ohhh
Ook heel casual nog even benoemen dat ze een derde van het jaar op reis is geweest. Waarom moet ze dat er nou weer bijzetten? Ugh.