Beutyblogtopic XL #3

Hahaha vertel ons meer! Zoveel vragen

Mascha’s video bekeken waarin ze haar kleding slash beauty slash werkkamer inricht.

Op ongeveer de helft: hoe kan het dat die kast nu al vol zit? Idk, misschien omdat je zoveel zooi hebt, vriendin?
:tired_face::tired_face::tired_face:

Daarna doorgespoeld naar het eind, dit is het werkgedeelte??? Dit bureautje?? Hoe kan je daar nu goed aan werken? Laptop erop en er is geen plaats meer. De keren dat ze hier zal werken zullen dus wel op 1 hand te tellen worden.

38 likes


Inderdaad het rokje iets omhoog houden Debbie anders kunnen we de print niet goed zien! :+1:t2:

74 likes

Haha ook het inrichten van de badkamer. Zoveel zooi stond er op Massa’s haar wastafel. Vervolgens de badkamer van Gregor: helemaal clean. Spiegelkastje bijna helemaal leeg. Ik dacht: dit doe je goed Foef! Maar toen trokken ze la’s open en dacht nog: ooh maar Gregor heeft ook wel veel troepjes voor een man. Een hele la vol met scheerspullen. Haha

10 likes

Bureautje lijkt me inderdaad niet chill werken, maar waarschijnlijk gaat ie alleen gebruikt worden voor het invullen van de planner? Dan is t nog wel te doen xd

Was wel even blij dat ze deuren voor die kast gaat doen, ziet er vast rustiger uit. Maar ga een halfuur hiernaar kijken niet volhouden haha

1 like

Hoe veel slippers kan een mens hebben :sweat_smile:

80 likes

Hahhaa precies dat! Dat massa nog opperde of ie geen bakjes wilde :joy:

2 likes

En in n andere vlog zei ze nog dat ze niet zoveel kastruimte nodig had want ze had niet zoveel kleding :sweat_smile:

6 likes

Misschien moeten ze Marie Kondo even een appje sturen :roll_eyes:

1 like

Voor in haar serie. Daarvoor zou ik een Netflix abonnememt nemen :slight_smile:

6 likes

Net een plek voor een condoleanceboek met kaarsje.

39 likes

Zijn er ook andere mensen die zich dood hebben geïrriteerd aan de hebberigheid van Massa toen ze die H&M doos met Krek aan het uitpakken was? “Ja dat is MIJN badmat voor in MIJN badkamer.” “Dat is MIJN parfumschaal” hebben, hebben, hebben.

52 likes

Jep maar meer nog aan dat gegooi met spullen alsof het afval is (die bak zelfbruindingen ofzo) en dat ze denkt dat 500 parfums in een schaaltje (nieuw, want er waren maar 40 andere over die ze had kunnen gebruiken) passen

Ik had om een reden al een tijdje niet gekeken en dat moet ik eigenlijk maar zo laten :slight_smile:

3 likes

Haha dat plateau met parfums. Dat ze alles wat niet past, verstopt in een lade. “Dan kan ze ze af en toe omwisselen.” Dacht meteen: oh ja, dit wordt natuurlijk een aparte video. PARFUMS WISSELEN! :roll_eyes:

29 likes

Jaa en dat hele plateau zo vol mogelijk stouwen met haar ‘favorieten’ (50 stuks) parfum.
Ik ben blij als ik 3 luchtjes heb ofzo, hoop dat ze zich nog wel beseft dat deze aantallen niet normaal zijn. Want ze doet soms alsof ze heel minimalistisch leeft.

3 likes

Of nog een plateau kopen. :expressionless:

1 like

Omg, nu flikkert ze al die gore gedragen slippers in één afgesloten doos met haar schone bikini’s en badpakken. Ik kan hier niet naar kijken :tired_face:

35 likes

waarom zitten die slippers niet bij de rest van de schoenen??

Gatver :persevere: doe ze dan op z’n minst ff in een dichtgebonden plastic zak.

3 likes

Uiteraard omdat ze er geen plek voor heeft.

2 likes