Beutyblogtopic XL #3

Cint zit op nog geen 100 boeken toch? Valt me tegen van d’r :laughing:

Whut. Al 3 miljoen opgehaald van het 50 duizend doel. Estimated delivery augustus 2017. Waar kan ik dit kopen? :joy:

Huh ik dacht dat kickstarter alleen een platform was voor van die vage bordspellen die mijn vriend speelt, maar er staat echt van alles op.

4 likes

Ik kijk de nieuwste vlog van Massa. Als verhuizen gelijk staat aan iedere dag left over pizza voor ontbijt dan wil ik eigenlijk ook heel graag verhuizen.

5 likes

Als het te mooi is om waard te zijn, is het het meestal ook. Als je op Youtube gaat rondkijken naar reviews, blijkt het ding je tanden niet goed schoon te maken en het bitje niet goed te passen. En die mensen hebben dus blijkbaar anderhalf jaar op het product gewacht. :joy: Er is ook alweer een andere kickstarter die het wil proberen: https://www.kickstarter.com/projects/100951725/unobrush-toothbrushing-reimagined

1 like

En daarna even een zak vitamine c laten inspuiten he!

1 like

Deze proeven echt heel erg vies, het is een soort cola… Blijft de hele dag hangen. Broodje cola-kaas krijg je als je deze gebruikt en dan een broodje kaas eet :sob::sob::sob:

Beter veel boeken lezen dan veel meuk verzamelen en elke zoveel weken weggooien Masch!

5 likes

Nou ligt eraan. Lees dan goeie boeken, Sint leest altijd van die Ako top 10 boeken, ik zie haar nooit eens klassiekers lezen. Ik koop liever 25 items troep dan 3 kutboeken van Kluun

24 likes

En je moet alsnog poetsen met een tandenborstel, toch? Vervangt alleen de tandpasta uit een plastic tube.

Als het lezen werk was voor Cynth, zou ze iedere dag een boek moeten lezen op de dagen dat ze niet op vakantie was om de 255 te halen…

Of 2 boeken per dag vakantie.

Klinkt als best een realistisch leven voor Cynth.

1 like

Ligt er ook aan wat je zelf leuk vindt. Dan lees ik liever ‘meuk’ die ik wel leuk vind, dan boeken waar ik mij doorheen moet worstelen. Dat werkt namelijk ook niet ontspannend voor mij.

14 likes

Maar je leest toch niet sneller als een boek ‘makkelijker’ is? Of bedoel je nu meer de dikte? :stuck_out_tongue:

Ja precies! En het zit zelf ook nog in een plastic verpakking. Het enige chille is dat het niet telt als vloeistof in het vliegtuig.

1 like

Haha, inderdaad: “Als je ieder jaar x aantal meuk koopt, geniet je dan nog wel van de spullen die je hebt? Oprechte vraag hoor, krijg iedere dag een filmpje te zien van een vrouw die wéér iets heeft gekocht”

30 likes

Hmm ja het zal wel iets uitmaken maar het zou bij mij geen 50 boeken schelen als ik alleen maar top-10-thrillers zou lezen haha.

2 likes

Ik denk dat ik dan zo agressief zou worden dat ik de rest van het jaar niks meer lees hahaha

18 likes

Ik heb het artikel over die vrouw niet gelezen, maar heeft zij alle 252 boeken wel echt ‘gelezen’? Of heeft ze sommige (of misschien zelfs alle) boeken geluisterd via de storytell app (of een andere soortgelijke)? Ik vind dan dat je niet kan zeggen dat je een boek hebt gelezen, maar misschien ziet deze vrouw dat anders. Zoveel boeken luisteren is nog altijd makkelijker dan de boeken daadwerklijk lezen.

1 like

Nee ze heeft ze gewoon gelezen. Ze leest elke avond ipv tv te kijken of iets anders te doen.

2 likes

Of 1984, wat een godsgruwelijk saai geschreven boek

9 likes