Voor in haar serie. Daarvoor zou ik een Netflix abonnememt nemen
Net een plek voor een condoleanceboek met kaarsje.
Zijn er ook andere mensen die zich dood hebben geïrriteerd aan de hebberigheid van Massa toen ze die H&M doos met Krek aan het uitpakken was? “Ja dat is MIJN badmat voor in MIJN badkamer.” “Dat is MIJN parfumschaal” hebben, hebben, hebben.
Jep maar meer nog aan dat gegooi met spullen alsof het afval is (die bak zelfbruindingen ofzo) en dat ze denkt dat 500 parfums in een schaaltje (nieuw, want er waren maar 40 andere over die ze had kunnen gebruiken) passen
Ik had om een reden al een tijdje niet gekeken en dat moet ik eigenlijk maar zo laten
Jaa en dat hele plateau zo vol mogelijk stouwen met haar ‘favorieten’ (50 stuks) parfum.
Ik ben blij als ik 3 luchtjes heb ofzo, hoop dat ze zich nog wel beseft dat deze aantallen niet normaal zijn. Want ze doet soms alsof ze heel minimalistisch leeft.
Of nog een plateau kopen.
waarom zitten die slippers niet bij de rest van de schoenen??
Hahaha wtf sommige mensen vinden echt alles goor. Hoe is dit nou weer vies? Ik sta hier regelmatig echt versteld haha
Ik voel me echt super Kon Mari-proof nu ik Mascha’s opruimvideo heb gezien. Heb alleen veel kaarsen en kussentjes MAAR DIE SPARKEN JOY.
Ik dacht ook nu zal ze wel 1 van de vele ‘cubes’ pakken maar NOPE
Nog even over privacy en kinderen enzo… hoe zeker weten we dat deze beelden over 15 jaar nog op Youtube staan? Als je kijkt naar de snelheid van technologie en het internet bestaat youtube misschien wel niet meer over 10 jaar. Dan is het misschien wel een soort Hyves geworden waarop allemaal lelijke beelden van jezelf stonden die gelukkig allemaal in de krochten van het internet zijn verdwenen.
Toen de videocamera opkwam, waren mensen toen ook niet bang voor privacy en hun kinderen? Ja, misschien wel. Maar dat bleek ook allemaal wel goed te komen?
Ik ben helemaal niet per se vóor het filmen van je kind hoor, en zeker niet van die slappe excuses van die mommybloggers. Maar ik denk dat we ook wel een beetje te vasthouden aan het idee dat de youtube van wil&tien bijv nog 10 jaar bestaat (god sta me bij als dat zo is)
Ik vond het hilarisch dat ze zei ‘Hmm, dat gaat niet passen’ NEE DAT HAD IK ALLANG GEZIEN
Daarbij; de hele functie van die spiegel op dat plateautje is wel weg nu het zo volgestouwd staat haha.
Begrijp ik goed dat ze elk hun eigen badkamer hebben?
Eigen bad- en kleedkamer zelfs
Nee Mascha heeft een badkamertje hoor
Waarom ben ik eigenlijk nog verbaasd over de hoeveelheid zooi Mascha heeft. Het is echt niet normaal
En een kamerTJE
Cynthia’s foto op instagram ziet eruit alsof ze op de bank onder haar dekentje stiekem een scheet heeft gelaten en Kees haar hierop heeft betrapt. Lekker gniffelen met Kees.
Haha, wow. Oké. Nu ja, als je het je kan veroorloven. En zin hebt om 2 badkamers schoon te houden…
Wauw wauw wauw. En Massa beweert dat ze hiervoor al haar kleding in één zo’n hang-kast kreeg? Ik heb geen zin om het tegendeel te bewijzen maar ik durf wel wel bijna voor te wedden dat dat niet zo is.
Hoe lang zou zij een no-buy challenge kunnen doen? Met al die miljoenen back-ups ook.
Het lijkt me trouwens ook wel iets voor haar om een capsule wardrobe te maken. Dan kan ze de helft van haar spullen opbergen op zolder / in de berging. En dan bij de seizoenswissel al haar kleding omruilen voor wat er dan in de kast hangt / opgeborgen is.