Beutyblogtopic XL #3

Klopt helemaal, wij hebben het zelf ook, en ik drink wel gewoon, raakt gewoon nooit op en ik blijf bijkopen haha! Maar ik ga ook niet verkondigen dat wij nu klein wonen en dat het allemaal wel meevalt met de spullen etc.

3 likes

Je kan ook gewoon helemaal niet filmen tijdens het reizen. Is ook wat fijner voor de rest van het verkeer. Ik zou het behoorlijk rot vinden als ik een auto/fiets ongeluk krijg met iemand die vlogt tijdens het rijden.

19 likes

Ik denk dat we hoe dan ook de komende tijd een heleboel gezeur en gemopper van Massa zullen horen over het verkeer in Amsterdam, ongeacht het vervoersmiddel. Met openbaringen als ‘woooahhhhwwww het is echt zó druk hier
 kijk nou
’ en ‘mensen fietsen hier ook echt heel raar, super asociaal dit’

20 likes

Ik houd wel van drank maar wij krijgen zo vaak iets dat als ik het allemaal op wil drinken, ik een serieus alcoholprobleem creëer. Maar goed, een gegeven paard enzo. *Eigenlijk vind ik het dus niet echt een geschikt cadeau.

Gefietste kilometers kun je ook aangeven bij de belasting, dus het zou niet zoveel uit moeten maken toch? Volgens mij een lame excuus om niet te fietsen! Bovendien vlogt ze nu toch ook iet in de Uber en haar vlogs zijn ook niet van zulke hoogwaardige kwaliteit waarin fietsstukjes van essentieel belang is? Geloof dat niemand die als-je-erin-gelooft-kan-alles-gemeut in de auto gaat missen.

Sowieso vandaag gregor ook weer in de vlog met dat kinderachtige gewauwel over mensen/planten die van kleur veranderen als ze geen zuurstof krijgen. Staahp man!

Aaah, waarom doe ik mezelf dit aan: kijk al zo lang geen vlogs meer, maar dacht nu dat het wel leuk zou zijn met de verhuizing en ik verspil mijn tijd echt aan verkoudheid, lelijke scrunchies en 100 al dan niet uitgepakte dozen

11 likes

haha I know zelfcastijding. Ik ben er nu ook alweer klaar mee.
Merk dat ik zo weinig vlogs/yt meer kijk tegenwoordig, waar ik eerst mensen trouw volgde en alles keek. Jammer, want ik vind het eigenlijk zo heerlijk geengedachtevermaak voor af en toe

2 likes

Cynthia kan ook maar beter stoppen met beauty.
Zag alweer dat macpalette en Catrice brons/blush/glansje
Voorbij komen.
Bij de Amerikaanse beautybloggers noemen ze het:
“boring copper eye nude lip”

6 likes

Ik snap dat ze net verhuisd zijn enzo maar ik vind de woonkamer van Mascha en Gregor zo romelig ogen. Het lijkt wel of al die meubels te veel en te groot zijn.

11 likes

Zeg niet om het een of ander (maar natuurlijk gewoon omdat er altijd wel op iets te vitten valt :roll_eyes: ):
Valt het jullie ook op dat sinds “Wil&Tien” zich focussen op instagram, ze drastisch minder posten? De laatste post is alweer van een paar dagen geleden.
Er zal vast wel een reden achter zitten (dagenlang nadenken over de perfecte #yellowfeed voordat je iets post) maar ik vind dat toch opvallend.

1 like

Martine heeft vandaag nog wat gepost en Willemijn wel vier dagen geleden, maar ze plaatsen wel beide elke dag stories.

Haha ja, ik kan me herinneren dat ze een keer een wandelingetje ging maken in de ‘natuur’ in New York, en dat ze zich gedroeg alsof ze nog nooit eerder in een park was geweest. Dat vond ik echt lachwekkend, zeker omdat we het over iemand hebben die flink veel gereisd heeft in haar leven.

Verkeerde topic? :yum:

Je doet je forumnaam wel eer aan

3 likes

Nu Massa naar Amsterdam is verhuisd is echt het laatste beetje relatable er wel af bij haar. Ondanks dat ze misschien twee jaar ouder is dan ik is ze echt drie levensfasen achteruit gegaan de afgelopen jaren. Ze was 5 jaar geleden zoveel dichter bij de realiteit dan nu.

Wat ze doet moet ze natuurlijk lekker zelf weten, maar geen wonder dat al die 14-jarige minions haar zo leuk blijven vinden.

16 likes

Ja dit is toch ook een tussenhuis waar ze wonen tot ze iets kunnen kopen, logisch toch dat ze geen nieuwe meubels gaan kopen voor die paar maanden.

1 like

Massa die haar gezwollen lippen afdoet als “allergische reactie op het stof” 
 Hoe dom denkt ze dat haar kijkers zijn? :joy::joy:

En maar benadrukken dat ze echt niet wil dat mensen weten waar ze woont. Girl, stop met het benoemen i.p.v. deze interessantdoenerij. Niemand vraagt je om je fietsroute te filmen.

28 likes

Joh er gebeurt weer eens wat in haar leven!

2 likes

Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is van het feit dat mensen weten waar ze woont.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf niet willen en ben ook niet geïnteresseerd in waar ze woont. Maar van bijna alle bekende Nederlanders is supersnel te achterhalen waar ze wonen. Frans Bauer heeft iedere dag mensen voor de deur. Naar het schijnt Jan Smit ook. Waarom vindt zij zichzelf zo bijzonder dat er zo’n drama om gemaakt moet worden.

4 likes

Hahahaha mega lolz

2 likes

Dat boek ligt er inderdaad raar bij, maar dan heb je óók nog die bos bloemen, de flessen drank achter haar hoofd, de bank in de rechterhoek én Mascha zelf, die allemaal je aandacht vragen. Ik bedoel, waar moet ik naar kijken? Wat is het onderwerp???

Edit: oh, koffie dus

9 likes