Beutyblogtopic XL #3

Ja ik bedoel het ook niet als excuus he, het was meer een start van een filosofische discussie over dat wat we NU kennen niet per se de toekomst hoeft te zijn. Als voorbeeld ook die reclame waarin mensen in de 90s voor het eerst het idee van een mobiele telefoon horen en dan zeggen ‘nee joh, dan ben je de hele dag bereikbaar!! Daar ga ik niet aan beginnen’.

Even black mirror-uitstapje hoor, maar wie weet kunnen we over enkele tientallen jaren wel zo alle beelden die er over iemand te vinden zijn zo oproepen en wie weet vinden we dat dan heel normaal? OF wie weet zijn de kinderen van mommyvloggers dan echt flink de sjaak.

3 likes

Ja maar met zo’n bikini ga je dan weer in een urinechloorzwembad liggen dus dat heft elkaar op :smiley:

5 likes

Haha nee die hebben dan natuurlijk een merchandise imperium en geen tijd meer voor youtube :smiley:
Of dat ook niet meer, gezien het tempo waarin zij met dingen stoppen en met nieuwe dingen beginnen. Daar heb ik wel respect voor trouwens, ze durven gewoon te springen. Ik ben wel benieuwd wat zij nog allemaal gaan doen.

Hahaha ja inderdaad zeg! Alles is gewassen en het washok is ook leeg :joy:

1 like

Duurt vast niet lang tot het washok weer vol ligt (hebben ze dat nu wel?) En dan kan ze ons tonen hoe goed ze haar kleding uitgezocht heeft haha want ja, kasten zijn zo leeg

2 likes

Ik snap sowieso niet waar een mens al die ZOOI voor nodig heeft?!
Serieus, een bak waar je je tangen in kunt bewaren? Een schaal voor je parfums?
Flikker die tangen gewoon in een la en zet die parfums in een kastje zoals de rest van NL

Edit: oh ook nog een bak om wc rollen in te bewaren en eentje voor d’r haarborstels, want waarom ook niet

6 likes

Ik vrees dat dit echt heel naief is, ik snap zelf niks van internet en technologie enzo en toch vind ik zorgeloos mijn Livejournal en Cu2 terug (thanks waybackmachine) van toen ik 10 was in 2003, en krijg je als je mijn voor- en achternaam googlet nog steeds de cache van een heel oud forum waarop een jongen die bij mij op de middelbare school zat, waar ik nooit mee gesproken heb, in 2007 in het “Chickie-topic” had geplaatst dat ik zijn chickie was en dat ik Italiaans ben en mijn vader (daarom?) een maffiabaas. :ok_hand: Ik ben bang dat het alleen nog erger wordt.

13 likes

Wij zijn ook pas verhuisd en ik vond het juist enorm fijn om alles alleen uit te pakken. Lekker alles zelf indelen, heerlijk! Niks eenzaams aan :blush:

16 likes

Alles paste in een hangkast toen de rest in het washok lag denk ik :sweat_smile::see_no_evil:

Edit: spuit elf haha

3 likes

Ja same here. Heel fijn als mensen willen helpen, maar uiteindelijk ben jij degene die er woont en de spullen gebruikt dus dan is het wel zo fijn als je het zelf een plekje kan geven.

1 like

En dat is dan nog wat er overblijft nadat ze recent haar parfumstash opgeruimd had. Ik weet niet of je die vlog gezien had, maar ze gooide gewoon meerdere bakken vol parfums weg. Grote bakken. Bizar.

Video

https://www.youtube.com/watch?v=GXw7vtOBCL4

1 like

Weet iemand wat hij had gepost en later poste van, ik heb het verwijderd want dat is niet zo handig om te plaatsen. I need to know

Waarom heb je hier special een account voor gemaakt :joy: Damn jij wilt het echt graag weten

3 likes

klopt!

4 likes

Mijn leven bestaat uit werken, op de bank hangen met m’n katten en vriend en zo nu en dan doe ik iets sociaals.

image

61 likes

Ik zit oude video’s van Mascha te kijken en ligt het aan mij of zijn deze pannenkoeken niet gaar

11 likes

Hahaha meer dan 400.000 views. Wtf.

Just curious… Hier toevallig terecht komen, hoe werkt dat?

9 likes

Haar enchiladas hebben maar 120k views, hoe dan

Oh ja die pannenkoeken. Daar had Mascha toen nog op gereageerd op twitter. Dat ze echt wel gaar waren en dat het zo hoorde.

1 like