En QoL Noor óók aan het infuus. Beetje toevallig toch iedereen binnen tijdsbestek van drie dagen “zomaar” infuus je #nonsponmyass
Nou als niet Amsterdammer niet hoor. Ik heb echt goed opgelet, maar ik heb geen idee.
Door dit te zeggen kan nu dus iedereen opzoeken welke wijk het is. Goed werk pik.
vergeten?
Nou nee aangezien het hier nu al de hele dag over gaat en nu toch duidelijk is dat we geen hints delen over waar ze woont.
Goed, de theorie Mari=Gregor is hierbij voorgoed ontkracht. Of hij wil graag mensen aan de deur. Of ben je JimmyBoi en wil je wraak nemen omdat ze je onesies niet meer dragen?
Of het is een afleidingsmanouvre
Was JimmyBoi eigenlijk zijn echte naam?
Sorry, *is natuurlijk. Maar hoor of zie nooit meer iets over hem in Mas dr vlogs
Hey maar even wat positiefs: ze hebben wel geleerd van de vorige keer verhuizen. Ze laten het nu gewoon door verhuizers doen i.p.v. iedere dag 2 doosjes heen en weer te rijden en te zeuren dat het zo lang duurt.
Dat lijkt me het aller chillste aan geld hebben: mensen kunnen inhuren voor dingen die moeilijk/vervelend zijn.
Ik zei echt net nog tegen m’n vriend: als ik je betaal wil je dan m’n tanden voor me poetsen terwijl ik in bed blijf liggen.
Werkte niet
https://www.instagram.com/p/wnznZ8M9z0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ha9rrhqv727w Is z’n echte naam
Dus het is waar. Money can’t buy everything.
Zal maar moeten accepteren dat ik zelf m’n tanden moet poetsen, voor alllltijd.
Kutlefuh.
Maar gelukkig bestaan er wel verhuizers!
Zou handig zijn als je een kunstgebit hebt, kun je of in een glaasje water gooien of aan je vriend meegeven
Kunnen al die technerds niet een robot daarvoor uitvinden… zo’n eentje die dat soort dingen voor je doet. En je huishouden. Gat in de markt, I swear.
Fantastische uitvinding! Ik had geen flauw idee dat ze bezig waren hiermee. Nu ben ik wel benieuwd wanneer dit op de markt gaat komen
OMG!!! Take my money!