Een wijnblogš
Een wijnkoelerlijst* dus
Mijn goede voornemen was vorig jaar al: Cynthia niet meer volgen!
Koken dat kan waarschijnlijk niet eens meer! Ze gaan sober leven in hun particuliere huurhuis met twee badkamers in Amsterdam. Dus het wordt nasi wat de klok slaat en hooguit een hap tiramisu tussendoor.
Hoe krijgen we die mensen de winter door
Structuurjunkie wijnnotities?? Que?
Nee niet sober als je het vergelijkt met anderen, dat doe ik ook zeker niet⦠maar voor onszelf. Was meer omdat ik een paar vragen kreeg over financiën. We hebben niks te klagen hoor! Hadden het financieel het zwaarst toen we in New Babylon woonden en al hypotheek moesten betalen toen ons huis gebouwd werd, maar daar merkte je in de vlogs niet zo veel over omdat we zo goed als niks de
Ik vind Cynthia echt niet boeiend meer⦠vroeger wel, ik was gek op de beutyartikelen. Bij marcha ook ⦠vind der weinig aan nog.
Zondeā¦
Pfoe, ik wou dat dat mijn definitie van sober leven was. Misschien moet ik toch weer overwegen om ook te gaan vloggen .
ik heb met marcha en haar spullen het gevoel dat het te maken heeft met vroeger toen ze als kind het financieel moeilijk had. Dat ze nu alles maar blijft kopen gewoon omdat het kan.
Ze is er een beetje in doorgeschotenā¦
Schotland staat er ook tussen als apart land, en Vaticaanstad.
Het Vaticaan is dan ook een onafhankelijke staat, dus dat is terecht.
Schotland niet.
Voor zover ik weet is er in veel bioscopen nog steeds een pauze tijdens de film, maar Mascha doet net alsof dit iets ouderwets is en vraagt of iemand zich dit nog kan herinneren. āHet is nu afgeschaftā zegt ze. Ok Mascha, sure.
Vue heeft nog pauzes iig. Pathe voor zover ik weet niet meer. Maar okƩ het is nu afgeschaft, dus dan het zo.
Die van mij om zoveel mogelijk slobberwijntjes te proeven. Oh wacht die heb ik al ruimschoots gehaaldš
En halve pot pindakaas op je boterham #nopindakaasshaming #nooitgenoegpindakaas #maarisnietsober
Echt? Ik ben al jƔren (zeker 10+, maar vast meer) niet meer naar een film geweest met een pauze (wel Belgiƫ). Ik kan het me zelfs amper herinneren. Mij lijkt dit ook iets ouderwets, haha.
Jep haha, naar mijn weten doen hier in Nederland iniedergeval Vue, Cinemec en Kinepolis nog aan pauzes en is PathƩ de enige die het niet doet.
Oeps over ouderwets gesproken: Cinemec is tegenwoordig PathƩ besef ik me nu haha
Hahahaha dit is echt offtopic maar ik ben dus opgegroeid met servicebioscopen. Ik was helemaal in shock en in de war toen ik de eerste keer bij een andere bios was en er pauze was?!
Ik ken Vue, Cinemec en Kinepolis niet eens haha ( woon ook in Nederland). Bij mij in de buurt zit er naast Pathe juist ook alleen maar bioscopen die niet aan pauze doen. Oh Kinepolis is hier Cinerama ( of geworden) maar die doet ook niet aan pauze. Ik dacht zelf eigenlijk ook dat er geen bioscopen meer waren die wel aan pauze doen. Vind die opmerking van Mascha eerlijk gezegd ook niet zo gek.
Ik vraag me toch wel echt af of Serenaās analyse over haar bezoekers (red; meegegroeid, achter de peuter aanrennen oftewel minder tijd om op haar blog te kijken) wel echt zo is als verklaring voor de dalende bezoekcijfers. Ik denk persoonlijk, vooral als ik naar mijzelf kijk, dat bezoekers niet/minder komen omdat ze toch teleurgesteld worden wat betreft de aantal blogs die te lezen zijn sinds het laatste bezoek. Hierdoor heb ik haar blog eigenlijk een beetje op de āvergeet-standā gezet en bezoek ik haar niet meer. Dus niet zozeer omdat ik minder tijd heb, maar meer omdat de blog teleurstellend is geworden.
Maar het lijkt wel alsof Serena een duidelijker beeld heeft gekregen van de situatie en hier iets aan wil doen. Ik wacht nog even af over het communicatie gedeelte maar over het algemeen klinkt het wel positief.