Beutyblogtopic XL #3

Is mascha eigenlijk nog wel zo groot? Heb het idee dat een Monica geuze, een joy en een bibi veel groter zijn dan Mascha

Mascha haar vlogs (voor de verhuizing) werden gemiddeld 50.000 keer bekeken. Monica haar vlogs worden gemiddeld 300.000 keer bekeken met soms uitschieters naar 500.000+. Mascha mag blij zijn als ze 100.000 views bereikt.

2 likes

Hmm ja, begrijp me niet verkeerd want t is nog steeds extreem veel maar ze is bij lange niet meer zo groot als zeg, 5 jaar geleden.

1 like

Het was maar een voorbeeld. Niet iedereen betaalt idioot hoge huren. We kunnen wel speculeren, maar wie weet hebben ze een mazzeltje gehad.

Ik betaal, zeker voor hoofdstedelijke begrippen, helemaal niet veel voor een best groot huis in een vrij gewilde buurt. Geen sociale huur.

5 jaar geleden was het aanbod natuurlijk ook niet zo groot als nu.

Prachtig zeg daar, en zo bijzonder dat je precies op een moment zonder schaduw op de foto bent gegaan. Heel uniek. Knappie :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

Ik denk altijd: zelfs al was ik miljonair dan zou ik dat alsnog niet aan huur gaan betalen.
Maar goed aan de andere kant: als je er echt graag wil wonen en je kan het makkelijk missen…

3 likes

Waarschijnlijk lachen ze om het bedrag want met z’n 2en naar Amsterdam toe en per se 4 slaapkamers willen is ook luxe ten top. Wat doen ze met al die kamers als ze er tijdelijk inzitten?!

1 like

Waar de katten helemaal van door in de war zijn

18 likes

Waarom denken mensen toch dat dit boeiend is om te zien al die terugblikken? :thinking:

25 likes

Hahaha nee joh🙈 hoeveel stories kan een mens hebben

1 like

Hahaha hier is die Romy van Anna echt koningin in

2 likes

Die stories van Anna ook telkens. Waarom zoemt ze zo in op haar tieten? We weten nou wel dat ze er blij mee is en een keer is misschien leuk maar ze doet het nu wel heel vaak

4 likes

Elke (wannabe-)influencer en die terugblikken. Schijtirritant!

7 likes

Volstouwen met spullen in plastic bakken.

1 slaapkamer om te slapen, 1 slaapkamer voor de kleding en make-up van massa, 1 slaapkamer voor de schoenen van foefje, en 1 dus voor die plastic bakken en troep die je nooit gebruikt a.k.a. omgedoopt tot “berging”.

Die jacuzzi had er naar mijn idee makkelijk bij gepast (is toch zo’n opblaasding?).

2 likes

Ja, dan slurp je wijn en schrijf je ondertussen in wollige bewoording wat je proeft. Je hebt niet goed opgelet bij de turtulios van Cynthia! :rofl:
En voor de echte knutselaars plak je ook nog het losgeweekte etiket op.

8 likes

Ik denk een beetje als die wijnplanner van Moleskine? Bestaat die überhaupt nog.

Het moet waarschijnlijk een slap aftreksel worden van de Moleskine wine Journal. Als je het googlet vind je veel voorbeelden

Ik kwam net dit schilderijtje tegen en het deed me meteen aan een 17de-eeuwse versie van Anna Nooshin denken:

Samenvatting

88 likes

Word zo moe van Cynthia en al haar hobbies die ze dan aan iedereen opdringt. Ze vindt wijn nu een jaar leuk, moet er meteen een speciaal notitieboek van komen van onze kenner. Ik vraag me echt af hoe zoiets verkoopt. Echte kenners willen niet haar boek (die willen het vast van een wijnguru), haar volgers (zijn er niet echt veel) zijn niet allemaal wijn liefhebber. En zou dit dan in alle Bruna’s en AKO’s liggen? Why tell me why?!?!

17 likes