Beutyblogtopic XL #3

En QoL Noor óók aan het infuus. Beetje toevallig toch iedereen binnen tijdsbestek van drie dagen “zomaar” infuus je #nonsponmyass

7 likes

Nou als niet Amsterdammer niet hoor. Ik heb echt goed opgelet, maar ik heb geen idee.

3 likes

Door dit te zeggen kan nu dus iedereen opzoeken welke wijk het is. Goed werk pik.

5 likes

vergeten?

1 like

Nou nee aangezien het hier nu al de hele dag over gaat en nu toch duidelijk is dat we geen hints delen over waar ze woont.

7 likes

nou @mari, als dat geen hints geven was, ben ik een dansende banaan.

13 likes

Goed, de theorie Mari=Gregor is hierbij voorgoed ontkracht. Of hij wil graag mensen aan de deur. Of ben je JimmyBoi en wil je wraak nemen omdat ze je onesies niet meer dragen?

41 likes

Of het is een afleidingsmanouvre

1 like

Was JimmyBoi eigenlijk zijn echte naam?

Sorry, *is natuurlijk. Maar hoor of zie nooit meer iets over hem in Mas dr vlogs

Hey maar even wat positiefs: ze hebben wel geleerd van de vorige keer verhuizen. Ze laten het nu gewoon door verhuizers doen i.p.v. iedere dag 2 doosjes heen en weer te rijden en te zeuren dat het zo lang duurt.

41 likes

Dat lijkt me het aller chillste aan geld hebben: mensen kunnen inhuren voor dingen die moeilijk/vervelend zijn.

16 likes

Ik zei echt net nog tegen m’n vriend: als ik je betaal wil je dan m’n tanden voor me poetsen terwijl ik in bed blijf liggen.
Werkte niet :woman_shrugging:t4:

45 likes

https://www.instagram.com/p/wnznZ8M9z0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ha9rrhqv727w Is z’n echte naam

3 likes

Dus het is waar. Money can’t buy everything. :cry:

2 likes

Zal maar moeten accepteren dat ik zelf m’n tanden moet poetsen, voor alllltijd.
Kutlefuh.

Maar gelukkig bestaan er wel verhuizers! :dancer:t4:

1 like

Zou handig zijn als je een kunstgebit hebt, kun je of in een glaasje water gooien of aan je vriend meegeven

3 likes

Kunnen al die technerds niet een robot daarvoor uitvinden… zo’n eentje die dat soort dingen voor je doet. En je huishouden. Gat in de markt, I swear.

1 like

Fantastische uitvinding! Ik had geen flauw idee dat ze bezig waren hiermee. Nu ben ik wel benieuwd wanneer dit op de markt gaat komen

Cynt?

54 likes

OMG!!! Take my money!