Beutyblogtopic XL #3

Ze heeft wel ooit eens gezegd dat dat ook is wat ze wil. Een soort sleeve idee maar dan met allemaal losse tattoo’s.

Kan massa gewoon niet linken aan een sleeve op de een of andere manier.

31 likes

Dacht dat ze voordat ze die UFO liet zetten slechts 1 tattoo was waar ze spijt van had, en nu laat ze random plakplaatjes zetten ofzo. Error in mijn hoofd.

Ik vond vooral haar culturele momentje weer geweldig in de vlog. Of ze niet even een museumhop kon plannen want het is wel belangrijk nu ze in amsterdam woont dat ze even vliegensvlug alle musea in en uit wipt.

I LOVE ART :joy:

En volgens mij is ze gewoon allergisch voor amsterdam

8 likes

Hahahaha ja echt. Zal ze in den haag alle musea gezien hebben? :smirk:

3 likes

Nooit iets van gemerkt dat ze in den haag musea heeft bezocht.

Het klinkt ook totaal ongeïnteresseerd, niet alsof ze graag naar die musea wil, nee alleen maar even in en uit hoppen zodat ze kan zeggen: ja ben ik geweest, enorm cultureel ontwikkeld kunstliefhebber die ik ben.

6 likes

Jawel, 1x voor #spon! Weet btw niet meer welke dat was😂

1 like

Volgens mij weet ze niet eens dat Den Haag musea heeft

5 likes

Mas wil eigenlijk gaan fietsen naar afspraken in Amsterdam maar het tegenargument is dat de vlogs dan saai worden omdat ze dat niet wil filmen ivm herkenbaarheid. Vervolgens zegt ze dat ze dan maar met een Uber en Ov gaat. Volgende shot is ze op de locatie en dus niks gefilmd daarvan. Dan kan je toch net zo goed gaan fietsen :joy::joy:

73 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Dat beest heeft 5 poten! :scream::rofl:

Een mega grote gloeilamp ophangen zonder kap en dan klagen dat het wel erg fel is. Ehhhhhh.

13 likes

Is er eigenlijk een speciale reden waarom het beutyblogtopic nog gebruikt wordt? Oorspronkelijk bespraken we hier ‘alleen’ beutybloggers Lip, Masch, Vera en Serena geloof ik? Oh en Tien en Wil? Maar bijna geen van hen is meer enkel gefocust op beauty dus misschien is dit topic overbodig en kan alles in het andere Youtubers/Bloggers topic?

Of doen we daarmee de egf-historie teniet :speak_no_evil:

8 likes

Ik weet nooit zo goed waar ik iets moet plaatsen. Er past mi. niemand meer in het topic Beutyblogger.

1 like

Volgens mij is er alleen nog onderscheid omdat er totále paniek en protest ontstond toen op EGF de topics werden samengevoegd :’)
Voor mij is het ook één pot nat, dus zou geen probleem hebben met een algemeen topic.

7 likes

Op de fiets kun je niks declareren… :wink:
Ze kan toch gewoon de laatste 2 straten filmen voor ze bij haar afspraak is ofzo?
Dan zie je toch niets van waar ze woont. Dat doen zoveel vloggers. Is niet anders dan in de auto vloggen lijkt me. Vind het juist altijd leuk als vloggers filmen dat ze onderweg zijn op de fiets, zoals Bonnie. Heb sowieso het gevoel dat Mascha nooit in de buitenlucht komt.

8 likes

Ze kan bij wijze van gewoon haar straat uitfietsen en dan beginnen met filmen, zijn zoveel huizen in 1 straat in Amsterdam alsof die minions bij alle huizen gaan aanbellen ofzo.

2 likes

Nou dit denk ik eigenlijk wel. Helemaal als er via ramen ook naar binnen gekeken kan worden of er herkenbare meubels te zien zijn oid.

Maar dat fietsen en hierdoor geen leuke content hebben voor de vlog lijkt me echt pure bullshit en een leuke cognitieve dissonantie om lui te blijven.

5 likes

Wanneer moet ik nou de uber bestellen om op tijd te zijn bij mijn afspraak? Hoe doen jullie dat? Laat het achter bij de comments….

10 likes

Maar dingen als die drank; als je dat vaak krijgt voor verjaardagen ed maar bijna nooit zelf drinkt dan kan dat inderdaad een hele kast vol worden. Ik vind het dan eerder zonde om het allemaal minimalistisch weg te gaan lopen gooien dan te bewaren voor eventuele gasten. Het meeste gaat toch niet over de datum.
Soms vind ik dat minimalisme bij veel mensen wel ver gaat. Er is niets mis met een goed gevulde voorraadkast als je het gewoon opmaakt voor het over de datum gaat.

3 likes