Ik ben hier een beetje laat mee, maar ik zie nu voor het eerst Massa’s kerstlook op mijn computerscherm i.p.v. op mijn mobiel, en als eerste reactie op haar foundationkleur begon dit liedje zich in mijn hoofd af te spelen: https://www.youtube.com/watch?v=QkC8wPSmcPg
Dat kan de meeste merken echt niets schelen, zolang je maar een bereik hebt.
Hahahaaaa de foefjes doen de jacuzzi weg want “het komt nu niet zo goed uit” en “we willen een echte”. serieus hoe lang hadden ze die nou?!
Echt hé… Ze hebben die unit afgelopen jaar gekocht! ‘Beste aankoop vaan 2018’, aldus de foefjes
Ja joh, die kunnen allemaal zo bij een mcn of pr-bureau aan de slag joh. Ik verbaas me altijd dat hier best vaak nog steeds gedacht wordt dat een lange baan als ‘influencer’ minder waard is aan werkervaring ofzo en dat ze dan iets met hun opleiding moeten gaan doen die ze 10+ jaar geleden afgerond hebben. Je hebt juist veel meer aan werkervaring op dit gebied dan aan een ooit es gedane opleiding.
Vast wel. Ik beweer ook niet dat wat zij doet minder waard is dan elke andere baan. Ik vraag me gewoon af wat haar opties zouden zijn buiten dit wereldje, als het haar tegen gaat staan. Ik kan me namelijk voorstellen dat je echt in een gat belandt als je eruit stapt. Vooral als je dus zoals Cynthia nooit iets anders hebt gedaan dan dit.
Ja, dat verwacht ik ook zeker wel. Maar ik vraag me gewoon af wát ze dan zou gaan doen, omdat ik denk dat zij op een gegeven moment wel klaar is met influencen/het blogwereldje.
Een echte is zoveel fijner. Ben er net nog in geweest, is heerlijk kan ik je vertellen.
140m2 in Amsterdam lekker knus vinden Met iets van 4 slaapkamers en 2 badkamers. Bitch please.
Huiskamer is wel wat mini, maar ze hebben wel een tuin(tje)
Het is gewoon wat smaller daar allemaal, maar ze zitten ook lekker centraal. Goed uitgezocht door de foefjes!
Iets tussen de €2500/4000 toch zeker wel.
Ik kwam laatst een experiment tegen waarbij ik moest denken aan het YouTube leven. Samengevat draait het om hoe snel mensen zich aanpassen aan (welvaarts)veranderingen en dit neutraliseren. Schept voor mij wat logica waarom youtubers als Cynthia het normaal vinden om 12 keer per jaar op vakantie te gaan, maar ook geld uitgeven aan uiteten gaan of onnodige zooi.
Hier een linkje: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hedonic_treadmill
Voor €3.750 woon je aan de Prinsengracht en beschik je over 132 m2. Dus denk dat ze hier eerder rond de €2000 voor betalen, gezien het stadsdeel en afstand tot het centrum.
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf van wie of wat je huurt. Een vriendin van me huurt 75 m2 aan de Prinsengracht ter hoogte van de Noordermarkt en dat is sociale huur. €535 betaalt zij en krijgt huurtoeslag.
Maar de kans is groot dat de Foefs via een makelaar van een particuliere huisjesmelker huren en dus de hoofdprijs betalen.__
… sociale huur heeft hier weinig te mee te maken.
Ik zou het wel heel dom vinden als foef, zijnde een ‘zelfstandig’ makelaar, gaat huren van een huisjesmelker. Maar aan de andere kant, hadden ze wel enorme haast om Den Haag te verlaten.
Ik denk dat Krekor niet zo veel in had te brengen in het hele verhuizen naar Amsterdam. Mascha wil het.
Zoveel goedkoper hoeft het niet te zijn hoor buiten het centrum. Andere stadsdelen hebben zoveel voordelen tov het centrum en als je een populair gebied hebt betaal je er ook voor
Ik dacht meer aan de woonoppervlakte, tuin en de plekken die “hot and happening” zijn.
Maar eigenlijk valt het wel mee hoor in 020 met de tram ben je overal zo
Maar ja aangezien ze een “bekende Nederlander” is zie ik Massa niet snel trammetje pakken.
Stel je voor al die minions in de tram.